Oldalak

2013. augusztus 31., szombat

Chapter 18

Haliii.Köszi a komikat és a szavazatokat, mindent!!Imádlak titeket.Hoztam egy rövidebb részt a megszokottnál, de ha holnap nem megyünk sehova, írom a kövi részt :)

Liam szemszöge

 A kintről bejövő fényt nem takarta semmilyen sötétítő.Pedig meg lennék esküdve rá, hogy este elhúztam, mielőtt Nessi....oh Nessi!Az emlékek hidegvízkén söpörtek át az agyamon.Szemeim kipattantak, a hirtelen jött izgatottságtól felültem.
-Ohh..Jó reggelt.-hallottam meg az Ő hangját.Megdörzsöltem a szemem és a hang fele néztem.Hunyorítottam kicsit, mert épp az ablak előtt állt, két bögre gőzölgő teával a kezében-Nem találtam a kávét, úgyhogy teát készítettem.-Mosolygott édesen és az egyiket a kezembe adta.
-Köszi...-kicsit megköszörültem a torkom.
-Hogy aludtál?-leült mellém az ágyra és szürcsölte a teáját, közben az arcomat vizsgálta.Egyik fehér ingemet vette fel, és egy bugyi volt rajta, megvillantotta hosszú, vékony lábait.
-Jól...jó mélyen..-ittam bele a teámba én is.Csendben ittuk a teánkat, még nagyon korán volt.
-Éhes vagyok.-jelentette ki Nessi  és letette a bögréjét.
-Gyere összedobok valamit.-megfogtam a kezét és lementünk.Boobs...azaz Barbie...az asztalnál ült, itta a kávéját.A nagy melleit kipakolta az asztalra...már így is épp elég kínos a reggeli merevedés, hát még most.Nessi vetett rá egy gunyoros pillantást és a pulthoz lépett.
-Ohh Liam!-szólalt meg Barbie-Látom a reggeli merevedés nálad több mint a legtöbb férfinál.Vagy..véletlenül rásegítettem?-kihúzta magát, és feldobta a melleit.Fülig vörösödtem, fél szemmel Nessire néztem, háttal állt, de láttam a testtartásán, hogy mindjárt felrobban.

Nessi szemszöge

Az a hülye ribanc!Kommentál a két nagy bolygóval a mellkasán.Fogadni mernék, ha egy tűvel megszúrnám, mindkettő kipukkadna.Agyaltam egy szép kis beszóláson, mikor Liam a hátam mögé lépett és átkarolt.
-Hagyd..-suttogta a fülembe és megpuszilta az arcom.Olyan szorosan tartott, hogy a merevedése nyomta a csípőmet.Sóhajtottam egyet és elkészítettem a reggelit Liamnek és magamnak.Kitettem az asztalra, majd leültem.
 Reggeli után hazamentem az iskolatáskámért.Megbeszéltük Liammel, hogy a suliban találkozunk.Gyalog mentem haza, élveztem a kis hideget, meg a csendes tájat.Az utcákon kevés ember járkált...néhányan a postáért dugták ki az orrukat, van aki dolgozni indult.Látszik a lelkesedés az arcukon.
 Fél órás séta után befordultam az udvarunkba, épp nyitottam volna ki az ajtót, mikor észrevettem, hogy valami van a lábtörlő alatt.Egy boríték.Rá volt írva a nevem.Kinyitottam, és a vér megfagyott bennem.Egy kép csúszott ki belőle, a földre esett, de úgy, hogy tökéletesen láttam mi van rajta.Én és Zayn, ahogy meztelen öleljük egymást az igazgatói iroda kanapéján.Egy ideig csak álltam és bámultam a képet majd felkaptam és megfordítottam.Egy üzenet volt írva: Több is van ott, ahonnan ez jött.
visszatettem a borítékba és falfehér arccal léptem be a házba.Még mindenki aludt.Idegesen szorongattam a borítékot.A tenyerem izzadt, de a papír jó anyagú volt, csak összegyűrődött kicsit.Ledobtam a  cipőimet és felrohantam.Meg kell mutassam Zaynnek.
Zayn még békésen aludt az ágyában.Folyt a nyála, a paplan le volt csúszva róla.Normális esetben hagytam volna aludni de most nem.Ez sürgős.
-Zayn!Ébredj!!-suttogtam a fülébe és rázogattam a karjánál.
-Mmmm..mmm.-morgott valamit, nem volt hajlandó felébredni.
-Gyerünk Zayn, ez nagyon nagyon fontos!-hirtelen kinyíltak a szemei.
-Terhes vagy?-kérdezte és felült.
-Mi?Nem!Honnan veszed ezt?
-Nem tudom...csak azt álmodtam...
-Jah, még az hiányozna nekünk.-kacagtam, és ő is csatlakozott.
-Aha..amúgy mi olyan fontos, hogy nem várhatott még fél órát?-kérdezte kicsit rosszallóan.Elkomolyodtam és a kezébe nyomtam a borítékot-Mi ez?-forgatta-Hűha..egy papír rajta a neveddel..szép.-mondja kicsit csalódottan.
-Nyisd ki, te hülye!-csattantam fel.Kinyitotta és kivette a képet.Amint meglátta, lefagyott.
-Ez...ez nem lehet.-mondta elhűlve.Nagy, ijedt szemekkel nézett rám.-Nekünk annyi.-suttogta.-Honnan van ez?valaki átadta?Bántott?Mondott valamit?Ez...ez mégis mit jelent?
-A lábtörlő alatt volt...és még nem írta oda hogy mit akar...-hirtelen megcsókolt.
-Bármit is akart, nem szakítok veled.Ki kell derítenünk hogy ki lehetett.
-Hát..bárki aki a suliban volt...hisz...a kép az irodádban készül, szex után...az ajtó be volt zárva?
-Igen...automatikusan záródott.-sóhajtott.
-Kinek van kulcsa hozzá?
-Csak a titkárnőnek, a takarítóknak, pár osztályfelelősnek...Louisnak....tulajdon képpen az összes tanárnak.
-Hát ezzel sokra nem mentünk..de legalább szűkítettük a kört.
-Vigyáznunk kell....nem mutatkozhatunk együtt....-megcsókolt.
-Ez azt jelenti, hogy nem viszel el suliba?-kérdeztem ajakbiggyesztve.
-Azt...és azt is, hogy szüneteken nem jöhetsz le...és nem vihetlek randizni...-sóhajtott egy nagyot a végén.
-Hát..akkor a szüleiddel a találka elmarad?
-El...-nem tehetek róla, de megkönnyebbültem.-Aztán, ha végeztél a sulival...onnantól kezdve az enyém vagy...teljes mértékben.-vigyorodott el és felém hajolt egy csókra.Nyomtam egy hosszú puszit Zayn ajkaira, majd kicsit visszabújtunk az ágyba.
-Szeretlek.-durmogta a fülembe és puhán simogatta a hajam.
-Én is téged....-sóhajtottam egy nagyot-És imádom a tetkóid.
 Zayn felkuncogott és lerántotta rólunk a takarót.
-Le a pólót, látni akarom az összeset!-kacagtam és felültem a csípőjére.
-Igen?Akkor le a pólót, játszani akarok a melleiddel.-mosolygott huncutul és húzta fel pólóm sarkát.
-Ne légy mohó, babám, van időnk.-kuncogtam és levettem a felsőm meg a melltartóm, majd nyúltam az ő pólója után, de nem hagyta.Bal kezével megmarkolta a jobb mellem és felült, rácuppant a bal mellemre.
-Ez nem fer...-nyafogtam, mire felmordult.Az asszony szava nem számít.Beletúrtam a hajába és csak élveztem, hogy munkálkodik.Lent valami nyomta a combom.Kicsit megmozgattam a csípőm, helyezkedtem, mire Zayn újra felmordult.Megnyaltam az ajkam.Kezdtem türelmetlen lenni, szóval a kezem a vállára csúsztattam és durván hátra löktem.Nagyon meglepődött, és mikor elvált a mellbimbómtól cuppanós hangot hallatott.Nem tudok betelni Zayn kidolgozott felsőtestén, a tetkóin, meg a barna szemein, hosszú szempilláin.
-Olyan szerencsés vagyok.-mondtam ki hangosan.Zayn csak megrázta a fejét.
-Nem..én vagyok a szerencsés.-hátrasimította a hajam az arcomból és lehajoltam a csókra.
-Jaj de cukik vagytok.-ribogott Louis az ajtóból-De megmagyaráznátok nekem ezt?-a képünkbe nyomta a telóját.Meg volt nyitva egy SMS:Tudod mi folyik a szomszéd szobában?Hozzá csatolva egy kép, amin Zayn ölében ülök félmeztelen, ő meg "dolgozik" rajtam.
-Mutasd a telefont!SMSt nem lehet rejtett számról írni!-kikaptam Louis kezéből a telefont.Zaynnel összedugtuk a fejünket.
-Ismerős a szám?-kérdeztem tőle.
-Nem.
-Nekem sem...de legalább megvan a barátunk telefonszáma.-motyogtam és már pötyögtem neki a választ.

4 megjegyzés:

  1. NA NEE!!!!!!!!! Anyám!!! Ez már nagyon Awhhhhhh............ KÖVITT!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. ÁÁÁÁÁÁÁ nagyon jó lett KÖVIT!!!!!!!

    VálaszTörlés
  3. JEsszus._. Tuti az a szemét titkárnő! Hogy is hívják Melinda? Remélem jól jönnek ki az egészből, na meg azt, hogy hamar hozod a kövit! :D ^^

    VálaszTörlés