Oldalak

2013. május 6., hétfő

Chapter 1

Sziasztok!Ez az első fejezet, és remélem hogy tetszeni fog.Légyszi komizzatok :) 2 komi után jön a következő fejezet.A bejegyzés alján van tetszik/nem tetszik/elmegy, ott is jelezhetitek a véleményeteket a részről.


-Figyuzz már Nessi!!Nézd, nézd mit tudok.-Petpet /legjobb barátom/ épp beszívva próbál kézen állni.
-Ügyes vagy Peti drága, de ne törd ki a nyakad.-kacagtam és löktem egyet a lábán, ő meg a földre huppant.Ő csak kacagott, mint egy idióta.
-Te miért nem szivsz velem, Nessi?-kérdezte és az orrom alá dugta a csikket ami még maradt.
-Mert anyámmal megyünk új sulit látogatni.-újabb idióta röhögés hallatszódott Petpet részéről.
-Nem kellet volna kirúgasd magad a másik suliból.
-De utáltam azt a helyet..ott csak Shakespearet olvasni, meg virágot szedni lehetett.-mondtam énekelve és táncoltam mint egy kislány.
-És ez az új suli mitől jobb?!-néha azért tud okosakat mondani beszívva is-Meg hát..nem is nagyon jártál suliba.
-Igaz...de ez állítólag jobb.Nem sokat hallottam róla.
-Na jóóvvan.-mondta parasztosan és megpróbált feltápászkodni.-Akkor én most elmegyek...és ha visszajöttél akkor csengess meg, hogy jöjjek vissza.És akkor te is jól bebaszol.-vigyorgott.
-Nyugi Petpet.Ha felvesznek a suliba....ünnepelni fogunk.-kacagtam és a seggére csaptam.Ő kimászott az ablakon.

Anyámmal az igazgatói iroda előtt

-És...hogy vagy?-kérdezte Liza/az anyámat így szólítom/ megtörve a kínos csendet.
-Megvagyok...vagyis...tudod a szokásos.
-Igen.-mondta kicsit lenézően-Az a Péter még mindig a nyakadon él?
-Inkább velem mint a szüleivel...-mondtam gúnyosan célozgatva.
-Hahh.Igazán hazajöhetnél.Hagyd már ezt a szörnyű lázadó életet.-tudom hogy csak azért mondja hogy ne tűnjön olyan hárpiának, de ha elfogadnám az ajánlatát, megutálná magát.
-Ne aggódj, Liz, nem fogok visszaköltözni.
-Hát jó.-könnyebbült meg.Igen, elég rosszul esik, hogy a saját anyám utál, de így jártam.Ekkor hál istennek kinyílt az ajtó, és kilépett egy fiatal srác.Sérója be volt lőve, mintha csak a fodrász szalonból lépett volna ki.Biztos hogy ő a suli menője.Megállt előttünk, engem nézett.Oké, ez elég kínos.
-Őőő...félreállnál?Takarod a kilátás.-a srác elmosolyodik és a háta mögé néz.
-Miért, mit nézel épp?
Zayn Malik
-Őőő...bármit, csak ne téged.-mondtam flegmán.A srác csak elmosolyodott.
-Hát gondolom az igazgatóra várnak.-nézett anyámra, aki bólintott maga elé meredve, mint akit semmi és senki nem érdekel jelenleg.A srác kitartóan vakított el a mosolyával-Akkor jöhetnek.Épp ráérek.-mondta és kinyitotta nekünk az ajtót.
-Most szívatsz?-kérdeztem felállva hogy elhúzhassak innen de minél előbb.
-Nem.Én vagyok az igazgató.-mondta kicsit önelégülten.
-Én meg az angol királynő és a római pápa.
-Hát..akkor...felséges asszonyom..és atyám..Öné az elsőbbség.-Liz felállt és mondta h menjek be.Én meg csak néztem az állítólagos igazgatót, aki állta a tekintetem de végül bementem.Volt egy tükör épp velem szemben és láttam hogy a belőtt sérós "úriember" továbbra is mosolyog és eléggé feltűnően nézi a seggem.Miután mindenki elfoglalta a helyét az igazgató felkönyökölt az asztalára.
-Hát...nem volt alkalmam bemutatkozni..-nézett rám huncutul és kinyújtotta Liz felé a kezét-Zayn Malik vagyok, az iskola igazgatója.-az utolsó szónál rám nézett.
-Örvendek.Én Liza Bradford vagyok, ő meg itt a lányom, Agnes Bredford.
-Örvendek Agnes-fogott velem is kezet.Kicsit megszorította és nem engedte el egyből.Milyen kéz krémet használhat?Puha mint a baba popsi.
-Nessi.-javítottam ki és kihúztam a kezem az övéből.
-Hát jó....Nessi.Szóval te szeretnél ide járni?
-Nem...de muszáj.-Zayn elmosolyodott.
-Győzz meg hogy alkalmas vagy...ide illesz.
-Nem ismerem a sulit, nem tudhatom hogy ide illek-e.De gondolom átlapozta az önéletrajzom, szóval...ott minden megvan.
-Igen..fellapoztam...és 2x kirúgtak a suliból.Mesélnél erről?
-Az elsőnél füvezésen kaptak, a másodiknál pedig rajtakaptak hogy a raktárban az osztály társammal..."jól érezzük" magunkat.-Zayn erre csak huncutul nézett.
-Igen határozottan ide illesz.-Liz meglepődött.
-Én arra számítottam hogy itt helyrerakják a lányom.-mondta.Kicsit a végén felemelte a hangját.
-Igen...helyreteszem én a lányát.-mondta Zayn és hamisan mosolygott rám.-Megmutatom neki hogy hol a helye.-mondta kicsit sejtelmesen.Én meg csak bámultam rá.
-El akarok menni innen.-néztem anyámra.
-Nem fogsz.Ez az egyetlen hely ahova még be tudlak íratni.-Én megadóan sóhajtottam és visszatértem az igazgatóra.
-Akkor gratulálok, Nessi.Fel vagy véve.-én csak forgattam a szemem.Felálltam hogy elmehessek.Liz megelőzött.Kezet fogott Mr.Malikkal és elindult az ajtó fele.Én is mentem vele.Az igazgató mögém lépett.
-Holnap gyere be korábban hogy tudjalak körbevezetni.-ugrottam egyet, nem számítottam arra hogy ilyen közel hajol.Vállat vontam és gyorsan leléptem onnan.
-Vigyelek haza?-kérdezte Liz és a kocsija fele vette az irányt.
-Ne, hazatalálok egyedül is.

Otthon, Petpettel

-Na, hogy ment?-kérdezte és benézett a hűtőbe.
-Egész jól.Az igazgató kb egyidős velem, és egész végig úgy éreztem hogy flörtöl velem.
-Úúúúúú.-röhögött Pet-Akkor Nessit helyre rakja majd az igazgató úr.
-Valami ilyesmit mondott ő is.-mondtam, de én már nem röhögtem.
-Na nyugi Nessim, gyere lazítsunk egyet.-behúzott a szobámba és elővette a füves cigit.Én nem ellenkeztem.

5 megjegyzés: