Oldalak

2014. március 19., szerda

Chapter Three

A csók

-Harry?-kérdeztem ledöbbenve de a fegyvert ugyanúgy felé tartottam.
-I-igen...kérlek tedd azt le...-nyöszörögte és felemelt kezekkel lassan felém indult.
-Ne mozdulj!-kiabáltam rá, mire ő megtorpant-Mit keresel itt?!
-Nyugi...Alison..nyugodj meg..-megint elindult, már egész közel hagytam magamhoz.Kezét az enyémre tette úgy, hogy a fegyvert is közrefogja.-Nem kell félj tőlem..én nem bántalak...sosem bántanálak.-dorombolta, közben a hosszú ujjaival a kézfejem cirógatta és a fegyvert lassan a föld fele irányította.
-Betörtél a hotelszobámba..-suttogtam.Kezdtem lassan magamhoz térni.
-Igen..nem akartalak megijeszteni.-óvatosan kivette a kezemből a fegyvert, közben végig a szemembe nézett.Én a sokktól és a korábbi ijedtségtől mozdulni sem tudtam.Harry hátranyúlt, letette a fegyverem az asztalra, majd egész testével felém fordul.Mindkét kezével megfogta a kezem és közelebb lépett.
-Sajnálom.-motyogta halkan, az arca egész közel került hozzám-Nem akartalak megijeszteni.-jobb kezét megemelte, két ujja közé csípett egy szőke tincset az arcom előtt és óvatosan a fülem mögé simította.Utána az állam alá csúsztatta hosszú ujjait és megemelte a fejem, így a szánk már majdnem összeért.
A szívem olyan hevesen vert, hogy alig hallottam tőle Harryt.Miközben megemelte a fejem, ő közelebb hajolt és ezzel egyidőben a szabad kezével átnyúlt mögém, átfonta a derekam és magára húzott.
Még sosem bénultam így le férfitól.Teljesen elvesztettem az ítélő képességem.Elfelejtettem azt is, hogy az imént mennyire megijesztett és hogy betört a hotelszobámba.Teljes testsúlyommal nekidőltem Harrynek, a fejem felé emelve, megbabonázva bámultam a gyönyörű zöld szemeibe.
Ő a kezével az arcom simogatta, hosszú mutatóujjával végigsimított az állam vonalán, majd vissza, az állam hegyétől felcsúsztatta, az alsó ajkam alatt kicsit megállt, majd még fennebb ért, puhán végigsimított az ajkamon, kicsit szétnyitotta őket, majd közel hajolt, egészen közel, éreztem a leheletét az arcomon, az illata hatalmába kerített, megbabonázva csuktam le a szemeim, arra várva hogy megcsókoljon.A szívem versenyt futott az idővel, majd kiszakítva a mellkasom, Harry ajkai puhán az enyémre tapadtak.A hosszú pusziból csókot csinálva nyelvével finoman megnyalta az ajkam, én meg készségesen szétnyitottam azt, helyet adva a nyelvének.
Halványan érzékeltem, hogy a hosszú, finom csók közben még szorosabban von magához, bár se kezem, se lábam nem tudom mozgatni, teljesen az ő hatalma alatt vagyok.A másik kezével a hajamba túrt ezzel is biztosítva, hogy ne tudjak mozogni.Ha akarnék se tudnék elhúzódni.De a baj az, hogy nem akarok.Az orrom megtelt Harry émelyítő illatával, nem tudok tisztán gondolkozni, csak hagyom, hogy megtartsa a súlyom, félájultan "állok" a karjai közt és csókolózunk.
-Alison!Állj félre onnan!-hozott vissza a való világba egy durva, haragos hang.Harry megszakítja a csókot, én meg nemtetszésemet kifejezve ráncolom a homlokom.Harry a hang fele néz, én is így teszek.Zayn áll nem messze tőlünk, fegyvert tartva felénk.Niall mögötte, aggódó tekintettel.
-Alison..jól vagy?-kérdezte csendesen.Még nem igazán voltam magamnál, Harry mindkét kezével átfogta a derekam.
-Elnézést...de miért tart fegyvert a fejemhez?-kérdezte Harry.Na ezt szeretném én is tudni.
-Engedd el a lányt.-morogta Zayn.Hirtelen minden leesett nekem.Elkábultam...hagytam, hogy Harry elkábítson a vonzerejével.Sikerült neki.A karjai közt vagyok, állni sem tudok a lábamon, teljesen a hatalmába kerített.Elszégyelltem magam a gyengeségem miatt.Elhúzódtam Harrytől, végre a saját lábaimon állok.A hátam mögé nyúltam, megfogva Harry kezeit és szétfeszítettem őket.Harry rám kapta a fejét.
-Alison..-motyogta már sokkal szelídebben.
-Sajnálom...ezt..nem kellett volna..Nem tudom mi ütött belém.-hátra léptem egyet-Zayn, tedd le a fegyvert, semmi jogod fenyegetni őt.
-Hallottuk, hogy kiabálsz vele..azt hittük, hogy gond van.-Mondta Niall.
-Nincs gond, félreértés történt....Harry, jobb ha most elmész.-Harry csak rám nézett, szomorúságot véltem felfedezi a szemében.
-Biztos?Látlak még?
-Hallottad...menj innen!-Zayn még mindig felé tartotta a fegyvert.Harry csak sóhajtott egyet és kiment a konyhából.Niall követte őt, hogy biztos lelépjen.Zayn eltette a fegyverét és hitetlenkedve nézett rám.
-Mit művelt veled?bedrogozott?Jól vagy?-közelebb lépett, a homlokomra tette a kezét.
-Nem, én...nem tudom mi ütött belém...-ásítottam egy nagyot-Jobb ha most lefekszünk.
-Veled alszom.-jelentette ki Zayn.
-Mi?Nem..nem kell.
-De kell...te nem láttad magad annak a ragadozónak a karjai közt, de hidd el, jobb ha ma veled alszok.-csak egy morcos megjegyzéssel belenyugodtam a dologba.Miközben levettem magamról a kinti ruháim, észrevettem, hogy Amanda aktája a konyhapulton van kiterítve.Én nem így hagytam..biztos, hogy nem így hagytam.
____________________________________________________________________________
Véleményeket kérek.Hogy tetszett?Elnézést a késésért, nyomós okom volt késni a résszel, de minden megoldódott, hétvégén jön a következő.

2 megjegyzés:

  1. Bocsi, nekem tetszik, de mosz az érettésgi előtt nem nagyon van időm komikat írni. Várom a kövit!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi a komit, és sok sikert az érettségihez :)

      Törlés