Oldalak

2013. május 21., kedd

Chapter 6

Tudom, hogy rég nem volt rész, és nem tudom, hogy mikor lesz időm a kövire...lehet hogy csak pénteken, szóval ez egy hosszabb rész....remélem bejövős.Jó olvasást!!És kérlek komizzatok.Nagyon örülök a komiknak.Nagyon nagyon :)

Kis csend következett be.Már majdnem elaludtam mikor valaki megsimogatja az arcom.A szemem egy pillanatra se nyitottam ki...eddig.Louis volt az.Letérdelt a kanapé mellé.Zayn ölében volt a fejem, ő a hajam simogatta.
-Kezdek félni tőletek.-mondtam, kicsit kellemetlen helyzetben voltam.Olyan kiszolgáltatottnak éreztem magam a két pasi közt, főleg, hogy pár másodperccel ez előtt vallották be hogy megdugnának.Louis csak kacagott.
-Nincs mitől félj.De kéne menj órára.-mondta és feltápázkodott, én is felültem.
-Ja tényleg...-mondtam kábultan.
-De...órák után...kéne beszélgessünk.-mondta Zayn.Nagyon zavarban volt.Én bólintottam vigyorogva majd kimentem.Felmentem az osztályba, be akartam volna menni, de az egyik srác, aki mellesleg nem is osztály társam, előttem neki támaszkodott a falnak fél kézzel, ezzel elállva az utamat.
-Szia új lány.-mosolygott elbűvölően.
-Szia....göndörke.-mást nem tudtam mit mondani, a göndör haja elég szembetűnő volt, így ezt a jelzőt kapta.
-Harry vagyok.-mosolygott tovább.
-Ki kérdezte?-néztem rá fapofával.Kicsit megütközött a kérdésemen.Én -kihasználva ezt-megkerültem és elindultam az osztály fele.
-Várj...-jött utánam-Te új vagy, szóval nem tudhatod, itt én vagyok a menő srác..
-Ja, de pont leszarom.-mondtam és közben valahogy bejutottam az osztályba.A helyem felé vettem az irányt.
-Figyelj, új lány, még találkozunk, és aztán érdekelni fog!
-Ez fenyegetőzés, göndörke?!-fordultam meg idegesen.Ő megtorpant.Egymással szemben álltunk-Te fenyegetsz egy lányt?-kérdeztem megint.Ő szó nélkül maradt-És még te hívod magadat a suli nagymenőjének?!Miközben megfenyegetsz egy lányt?-kérdeztem fenyegető hangon.Ő csak dadogott, nagyon zavarban volt.Tényleg ő lehetett itt a góré, mert mindenki minket nézett, még más osztályból is átjöttek páran.Talán egy tanár is megállt bámészkodni.
-Hát én....-mondta tök zavarban.
-Na menjél szépen vissza a helyedre, te szőke herceg.-forgattam a szemem.Nem kedvelem az ilyen...cica fiúkat.Életük fény pontja a gimi, és otthon órákon keresztül a hajukat csinálják, meg a mell szőrzetüket daeroltatják be.Ez nem férfi, ez egy szánalmas pincsi nagy zöld szemekkel.
-Mi folyik itt?-jött be nagy bőszen a fizika tanár.Ő már nem volt olyan fiatal, mint Louis, vagy Zayn.Persze,. az egyik okostojás rögtön elmondta hogy balhé van köztem, és Harry közt.-Hop hop hop...az új lány nem bír magával?-nézett rám önelégülten.Hát akkor mi megneveljük.Órák után bennmaradsz!-mondta szigorúan.Én már el is fogadtam volna a büntetésemet, de Harry elkezdett röhögni.-Te is, fiatalember!-mutatott a bütykös ujjával Harryre.-Együtt fogtok bent maradni, délután 4 óráig, tanári felügyelettel.-Harrynek elment a kedve a röhögéstől.Mindenki kivonult, én lecsaptam magam a helyemre.
-Szép volt.-hallottam mellőlem a kommentációt.Meglepődtem.Eddig még nem tátotta ki a száját a pad társam.
-Most ironizáltál?-csodálkoztam volna, ha beszól.
-Úgy hangzott?
-Nem...-mondtam bizonytalanul.
-Akkor mi a kérdés?-én vállat vontam.Ez már nekem bonyolult.A srác elmosolyodott és kinyújtotta felém a kezét.-Amúgy Liam Payne vagyok.
Liam Payne
-Örvendek.-nem ráztam vele kezet.Visszafordultam a füzetemhez.Ő felkönyökölt.
-Szóval te Nessi vagy?
-Beszédes kedvedben vagy?-kérdeztem, kicsit utalva arra hogy fogja be.
-Igen...-mondta, és látszott rajta, hogy nagyon élvezi a beszélgetésünket.
-Eddig miért nem voltál?
-Eddig nem szóltál be az iskola nagymenőjének.
-Hmm...a kis csávó meglepődött.
-Igen.Ritkán szólnak be neki.-én vállat vontam.Ideje volt, hogy valaki leültesse.

Tanítás után, a büntető teremben

Liammel sokat beszélgettünk szüneteken.Jó fej...csak elég csendes.Mondta, hogy a büntetés az egy óra semmit tevést jelent, még házit sem szabad írni, se zenét hallgatni.Csak ülni kell és lehetőleg kussolni.Megmutatta, hogy hol van a terem és sok sikert kívánt, majd elment.
 Én beléptem a terembe, Harry már ott volt, az utolsó padban ült, hintázott.Amikor meglátott, kajánul elmosolyodott.A tanár a katedra előtt volt, olvasott valamit.Épp hogy felpillantott a szemüvege felett, hümmögött és kérte, hogy foglaljak helyet.Így tettem.Próbáltam minél messzebb ülni Harrytől úgy, hogy a tanárhoz se legyek közel.hátradőltem a székemen és körülnéztem.Unalmas egy hely volt az.Nem kaptam semmit, amin érdemes elrágódni.Harry is nagyon unhatta, mert végül rajtam akadt meg a szeme és elkezdett bámulni.Ez engem nagyon idegesített.Fogta magát és leült mellém.
-Menj vissza.-súgtam oda neki, ő meg mosolyogva megrázta a fejét.A göndör fürtjei rugalmasan táncikáltak a fején.Elővette a telefonját és irt valamit, majd a kezembe adta.
"Nem akartalak megfenyegetni."
 Kicsit gondolkoztam, hogy megéri visszaírni neki?De határozottan megéri, ilyen unalmas helyen ez is megteszi figyelem elterelésnek.
"Annak hangzott."
Visszaadtam a telefont, ő mosolyogva olvasta, majd hamar pötyögtette is a választ.
"Miért nem kedvelsz?"
Kicsit elgondolkoztam, hogy mit írjak neki.
"Mert nagyképű vagy."
Kuncogott miután elolvasta.A tanár köhintett.
"Nem is ismersz."
"Ismerem a fajtád.Én vagyok a suli sztárja, az a buzi gyerek, aki után nyalják a csajok a földet, de még a fiúk is."
Erre felnevetett.
-Csend legyen!-csattant fel a tanár.Harry elhallgatott és szorgalmasan pötyögtette a mondandóját.
"Mind az előbb is mondtam, nem ismersz.Nem tudhatod."
"Először is egy kurva szót nem szóltál, csak reggel, és annyi elég volt, hogy rájöjjek milyen báj gúnár vagy."
Kezdett nagyon idegesíteni a kölyök.
"Oké.És hogyan tegyem jóvá?"
"Inkább ne tedd jóvá.Hagyj békén.Nem leszek a talpnyalód."
"Inkább mást nyalnál, ugye?"
Láttam a perverzséget a szemében, ha azt egyáltalán lehet látni.
"Miért?!Mid van neked amit nyalni lehet?"
"Tudni akarod?"
"Nem igazán."
"Hmmm.De azért megismernél?"
"Azt se sűrűn."
"De pedig muszáj lesz."
"Miért is?"
"Mert...én megismernélek.Adj egy esélyt."
"Ezt még átgondolnám..."
"Mit szólnál, ha egy pizza fölött gondolnád át?"
"Jól hangzik..."
 Ekkor valaki kopogott az ajtón és bedugta a fejét.Az a valaki Zayn volt.
-Igazgató úr.-állt fel a tanár a katedra mögül.
-Jó napot.Elkérném Nessit...és akkor már a másikat is engedje el.Ha nem gond.
-Nem gond..-mondta.Én büszkén mosolyogva vettem a táskám és kimentem.Harry még utánam kapott, maga fele fordított.
-A suli előtt megvárlak.-majd elengedett, én meg mentem Zayn után.
-Ki ez a srác?-kérdezte Zayn bosszankodva mikor az igazgatói elé értünk.
-A suli nagymenője.Ma kicsit hajba kaptunk.
-Cöhh.-kinyitotta nekem az irodája ajtaját és betessékelt.Louis már a helyén volt, a kanapén elterülve vigyorgott ránk.
-Na mizu?-kérdezte Louis és megpaskolta maga mellett a helyet.Leültem mellé, Zayn meg a másik oldalamra.
-Semmi különös.
-Büntiben volt.-mondta Zayn a szavamba vágva.
-Naaaa.-kacagott Louis-Sokáig bírtad balhé nélkül.
-Kussolsz!-csaptam a vállára.
-Komolyodjatok el!Beszélnünk kell...-mondta Zayn.
-Oké...-mondtam kelletlenül.
-Figyelj Nessi..mi...a tanáraid vagyunk és...nem úgy viselkedtünk mostanában...ez nem helyes, mi nem a barátaid vagyunk, nem viszonylhatsz úgy hozzánk..-kezdte a mondandóját, látszott hogy próbálja inkább körbeírni azt, amit igazából akar.
-Mire akarsz kilyukadni?-kérdeztem mosolyogva.
-Arra hogy...többet nem tegezhetsz..soha.Louist sem...és nem is hívhatod át csak úgy éjszakára, meg amúgy sehogy sem.Én az igazgató vagyok, ő az osztály főnököd, és úgy is kell viselkedj velünk.-a mosoly lefagyott az arcomról.Felálltam, kicsit megbántottan.
-Úgy csináltok, mintha az én hibám lenne....ti sem vagytok jobbak nálam!-mondtam szomorúan, és dühösen is.Ők csak ültek a kanapén.Vettem a táskámat-Jó, ha ezt akarjátok, akkor többet nem viselkedek így veletek.Önökkel.Ha nem muszáj, nem is szólok Önökhöz, és végképp nem találkozom Önökkel az iskolán kívül, vagy ha igen, akkor is csak véletlenül és nagy ívben kikerülöm ÖNÖKET!-mondtam egy nagy gombóccal a torkomon, idegesen és kimentem az ajtón, jól bevágtam magam mögött.Rám jött a sírás.
 Tulajdon képpen ők most...dobtak engem.Arra kértek, hogy felejtsem el, hogy ők a "barátaim" voltak.Nagyon fájt, hogy ezt mondták.Alig értem ki a suliból, már könnyeztem.Meg is feledkeztem Harryről, aki hűségesen várt kint a kapuban.El akartam menni mellette, de megragadta a karom.
-Mi történt?-kérdezte aggódva és nem engedett el.
Harry Styles
-Semmi.-nyögtem ki valahogy, a nélkül hogy elsírjam magam.Mert ő az utolsó ember, aki előtt sírni akarok.
-Látom az arcodon, hogy nem semmi.Mi lett?Kirúgtak?vagy valami baj van?
-Nem...semmi ilyesmi.
-Na...mondd el, bennem megbízhatsz.-én intettem a fejemmel, hogy nem fogja belőlem kiszedni.-Na jó...de azért eljössz pizzázni?Hátha attól jobb kedved lesz.
-Nem vagyok abban a hangulatban.-de jó lenne új barátokat szerezni...
-Gyere na!Tudod mit?Nem megyünk nyilvános helyre, csak otthon, oké?Rendelünk pizzát.Gyere, anyámék ilyenkor nincsenek otthon.-nem tűrt nemleges v
álaszt.Elhúzott a kocsijáig.
-Te tudsz vezetni?-csodálkoztam-Hány éves is vagy?
-19.-mosolygott angyalian és kinyitotta nekem az anyós ülés felőli ajtót.Én beültem.Szép kocsija volt, ilyet nem vehet akárki.Biztos nagyon gazdag.Beült a kormány elé-Szóval..nem mondod el, hogy mi történt?
-Nem.Semmi közöd hozzá.-mondtam kicsit bunkón.Jött egy SMS, megnéztem, Louistól jött.Nem olvastam el.
-Hát ahogy gondolod.-felvette a napszemüvegét és vezetett....már elég régóta megyünk, már a városból is kivitt.
-Hova viszel?!-kaptam észbe.
-Hozzám..kicsit messze lakunk....
-Szólhattál volna.
-Vár otthon valaki?Anyudék?A...pasid?-kérdezte félve.
-Nem, senki...de azért....ne rabolj el csak úgy, legalább én tudjak róla.
-Nyugi,cica, épségben hazaviszlek.-vakított el a mosolyával.Ha így folytatja, nekem is kelleni fog egy napszemüveg.

Harryék házánál

-Aztakurva de nagy ez a ház!-ámultam el mikor megérkeztünk.
-Köszi.-vigyorgott nagyképűen.
-Már értem, hogy miért vagy te a suli sztárja...mindenkit lefizettél....vagy elhoztál ide...legalább is a csajokat biztos.Már azt is értem, hogy én mit keresek itt.
-Na na na.-mondta és az ujját fenyegetően rázta az orrom előtt.
-Hát hogy neked mekkora lapát kezeid vannak.-ámultam el megint.-Hogy ezt eddig észre se vettem!
-Igen..szép, hosszú ujjaim vannak, ami minden téren nagyon hasznos.-mondta kétértelműen.
-Mind pl?
-Zongoránál, konyhában, meg az ágyban.
-Úúúúú Harry, kicsit messzire mentél.-kacagtam.Beértünk a házba...belül is nagy volt, és biztos, hogy sok sok pénzbe került minden egyes bútor-Te, itt még a porcicák is aranyból vannak.-Ő csak kacagott.
-Gyere a szobámba, rendelünk pizzát és filmezünk.Mit szólsz?
-Mit szólok?Semmit...csak remélem, hogy a pizza amit rendelsz, nem aranyból lesz.-Harry felvezetett a szobájába, rendeltünk pizzát és befeküdtünk az óriás francia ágyba.Film közben észrevettem, hogy Harry valahogy egyre közelebb és közelebb kerül.Végül befészkelte magát alám, a fejem a vállán volt...Harry nagy élvezettel nézte a filmet, én viszont bealudtam már a közepénél.
 Kis idő múlva arra ébredtem, hogy valaki lehúzza a gatyámat, majd kicsit megemel fennebb tesz, betakar, aztán kis csend után mellém mászik.Nem zavartattam magamat, aludtam tovább.
 Éjjel megint megébredtem, mert nem az én ágyamban voltam.Kicsit meglepett, hogy Harry alszik mellettem.Kimásztam mellőle és megkerestem a telefonom, láttam, hogy van 5 SMS Louistól, és jó pár nem fogadott hívás is.Eltettem a telefonom, vettem a gatyám és a cipőm, majd rájöttem, hogy egyedül innen nem jutok ki, eltévednék, így felráztam Harryt.
-Mi a'?-kérdezte fél álomban.
-Vigyél ki innen, Harry.
-Há oszt mé'?-Nézd már a szájber gyereket, fél álomban úgy beszél, mint egy paraszt.
-Haza akarok menni.
-Miért nem alszol itt?-ül fel, dörzsölgeti a szemét.
-Mert...én otthon szeretnék aludni.-kicsit még magyaráztam neki, de szedte magát, és kivezetett a házból.Amint kijutottam, rájöttem hogy ez szar ötlet volt, mert nem is vagyok a városban, és ilyenkor buszok már nincsenek, Harry meg már visszaaludt, szóval...elkezdtem sétálni hazafelé, közben szidtam Harryt, hogy mekkora barom.Eszembe jutott Louis.Mikor utoljára hívtam az éjszaka közepén, rohant át pizsamában és répás pampóban, hogy elaltasson.Igaz, hogy már nem hívogathatom csak úgy, de ez sürgős.Szóval felhívtam.
-Nessii!-ordított a telefonba.
-Louis!Mi van?
-Csak már vártam hogy hívj.
-Az éjjel közepén?
-Nem olvastad az SMSeimet, igaz?
-Hát...igen...miért, mi történt?
-Őő....miért hívtál?
-Mert....itt vagyok valahol a városon kívül, és nem tudok hazajutni..
-De mit kerese...-félbehagyta a mondatot-Oké, mondd, hogy hol, és megyek.-megmondtam hogy hol vagyok-Menj be egy melegebb helyre, ha van annyi pénzed, vegyél ki egy szobát, hogy ne fázz meg-Adta ki az utasításokat.
Niall Horan
-Oké...köszi...de...miért vártad a hívásom..?-de már letette.Elolvastam az SMSeim.Csak annyi volt, hogy aggódik, vegyem fel a telefont, ne haragudjak, és hogy ne akadjak ki, meg ilyesmi.Nem tudom, hogy azért volt ez az egész, mert megbántottak, vagy más az oka...de inkább megnéztem, hogy mennyi pénz van nálam.Hát nem sok...de megláttam egy Non Stop gyors éttermet és bementem.A srác a pultnál mosolygott rám bájosan, odamentem.
-Hello...-köszönt.
-Hali..-köszöntem bizonytalanul.
-Miben segíthetek?
-Ha veszek itt valamit, akkor elülhetek kb. fél órát amíg értem jönnek?
-Őőő..igen.-kacagott.-Nem muszáj vásárolj, ha nem akarsz...
-De éhes vagyok.-nyafogtam és kitettem a pultra a pénzem, rendeltem valami kaját, majd leültem egy magasított székre és kajáltam.Senki más nem volt az étteremben, csak én és a Niall nevű pultos.Jóképű fiú, nagyon aranyos pofija van, szőke, kék szemű és sokat mosolyog.Nagyon unatkozhat itt egyedül.
-És mi járatban egy ilyen szép hölgy ilyenkor a semmi közepén?-hát gondoltam megszívatom a csávót.
-Luxus kurva vagyok, Styles családhoz szoktam járni.-Niall szemei elkerekedtek.Köpni nyelni nem tudott.Én elnevettem magam-Nyugi, csak szívattalak, suliba járok még...csak egyik..haveromhoz jöttem, aki kitett az éjjel közepén....ne is kérdezd, én akartam kijönni, csak...reméltem hogy egy taxit hív, és ha már annyi pénze van, ki is fizeti.
-Jah értem...akarod, hogy hívjak neked egyet?Ha kell kifizetem.
-Nem szükséges..már hívtam egyik...-nem mondhatom, hogy barátom, mert mert leszögezte, hogy nem vagyunk azok-őőő..ismerősöm, aki hazavisz.
-Értem....és hol laksz?
-A városban....
-Az jó hely...én is ott lakok bentlakásban, de ide járok dolgozni.....reggel meg egyetemre megyek.
-Ingázol?
-Igen....de csak hetente 3x jövök be dolgozni.
-És a hétvégéidet mivel töltöd?
-Háát...ha nem dolgozok, akkor...tanulok.
-ÁÁáá, szóval ilyen jó tanuló vagy?Aki nem bulizni jár?
-Miért, te rosszlány vagy?
-Valami olyasmi.-pirultam el.Ő kacagott.Elbeszélgettünk, mikor jön egy SMS Louistól, hogy hol vagyok, mert már a faluban van.Visszaírtam, hogy merre talál meg, kis idő múlva már tépte fel a gyors étterem ajtaját.Odajött hozzám és szorosan megölelt.
-Jólvagyúgyaggódtunkazthittükbajbanvagynagyonsajnáljuk!!!-hadarta el az egészet, időbe telt mire összeraktam, hogy mit akar.
-Miért beszélsz többes számban?-csodálkoztam.Ekkor vettem észre, hogy Zayn is itt van, kicsit a háttérbe szorult és bűnbánóan nézi a cipője orrát.
-Megint beszélnünk kell.-mondta komoly hangon, Louis képéről is eltűnt megkönnyebbülés.
az aggodalom, és a
-Mikor utoljára beszéltünk azt mondtad, hogy ne beszéljünk többet.
-De most ez nagyon fontos..-suttogta Louis.
-Petiről van szó.-mondta Zayn, én egyből tudtam hogy gond van.

8 megjegyzés:

  1. kicist lemaradtam h louis meg zayn honnan ismerik petit, de gondolom majd a kövi rész megvilágosodás lesz számomra :)
    látom most már összeértek a zsálak, mind az öt fiú benne ven
    még mindig kíváncsian várom h végül melyik fiúval lesz vmi... vagy akár többel is :P :D
    amúgy még mindig nagyon jó
    bocs a kisregényért

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem baj, örülök a kisregénynek, és Louis már hallott Petiről, talizott is vele, de minden kiderül a kövi részben :) már minden el van képzelve, csak épp le kell irjam :D

      Törlés
    2. jah tényleg, a boltban...

      Törlés
  2. Aztaa *-* ááá imádooooom, ha elkezdem olvasni nem tudom lerakni utána meg sirok h nincs több :c köviiiiiiit !!!!

    VálaszTörlés
  3. gyorsan hozd a kövit!!!! Legyen már péntek :D

    VálaszTörlés
  4. nem lesz ma rész? :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a testvérem születésnapját tartottuk meg, nem volt időm, sajnálom...holnap lesz, és hosszabbat irok majd.

      Törlés
    2. semmi gond,megértem, hogy van más dolgod is, remélem jó volt az ünneplés
      alig várom a részt :D

      Törlés