Oldalak

2014. március 4., kedd

Szereplők

Főszereplő

Alison Spencer Grey
Fiatal vagyok, szőke és kékszemű.Mégis egy nehéz munkát választottam, ahol férfiak vannak többségben és elítélnek a csinos, törékeny külsőm miatt.De csak féltékenyek, mert jobb vagyok nálluk.És szebb.23 éves vagyok, nyomozó az NYPD-nél, van két társam Niall Horan és Zayn Malik.Én vagyok a felettesük, de a munka megoszlik.Nehezen szokták meg, hogy egy nő irányítja őket, de hamar beismerték, hogy jó vezető vagyok.Mostnara már barátaimnak nevezhetem őket.Küzdenem kell a jó ügyekért, mert az én felettesem-Mr.Selfors-nem bízik meg a nyomozói képességemben.Biznyítani akarok.Ez az életcélom.A munkámnak élek, nincs magánéletem.

Mellékszereplők

Niall Horan





Név: Niall Horan
Kor: 22
Alison munkatársa.Ír származású, érzelmes, megértő, sokat eszik.


Zayn Malik









Név: Zayn Malik
Kor: 24
Alison munkatársa.Vérbeli angol, macsófiú, jó kondiban van.Szereti a terep munkát és nagyon nehezen nyelte le, hogy egy nő a felettese.






___________________________________________________________

Még vannak szereplők, őket csak azért mutatom be, mert a többieket a történet folyamán ismerhetitek meg.Ebben a történetben az 1D fúk nem híresek, nem is föltétlen ismerik egymást.Csak a kinézetüket és a tulajdonságaikat kölcsönöztem, hogy megírhassam a sztorit.
A történet nagyrészt Alison, a főszereplő szemszögéből lesz elmesélve, de néha teszek kis kiugrót.
Ne feledjétek!Ez a történet krimi lesz, és pár forró jelenetet is tervezek, szóval csak azok kezdjenek bele, akiket ez nem zavar.Nem egy átlagos sztori, szóval semmit nem ígérhetek nektek ;) .Jó olvasást.

2 megjegyzés:

  1. Jónak ígérkezik, kíváncsi lettem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek örülök, nemsokára ki is teszem az első részt :)

      Törlés