Oldalak

2014. március 1., szombat

Chapter 31

-Megcsalt...megcsalt, fáj de...istenem, hát túléltem és ő megmentett és...szeretem..megcsalt...de én mit tettem volna?Ugyan ezt...elkeseredettségemben és dühönben..én is megcsaltam volna...szeretem...és a helyett, hogy odamennék és elmondanám ezt neki, itt nyafogok egy pultosnak, akinek még a nevét sem tudom.
-Jimmy.
-Tessék?
-A nevem Jimmy.
-Oké.Mit tegyek Jeymi.
-Jimmy...-sóhajtott fel a pultos, majd kikapta a kezemből a telefont-Hívok neked taxit..te hazamész és elmondod ennek a Zaynnek, hogy mit érzel..
-Oh..oké..jó ötlet...elmondom neki...elmondom.-ezzel az elhatározással álltam fel a helyemről és indultam el a taxi fele.
 Hazaérve csak arra tudtam gondolni, hogy meg kell keressem őt és mielőtt még bármit is mondana..bármit is magyarázna, én szerelmet kell valljak neki.Tudnia kell, hogy mit érzek..tudnia kell, hogy ő az igazi, és megbocsátok.A fenébe is, ő Zayn!Ki ne bocsátana meg ennek a tökéletes fickónak?!
 A konyhában volt, járkált körbe és a telefonján veszekedett valakivel.Amint észrevett letette a telefont és felém indult.
-Istenem, Nessi...mindenhol kerestelek, el kell mondjam, hogy..
-Fogd be!-tapasztottam a szájára a kezem-Fogd be...részeg vagyok..és megvilágosult...beszéltem Jeymivel és szerinte is ezt kell tennem...
-Mit?
-Fogd be!-szoltam rá-El kell mondjam amit érzek..érted?Tudnod kell..tudnod...én..én szeretlek...nagyon.És megbocsátok...és szeretlek.Igen.Nagyon szeretlek.-Zayn csak pislogott párat majd megcsókolt.
-Én is szeretlek..és én is kell...mondjak valamit..
-Na mondjad!-vigyorodtam el.
-Én is szeretlek és..és..igazából..kérdeznem kell valamit de kérlek...kérlek ne rohanj el, vagy ne ess össze, ne értsd félre...
-Nyögd már ki!-Zayn letérdelt előttem és elővett egy piros ékszeres dobozkát és kinyitotta.
-Hozzám jössz feleségül?-kérdezte és nagy, Zayn szemekkel nézett rám.
-IGEN!-borultam a nyakába-Igenigenigen.-Zayn megkönnyebbülten kacagni kezdett, de közben sírni is...sírtunk és kacagtunk egymás nyakába borulva...csodás volt...
Zayn felhúzta az ujjamra a gyűrűt és megcsókolt.Utánna ágybadugott és aludtunk reggelig.Másnap midenre emlékeztem.Arra, hogy megcsalt, arra hogy mennyire haragudtam rá, és mennyire féltem ettól, hogy most vége van...de mégsem!Mert megkért...Ő megkért engem..szeret..és én is szeretem, bármi is történt a múltban.Mi túléltük és a szerelmünk is túlélte..és hozzá fogok menni az iskola igazgatójához.
Zaynre néztem, aki rám mosolygott.A fejem a mellkasán pihent, meg ölelt engem.Az egyik kezével félresimított egy tincset az arcomból.
-Nem gondoltad meg magad, ugye?-suttogta rekedtes hangon.
-Nem...és te?
-Én sem...Össze fogunk házasodni?
-Minél hamarabb.-mosolyogtam és akkor éreztem, hogy én vagyok a legboldogabb ember a világon.Felkúsztam az arcához és az eddigi legédesebb csókot adtam neki.
The End.
______________________________________________________________________________________
Tudom, hogy azt hiszitek vége, vagy esetleg csalódottak vagytok a vége miatt, mert nem így képzeltétek el..Sajnálom, ha így van, de azért remélem elérte a tetszésetek.Az írásaimnak közel sincs vége.Ilyen rövid blogokat írok még, a következő történetet már el is kezdtem írni, és jövő héten már abból teszek ki részt.A részek itt lesznek, ezen a linken, hogy ne kelljen vándoroljatok.Holnap-holnapután teszek ki ismertetőt róla.Légyszi komizzatok, hadd lássam a véleményeteket a "My crazy teacher"-ről :)

5 megjegyzés:

  1. Imádtam ezt a blogot! És nagyon szép befejezése lett ... Az már más, hogy én kiheréltem volna Zaynt :D
    Izgatottan várom az új alkotásod :)

    VálaszTörlés
  2. Én még mindig azt mondom hogy ez a kedvenc blogom, szép és vicces történet lett és waaaaaa*-*

    VálaszTörlés
  3. Nekem nagyon tetszett! Mindig is imádtam ezt a blogot. Nagyon szeretem az írásodat és kicsit sajnálom, hogy vége lett. De minden vég egy új dolog kezdete, így alig várom a következő történeted. :)

    VálaszTörlés
  4. nekem ez a kedvenc blogom imádom xdd :)

    VálaszTörlés
  5. nekem ez a kedvenc blogom imádom xdd :)

    VálaszTörlés