Oldalak

2013. május 7., kedd

Chapter 2

Üdvözletem :D Itt a kövi, mert kigyűlt a 2 hozzászólás.Köszönöm :) Újabb kető után hozom a következő részt.Ez hosszabbra sikeredett mint reméltem...jó olvasást.

Másnap reggel

 Petpet mellkasán ébredtem, mint ahogy minden reggel.Beálltam a tükör elé és végignéztem magamon.Még a tegnapi ruháim voltak rajtam, és a szemem fehérje enyhén piroslott.Annyira beszívtam tegnap hogy nem maradhat el a "másnaposság".Beszédültem a tusolóba és fél órán keresztül mosakodtam, hogy nézzek már ki valahogy az első napon.De ilyen szemmel akkor sem mehetek.Felvettem egy napszemüveget, hogy ne legyen olyan feltűnő.Mire kiértem a fürdőszobából, Petpet a reggelit készítette.Mondhatnak róla bármit, ő akkor is egy remek szakács lenne.
-Jó reggelt napfény./így szólít, ha jó kedve van/
-Jó reggelt Petikém.-én már kevésbé voltam jókedvű.
-Ma mész suliba?
-Aha...és te ma mész dolgozni?/Petpet egy tetkószelonban melózik, de néha vállal másodállásként babyszitterkedést, bár ezt senki sem nézi ki belőle, mégis a gyerekekkel remekül tud bánni/
-Igen, megyek...kell a pénz.Kéne neked lakbért fizessek, annyit lógok itt.
-Á, hagyd a fenébe, hisz te szoktad hozni a füvet.-hamar belapátoltam a reggelim.
-Légy...vagyis hát próbálj meg jó lenni az első nap a suliban.-mondta mosolyogva és megpuszilta az arcom.
-Oké.
-Mert...tudod..ha rossz vagy, akkor az igazgató bácsi elfenekel.-kacagott Petpet, mire én megdobtam egy sótartóval.Kiléptem a házból és az órámra néztem.
-Aztakurva!-csattantam fel-El fogok késni.-mondtam magamnak majd jót röhögtem-De mióta érdekel ez engem?-kérdeztem újra magamtól.A szomszéd, aki épp most ment ki az újságért furin nézett.Nem foglalkoztam vele.Amig ő nem zaklat, addig én sem őt.Szóval besétáltam a suliba és szépen leültem az igazgató irodája elé.Ő mondta hogy előbb hozzá lépjek be.Az ügyes kis titkárnő a frissen reszelt óriás műkörmével megnyomott egy gombot és szólt Mr.Maliknak hogy "a tegnapi csöves csaj megint itt van".Én csak kinyújtottam rá a nyelvem, mire ő gúnyosan mosolygott rám.Kinyílt az ajtó és kilépett az igazgató.A haja megint tökéletesre van belőve.Vajon hánykor kelhetett?Vagy le se feküdt?
-Jó reggelt, Nessi!
-Hát eddig jó volt.-mondtam és vágtam egy fancsali képet, de ő csak nevetett.
-Gyere be egy kicsit, most órák vannak, nem zavarhatjuk.-bementem, és a tükörből most is megfigyeltem ahogy a seggem stíröli.Hát egészségére.Leültem a bőr kanapéra, és felpakoltam a lábaim az asztalára.Ő csak mosolygott és leült velem szembe, a másik bőr kanapéra.
-Kérsz esetleg egy teát vagy kávét?-feltette a lábait ő is.
-Kávét.-mondtam és figyeltem az arcát.Ő is engem nézett, de mivel napszemüveget hordtam, így nem nézhetett a szemembe.Lazán a háta mögé mutatott.
-Szolgáld ki magad.
-Minek ha kiszolgálhatnak?-az asztala fele hajoltam és megnyomtam a gombot, ami épp olyan volt, mint a titkárnő asztalán levő.-Héj, pirított ribanc!Készíts egy kávét!Mr.Malik kéri.-hátradőltem.Zayn kicsit meglepődött.De a magabiztos mosoly sajna az arcán volt még.A nő belépett és elkészítette a kávét majd Zaynek adta és kiment.
-Megkaphatom a kávém?
-Persze..ha leveszed a szemüveget.Nem illendő hogy napszemüvegben légy mikor valakivel beszélsz.
-Oké, akkor ne beszéljünk, csak kérem szépen a kávém.
-Vedd le a szemüveged.-közben szépen, ráérősen belekortyolt a kávémba.Puffogtam egy sort, majd levettem a szemüvegem.Ő meg átnyújtotta a kávém.-Na látod...így is lehet.
-Vagy nem.-és visszavettem a szemüvegem, közben önelégülten kortyoltam a kávémba.Zayn mosolygott.
-Miért mosolyogsz?-kérdeztem bosszankodva és levettem a lábam az asztalról, hogy tudjak teljesen szembe fordulni vele.
-Mert...úgy viselkedsz velem mintha a barátod lennék...de tudom, hogy mire megy ki a játék.-mondta és ő is levette a lábait az asztalról.
-Valóban?Mire megy ki a játék?
-Ki akarsz hozni a sodromból.Látni akarod, hogy úgy viselkedek, mint egy igazgató.-nem válaszoltam.Sajna eltalálta.-Igazam van?-levettem a szemüvegem és a szemébe néztem.De a torkomon akadt a szó.Eddig nem tudtam megfigyelni, de most már látom...Nagyon szép szemei vannak.Úgy néz rám, mintha a szívembe látna.Megborzongtam.Szinte levetkőztet a tekintetével.Közelebb csúszott a székéről.
-Nessi...igazam van?
-Igen...Igazad van.-mondtam kicsit kábultam.Mit akar ez tőlem?
-Mi lett a szemeddel?-kérdezte mosolyogva.
-Csak...allergiás vagyok...
-És mire?
-Rád..-végre észhez tértem, egész eddig rabul ejtett a pillantásával.Kacagott egyet, és épp ekkor csengettek.
-Akkor...mehetünk?-kérdezte és felállt.
-Igen..-kezet nyújtott nekem, de nem fogadtam el.Kimentem az ajtón és kint megvártam.Ő mosolyogva követett.
-Uram, ez a lány zaklatja Önt?-kérdezte a titkárnő nyávogva.Én felháborodva néztem rá és azon tanakodtam hogy megéri most megütni, vagy nem.
-Nem, nem zaklat.-mondta Zayn kis kacagás után.
-Akarja hogy többet ne engedjem be?-ez kezd kihozni engem a sodromból.Tettem egy lépést felé, mire Zayn átkarolta a vállam és magához húzott, nehogy olyat tegyek amit még megbánnék.
-Nem, nem lesz rá szükség.-mondta illedelmesen mosolyogva és kivezetett az előtérből.Mikor már a folyosón voltunk leráztam magamról a kezét.
-Mi baja van velem ennek a ribancnak?!-kérdeztem bosszankodva, miközben elindultunk a folyosón..
-Nem tudom...talán az, hogy le"pirított ribancoztad" és ugráltattad.
-De csövesnek nevezett.
-Annak hitt.-mondta vállat vonva.
-Úgy nézek ki?-kérdeztem, egyre jobban felemeltem a hangom, kezdtem nagyon ideges lenni.
-Nem, jól nézel ki.-mondta:elszólta magát.Az arcára néztem, enyhén elpirult.Kajánul elmosolyodtam.
-Na de igazgató úr...hát szabad ilyet?-kacagtam.Ő meg inkább témát váltott, és elkezdte az iskola bemutatását.Itt a biolabor, ott az infó terem, amott az kutyám füle...nem igazán figyeltem.Aztán megálltunk egy ajtó előtt.
-És itt leszel te...ez a te osztályod..vagyis az osztály főnököd osztályterme, ahova járni fogsz.
-Oké, felfogtam elsőre is, nem vagyok retardált.-morogtam a bajszom alatt.
-Remek.Épp osziórátok van, így be tudlak mutatni az osztályfőnöknek.
-Nagyon remek.-mondtam már kevésbé lelkesen.
-És kérlek ezentúl, ha az iskolában összefutsz velem, akkor Mr.Maliknak, vagy tanárúrnak szólíts..és ne tegezz.
-Oké....mélyen tisztelt, nagyságos, Mr.Malik úr, ahogy Ön óhajtja, méltóságos uram.-ő elnevette magát.
-Mit művelsz te velem?-kérdezte inkább magától mint tőlem.A választ meg sem várva benyitott az osztályba.Mindenki felált, a táblánál egy fiatal tanár állt és magyarázott.
-Itt mindenki ilyen fiatal?-súgtam alig hallhatóan Zaynnek, aki elnevette magát.A fiatal tanár érdeklődve nézett minket.
-Mi a gond?-kérdezte.
-Ő itt iskolánk új diákja, Nessi, mostantól az osztálytársatok-nézett a diákokra nagyon szigorúan.Így még nem láttam, szóval ilyen az ő "igazgató" arca.-Viselkedj normálisan.-nézett rám.
-Nem kell aggódni, minden tőlem telhetőt megteszek.-vigyorogtam féloldalasan, mire ő próbált visszafolytani egy mosolyt.
-Hát jó, akkor...folytassátok az órát.-és ő kiment.A fiatal tanár/aki nem mellesleg irtó jóképű/ odajött hozzám és kezet nyújtott.
Louis Tomlinson
-Louis Tomlinson vagyok, az új osztályfőnököd.Keress egy helyet, pakolj le és gyere ki a táblához, mutatkozz be.-körülnéztem, de nem kaptam olyan helyet, ahol senki sem ült.Egy lány mellett volt hely, aki úgy nézett ki, hogy mindjárt elátkoz, és egy fiú mellett, aki leghátul ült, szinte a sarokban, és zavarban volt, mert épp őt néztem.Hát odamentem hozzá és letettem a táskám, majd kivonszoltam a seggem a katedra mellé.Mindenki úgy nézett, mintha én lennék az egyetlen érdekes dolog ebben a suliban.De lehet ez így is van.Tomlinson tanár úr biztatóan nézett, és nekidőlt a katedrának, úgy, hogy velem szemben legyen, de ne is fordítson hátat az osztálynak.
-Hát...Agnes Bradford vagyok, de mindenki úgy szólít hogy Nessi.Eddig két suliból rúgtak ki.
-Miért?-kérdezte meglepődve az oszifőm.
-Hát...majd kipletykálják a tanáriban.
-Már értem.-mondta sejtelmesen mosolyogva-Szemtelen vagy, és igy kerültél ide.
-Nem épp de az is közrejátszott.
-Értem.Leülhetsz.-Én elindultam az asztalom fele.Ahogy mentem éreztem mindenki pillantását a hátamon..vállamon, karomon, meg mindenhol.Leültem a helyemre és hátradőltem, karba tett kézzel néztem a tanárra, aki zavartalanul folytatta a dumáját, isten tudja már miről.Aztán óra közepén jött egy SMS:
Órák után lépj be az igazgatói irodába.
                                      Mr.Malik

Hát ez meg mit akarhat?Vagy úgy gondolja hogy az első nap baj lesz velem és előre behívat?És mióta hívatnak az igazgatóhoz SMSben?Fura ez a suli.Hova kerültem én?

3 megjegyzés:

  1. aaaaaaaaaaaaaaannyira jóóóóóóóóóóóóóóóóó! :) KÖVIIIIT!!!!! :D

    VálaszTörlés
  2. nagyon gyorsan köviiiiit!!!! *-* am benne v egy cserében? akk talán többen komiznának :) xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kösziiii és benne vagyok, ha elmondod mi hogyan van és lépj fel messengerre v skypra h beszéljünk

      Törlés