Oldalak

2013. május 17., péntek

Chapter 5

Hali!Itt az 5. rész, köszönöm a komikat, további 2 komi után jön a 6. rész is.Jó olvasást!

Egy diszkóban vagyok.Pia van a kezemben, rajtam meg az a piszi, amiben lefeküdtem.Nem tudom miért vagyok itt, vagy hogy hogyan kerültem ide, de a világ legtermészetesebb dolgának tűnik.Próbálok utat törni magamnak a tömegben.Ahogy próbálom átpréselni magam a sok vonagló, izzadt test között, valaki erősen a seggemre csap, ami fáj egy kicsit, de nem érdekel, nyomulok tovább.Közben ordítok "Petiiii...Petpeeet!!Válaszolj már!!" Egyre gyorsabban megyek, és kétségbe esetten nézek körbe.Meglátok egy srácot, hasonló haja van, mint Petinek, a vállára teszem a kezem és magam felé fordítom. "Peti?" Nem ő az.Ő elmosolyodik, és a fogai vértől vöröslenek, a szeme tiszta fehér, nincs se pupilla, semmi, én meg erősen émelyegni kezdtem. "Petiiiiiii!" ordítottam magamon kívül.Éreztem hogy meg kell találnom.Bajban van.A srác utánam nyúlt, én meg elrohantam onnan.Megláttam, hogy Peti két lány kíséretében megy be a szobába."Peti ne menj!!Azok ott nem lányok!!Szörnyetegek" ordítottam, de nem hallotta meg.Elindultam felé, de nagyon lassan haladtam, és hiába próbáltam sietni, nem ment.Mire beértem, Peti a földön feküdt, vérbe fagyva, a lányok meg a hasa felé görnyedve, fehér, üres szemekkel néztek fel rám, és elvigyorodtak.A szájukból hús cafatok lógtak ki, az álluk és a foguk véres volt, és csak mosolyogtak.Én kiabáltam rájuk "Hagyjátok abba!Engedjétek el őt!Petiiii" Peti feje megmozdult, rám nézett és elmosolyodott.A szemei kifordultak, szája véres volt "Gyere és bulizz velünk" hörrögte, én meg felsikítottam "Neeeeeeee!"
Felültem az ágyon.Izzadt voltam, a hajam az arcomba hullott.Kint még zuhogott, így már értem, hogy honnan a rém álom.Petire akartam nézni, hogy megbizonyosodjak róla, hogy jól van.De nem Peti volt mellettem.Louis volt az.Ő is felült.
-Csak álom volt.-mondta és finoman kiseperte az arcomból a hajam és simogatta a hátam.
-Csak....álom...?-ismételtem meg lassan, mint egy retardált.
-Igen...semmi gond nincs...senki nem bánthat.-mondta és átkarolt, a mellem alatt összekulcsolta a kezét és hátradőlt, engem is magára húzva.-Megvédlek.-motyogta mély, búgó hangon és simogatta a hátam.Én a mellkasára feküdtem, az arcom a szívéhez közel volt.Visszaidéztem amit álmodtam.
-De...Petit ki védi meg.
-Petiről álmodtál?-bólogattam.Elkezdte a hajam simogatni, összeszedte és kicsit félredobta, hogy jobban hozzáférhessen a hátamhoz.
-Igen....fel kéne hívjam.-motyogtam már fél álomban.Kábult voltam nagyon.
-Túl késő van.Peti nagyfiú, tud magára vigyázni...aludjál.-hallottam még hogy mondja, aztán újra álomba merültem.

Másnap reggel

Korábban megébredtem, mint Louis.Nem hibáztatom, nehéz  éjszakája lehetett.Az éjjel közepén felhívom, hogy rohanjon át, rendes ágyat nem tudok neki szolgáltatni, ketten gyúródunk ezen a kis ágyban, aztán mikor végre elalszik, én felülök és nyugtatnia kel, hogy újra elalkudhassak.
Ezeket végiggondolva rájövök, hogy Louis a tanárom, az oszim, és a barátom is.Lehetséges ez egyáltalán?Hát szabad ezt?
Miután kicsit jobban megébredtem, feltűnt, hogy Tomlinson "tanár úr" a kezét a fenekemen tartja, a másikkal a derekamnál ölel.Kicsit kellemetlen helyzet abból a szempontból, hogy ő a tanárom...de egészen bejön a dolog, mert...hát akárhogy is próbálom tagadni, nagyon vonzódom hozzá.
Elmélkedtem még pár percet az éjjel folyamán történt eseményeken, mikor Louis megmozdul.Először a szemhéja rebbent meg, aztán a fenekemet markolta meg egy egészen kicsit, de érezhetően.Kis idő múlva már a csipáit nyitotta ki.
Hagytam, hogy kicsit magához térjen.A kezét lehúzta a seggemről, de nem tudta hogy ébren vagyok.Feltűnt, hogy nem siette el a dolgot.Mintha csak simogatta volna.Nem akartam kellemetlen helyzetbe hozni, így eljátszottam, hogy megébredek.Petinek sokszor adtam be ezt a "felébredés" dolgot, így tudtam hogyan kell jól csinálni.
 Először megmozgattam a szemhéjam alatt a szemem, hunyorítottam egyet, mintha a hirtelen fény zavart volna meg.Majd szép lassan egy nyújtózkodást is levágtam.Kb úgy nézhettem ki mint egy nyújtózkodó macska a gazdája ölében.Csak én Louison feküdtem.Kicsit elhúzódtam.Ő már reggel korán mosolygott.
-Jó reggelt.-köszönt a reggeli, rekedtes hangján.
-Neked is.-mormogtam.
-Hogy aludtál?
-Szarul.
-Naa...ilyen rossz háló társ vagyok?-kérdezte.Látszott hogy nagyon élvezi a dolgot.Felkönyököltem a mellkasára.
-Vitatkozhatnánk, hogy melyikünk rosszabb.-dörzsöltem ki a csipáimat a szememből.Ő mosolyogva nézett.Pislogtam párat, mire kitisztult a kép, és észrevettem, hogy nem épp az arcom nézi.Ahogy felkönyököltem rá, a lenge majóm épp hogy csak takart valamit.De amúgy jól kipakoltam neki.Elpirultam és felültem, hamar kiszálltam az ágyból és bevonultam a fürdőbe.A mosakodás után felfrissülve léphettem ki a fürdőből.Visszamentem a szobámba, és felháborító látvány fogadott: Louis elszenderült az ágyamban.Gondoltam egye és felugrottam rá, lovagló pózban ültem a csípőjén.
-Kelj fel és készíts reggelit, asszony!!!-ordítottam a fülébe.A szemei felpattantak.
-Kusssss.-fordult egyet, így alulra kerültem, és megpróbáltam az arcába mászni, de lefogta a kezem.-Kit nevezel te asszonynak?Már rég a konyhában kéne lenned.-hajolt felém, közben a felsőteste az enyémnek szorult, az ágyékát a lábam közé nyomta.Eléggé fájt, de ne hiszem hogy tudatosan csinálta volna.Megszeppenve figyeltem ahogy fenyegető pillantásokat vet rám, és gonoszul mosolyog az arcomba.De tudtam hogyan kell visszavágni.
-Na de tanár úúúúúúúr.-vonyítottam a fülébe.Ez észhez térítette és leszállt rólam.Végigmértem, ahogy felveszi a papucsát.A macinaci nem nagyon fogta vissza a dudorodó szerszámát.Próbáltam nem perverz dolgokra gondolni, de még tini vagyok, nekem ez megengedett.Ő gyorsan bevonult a fürdőbe, én lementem reggelit készíteni.

Becsengetés előtt a suliban

Louis reggeli után hazament.Én suliba menet jöttem rá, hogy valami papírokat kellett volna kitöltsek Zaynnek.Nem baj, majd az irodája előtt kitöltöm.Lecsüccsentem a kis váró padra, és a papírt elkezdtem kitölteni.A legtöbbet szülő kellett volna kitöltse.
-Melinda, ha lenne szíves, ma viselkedjen felnőtt módjára!-hallottam Zayn hangját az irodából.Kinyílt az ajtó, és kitipegett onnan a titkár nő/Melinda/ aki hát..elég kihívó ruhát vett fel.Zayn szigorú arcáról leolvastam, hogy Melinda épp felajánlotta magát az igazgatónak.Én csak egy kaján vigyort eresztettem a titkár nő fele, aki kedvetlenül kiviharzott.Zayn észrevett és intette, hogy menjek be.Én felálltam és bementem az ajtón.
-Gondoltam, hogy nem fogod kitölteni.-mondta és leült a kanapéra.Megpaskolta a maga melletti helyet.Én leültem.A papírral idétlenkedtem egy ideig,  de Zayn kivette a kezemből és elkezdte kitölteni.Nem szóltam, csak néztem.Zayn eltette a lapot, majd hátradőlt.
-És hogy aludtál?
-Őőő...szarul..-dőltem én is hátra fáradtan.
-Még van fél órád.Akarsz aludni a kanapén?-én nem mondtam semmit csak eldőltem.Elakadtam Zayn ölében.Kb abban a mp-ben elaludtam.Egy szép kis párbeszédre ébredtem.
-Akkor te hol is voltál az éjjel?-Zayn.
-Nessinél aludtam.-mondta halkabban Louis.
-Milyen Nessinél?
-Annál, aki épp az öledben alszik.-rövid szünet.
-Te megdugtad a diákodat?
-Te nem dugnád meg?
-De...de az már, én nem tettem meg.
-Én sem.Csak ott aludtam.
-De mégis miért?
-Mert...-Jaj el ne mondd-Áthívott....nem fontos.A lényeg hogy ott aludtam.
-De legalább külön ágyban?
-Nem.Együtt aludtunk..
-De ha aludtatok akkor miért ilyen fáradt?
-Rosszul aludt.Sokat forgolódott, meg nyögött nagyokat.És beszélt is....én meg fél álomban voltam és arra ébredtem hogy rácsapok a seggére.-kacag.Bevillant az álom, mikor az a majom a seggemre csapott.Zayn nem kacagott.
-Ő a diákod.-mondta komolyan.
-Igen?A tiéd is.Azt hiszed, nem láttam hogy a mellét fogod, mikor bejöttem?!-Atya ég, hova kerültem én?
-Oké....jó, inkább most váltsunk témát, nehogy felébredjen és meghallja a beszélgetést.
-Ezzel már elkéstetek.-motyogtam még becsukott szemmel.Éreztem hogy Zayn lefagy alattam.Louis felől is nagy a csend.

5 megjegyzés:

  1. én imádom
    nagyon jó sztori, alig várom h mi lesz ebből az egészből... ;) :))))

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó, siess a kövivel ^^

    VálaszTörlés
  3. imádom a blogod:) és köszönöm a díjat, cserében itt van egy másik: theroom1dfanfiction.blogspot.hu/p/i.html

    VálaszTörlés
  4. nagyon jo lett siess a kövivel .:D bár ezt mindig tudod mert msnen köylöm :D na de kövit gyorsan:D ...ah de mi történik:? na pusszancs Beep

    VálaszTörlés