Oldalak

2014. március 6., csütörtök

Chapter One

A Londoni Ügy

-Szép munka volt Miss.Grey!-jött oda hozzánk Mr.Selfors rendőrfőnök egy nehéz ügy lezárása után.Niall és Zayn összenéztek.Sosem dicsért meg minket a főnök.Híresen egoista és nem tetszik neki, hogy én, mint nő, nyomozó lettem.
-Köszönöm, Mr.Selfors.-mosolyogtam bájosan miközben a "nyomozó táblát"  töröltem le.
-Mr.Malik, Mr.Horan-biccentett a srácok fele majd újra felém fordult-Beszélhetnénk négy szem közt az irodámban?-a szemem sarkából láttam ahogy Zayn és Niall megint összenéznek.Most vagy bajban vagyok vagy...bajban vagyok.Mindenki tudja, hogy szabály ellenes vagyok és előszeretettel kerülöm ki az előírásokat az ügy megoldása érdekében.Bár az utóbbi ügyünkön egy szabályt sem hágtam át.
-Persze, Mr.Selfors.-letettem a táblatörlőt és lehető legnagyobb önbizalmat színlelve követtem őt az irodába.Előre engedett az ajtónál és becsukta magunk mögött, majd gondosan elhúzta a redőnyöket, hogy senki ne lásson be.Nem jó jel...
-Ma értesültem egy új ügyről, Londonból.
-London?Az kicsit messze van New Yorktól, Uram.
-Tudom, Miss.Grey!Kérem ne szóljon közbe.
-Elnézést.
-Ez az ügy nem átlagos...Az áldozat, Miss.Kucher, Louis Tomlinson jegyese.A Tomlinson család már régi jó barátom és ezen kívül nagyon befolyásos emberek, így kérem kellő intimitással kezelje az ügyet.És semmi kihágás!Az angolok igen udvariasak és visszafogottak, kérem ne éljen vissza a vendégszeretetükkel, mert szeretném, ha az ottani rendőrség jóban lenne az itteni rendőrséggel.Ha véletlenül valami rosszul sülne el, kevesebb támogatónk lenne, és talán le kell majd építsem pár emberemet.-nézett rám jelentőségteljesen.Már le is esett miért épp engem választott a londoni ügyhöz.Mert ha jól sül el akkor nagyot nő az NYPD a londoniak szemében, ha meg rosszul, kirúghat engem..elmés.
-Igenis Uram.-bólintottam.
-Vigye magával Mr.Malikot és Mr.Horant.A gépük még ma este indul, 7 órakor a LaGuardia reptéren, leszálláskor a londoni rendőrkapitányság vezetője fogja várni önöket, legyenek udvariasak.Kérem.-tette hozzá majd kinyitotta nekem az ajtót, egy borítékot nyomott a kezembe, gondolom a repülő jegyekkel és szinte már kilökött a teremből.
Niall és Zayn visszatartott lélegzettel várták, hogy mondjak valamit.Kicsit kínosan mosolyogtam majd meglebegtettem a borítékot.
-Úgy tűnik repülünk Londonba.
***
Nem szeretem a reptereket.Nagyok és zajosak és tele van emberrel.Sok-sok emberrel.Már egy órája ülünk a folyosón arra várva, hogy a kedves hölgy a pult mögött végre bejelentse, hogy megérkezett a gép, amely Londonba visz.
-Szóval vegyük át még egyszer-kezdte Niall, én meg Zaynnel egyszerre sóhajtottunk fel-..azt mondod, hogy ha jól sikerül az ügy, vállon veregetnek, és talán megkedvel a főnök..de ha nem, mehetek kiszolgálónak a Mc.Donald's-ba?
-Nem, Niall, te sosem mehetsz kiszolgálónak semmilyen étterembe.Mindent megennél, majd böfögnél a végén egy akkorát hogy elrepül a gyorskajálda teteje.-morogta Zayn.
-Ne légy bunkó az ír fiúval.-szóltam rá Zaynre.
-Veled kéne bunkó legyek mert megint veszélyben van az állásom miattad.
-Miattam?
-Igen...a főnök utálja, ha egy nő nyomozó akar lenni és gyűlöli, ha az is.
-Tehetek róla hogy nő lettem?-háborogtam.
-Nem.De tehetnél ellene!
-Mégis hogyan te nagyágyú?
-Varrattas péniszt a micsodádra.-vigyorodott el, mire Niall hangosan nevetni kezdett.
-Miért, úgy jobban tetszenék őférfiasságodnak?-csipkelődtem én is.
A hangszóróban megszólalt a "lelkes" női hang, hogy fáradjunk a leszállópályára mert a repülőgép megérkezett.Busszal vittek a repülőhöz, majd elfoglaltuk a helyünket a másodosztályon.Én egy kövér és szőrös pasas, meg Niall közé kerültem.Zayn valahol előbbre került, egy idős hölgy mellé.Nem látom az arcát, de a testtartásából ítélve neki sincs jobb helyzete.
Hosszú és gyötrelmes volt az út, kész felüdülés volt leszállni a repülőről .
-Végre szilárd talaj a lábaim alatt.Nincs más mód az utazáshoz, mikor haza megyünk?-kérdezte Niall és persze Zayn nem hagyhatta ki a pofázást.
-Nincs, de ha akarsz, letelepedhetsz itt.
-Fogd be.
-Fiúk...
-Te fogd be!-boxolta vállon Niallt Zayn.
-Fiúk...
-Nem, mert te folyton csipkelődsz.Nem telik el úgy nap, hogy te ne szólj be nekem, mert te folyton....
-Fiúk!-szóltam rájuk kicsit hangosabban.
-Mi van?-nézett rám a két srác.
-Mr.Selfors azt mondta viselkedjünk rendesen, és szerintem ti most eléggé gyerekesen viselkedtek.Meg kéne keressük azt a bizonyos...-elővettem a zsebemből egy cetlit, amin a fogadóbizottság neve állt-Mr.Bray-t.Próbáljatok meg csak kicsit is normálisnak tűnni, mert kell ez az állás!-mondtam szigorúan, ami náluk mindig bevált.Bólintottak és végigmentünk a leszállópályán, be a váróterembe, ahol egyből kiszúrtam egy öltönyös úriembert egy nagy táblával a kezében, amin azt írta "NYPD".
-Á, nézd, Alison, szerintem ő minket vár.-szólalt meg Niall.
-Remek megfigyelő vagy, Niall.-mondtam neki, mire Zayn kacagott.
-Neked szabad, nekem nem?-erre a kérdésre nem is válaszoltam, csak odamentünk az öltönyös fickóhoz.
-Jó estét new yorkiak!-köszöntött széles mosollyal az arcán.
-Jó estét londoni.-morogta Zayn mellettem mire belekönyököltem a bordájába, épp csak egy annyira, hogy emlékeztessem a helyzet fontosságára.
-Elnézést a társam viselkedéséért, én Alison Spencer Grey vagyok, ők meg Niall James Horan és Zayn Malik.
-Nagyon örülök, én Mr.Bray vagyok-kezetrázott Zaynnel, majd Niallel-Ön ír származású?
-Igen.-vigyorgott Niall.
-Az jó, gyakran járok Ír országba, tudja a nővérem kiköltözött és mi megtartottuk a jó viszonyt, de ez kicsit zavarta az apánkat mert ő megcsalta az anyámat és igazából csak féltestvérek vagyunk, és..
-Elnézést-szakította félbe Zayn.Mindig is utálta a csevegést.-..de hosszú utat tettünk meg és fáradtak vagyunk, ha nem bánja a családját most nincs kedvem megismerni.-hirtelen megfagyott a levegő körülöttünk.Ijedten pislogtam Mr.Brayre, aki megütközve nézett Zaynre, de végül felengedett.
-Ó, igen, elnézést, milyen modortalan vagyok, jöjjenek csak..-elindult a kijárat fele, mi húztuk magunk mögött a bőröndünket.Mr.Bray megtorpant.
-Vihetem a bőröndjét, kisasszony?-kérdezte tőlem udvariasan.
-Ó.Igen...köszönöm.-átvette és mentünk tovább, közben gyors bevezetőt tartott.
-Önök a Hotel praga-ban fognak megszállni, addig amíg csak szükséges.Elviszem oda önöket és holnap reggelre szerzek egy bérelt kocsit is, ha kell.
-Kell.-szólt közbe pofátlanul Zayn.
-Rendben.Holnap reggel 8:00kor találkozunk a helyszínen, addigra olvassák át az aktát.Az aktákat a hotelszobájukba vitettem, legyenek felkészültek és frissek, a Tomlinson család nagyon befolyásos, de ezt gondolom már tudják.-betettük a csomagokat egy kocsiba majd beültünk.Zayn és Niall hátul, én meg elöl, az anyósülésen, ami nem a megszokott helyen van.Hát persze, hisz ez Anglia...itt minden máshogy van.A kocsikázás kellemes volt, Mr.Bray a városról mesélt miközben mi bámészkodtunk.
 A hotel előtt leparkolt a kocsi, mi meg kivettük a csomagokat.Mr.Bray a kezünkbe adta a kulcsokat.Enyém a 121es szoba, Niall és Zayn a 122est kapta.Nem beszéltünk sokat, mind kimerültek és fáradtak voltunk a repülőút miatt, így csak elbúcsúztunk és bementünk a szobánkba.
________________________________________________________________________
Hello!
Szóval ez lenne az első rész.Hogy tetszett?Komiba írjátok meg a véleményeteket, nagyon kíváncsi vagyok.Mivel ez az első rész, és semmi izgalmas nem történt benne, arra gondoltam, hogy még a hét folyamán kiteszem a második részt is....ja, és ha tetszett és szeretnél csevegni, vagy részleteket megtudni a következő részből, lépj be a blog fb. csoportjába: https://www.facebook.com/groups/646627728692602/


5 megjegyzés:

  1. I.M.Á.D.O.M. :D ez nem rövidítés csak kiemelés :D De most komolyan! Nagyon tetszik, imádom a blogjaidat! Alig várom az újabb részt! :P :*

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. yaaay remélem ráérsz mert még ma kint lesz a kövi rész :D

      Törlés
  3. Yeyy!! SOOO GOOD!!! Naggyon tetsziik! Köviiitt!!! :D Csak így tovább, SENORITA! :D

    VálaszTörlés