Oldalak

2013. augusztus 26., hétfő

Chapter 17

Ne haragudjatok, hogy ilyen ritkán hozom a részeket.Igyekszem hozni...csak a gépem vacakol, és vendégeink is jöttek..De elég a mentegetőzésből!Bejelenteni valóm van!Úgy döntöttem, hogy több szex jelenet lesz, ez alatt gondoljatok arra, hogy minimum minden 2. részben.Hosszabb részeket írok, ha épp nincs olyan kontextus.Tényleg csak az olvassa, aki elég érettnek gondolja magát hozzá, nem akarok panaszt hallani a +18 részek miatt.Jó olvasást :)

Ajtócsapkodásra riadtam fel.Körülnéztem, a kis irodában, de senki, sehol.Az ajtó is a helyén volt...talán csak álmomban csapódott az ajtó.Gyakran megesik az velem...van mikor kuka fedelének a csörömpölésére, ajtócsapkodásra, vagy ablak törésének a hangjára ébredek.Persze soha semmi köze nincs az álmomhoz, viszont arra jó, hogy megijedjek.Lassan felültem..eléggé fájt a hátam...meg mindenem.Zavartan néztem körbe, majd megláttam Zaynt mellettem hangosan, tátott szájjal horkolt.A nyála kicsit ráfolyt a kanapéra.A vékony lepedő takarta a testét, mégis láttam minden porcikáját.Kicsit néztem ahogy alszik, aztán felkeltem beléptem a kis fürdőszobájába.Szerencsémre volt egy tusoló is, ami alá rögtön beálltam.Zayn tusfürdőjét kellet használjam, más nem volt.Tusolás után megtörülköztem és felöltöztem, majd egy csókkal elbúcsúztam Zayntől és rohantam órára.
 Épp szünet volt, sikerült időben beérjek a következő órámra, habár már így is 2 óráról lemaradtam.Beültem Liam mellé, aki kishíján szívrohamot kapott.
-Mégis hol voltál?-ugrott a torkomnak.
-Hát....az igazgatónál.
-Aha...elég gyakran vagy te az igazgatónál!Te...-beleszagolt a levegőbe-Neked pasiszagod van!-mondta elámulva.Zavarba jöttem és nem tudtam hogyan magyarázhatom ki magam.-Nem is az igazgatónál voltál, igaz?
-Hát...nem...tényleg nem.-Ahhh kösz Liam, hogy ilyen vak vagy.
-De...akkor este átjössz?Elmegyek érted ha kell...
-Miért is..?Jaaaaa, igen a házimozi...okés.Nem kell értem gyere, csak mondd meg hogy hányra és hol?
***
Egész nap csend volt Nathan és Styles felől.Vajon mit mondhatott nekik Louis, hogy így visszahúzták a farkukat?Hazafele Liammel beszélgettünk, megígérte nekem, hogy többet nem hagyja, hogy bárki is így bánjon velem...nem mintha nem hinnék neki de....nem hiszek.Megbeszéltük, hogy hányra menjek át hozzá, és mit vigyek...úgy döntöttünk, hogy ha már ilyen későn filmezünk, akkor ott is alszom...nekem ezzel nincs problémám, de Zaynnek lesz egy-két nyomdafestéket nem tűrő szava hozzá.
Nem hagytam Liamnek hogy hazáig kísérjen..én kísértem el őt, azzal az indokkal, hogy majd tudjam hova kell jöjjek.Szép kis kertesház előtt állt meg, felém fordult.
-Akkor 9kor találkozunk.-mélyen a szemembe nézett.Zavarban voltam, olyan volt, mintha  a lelkembe látna.
-Igen...9kor.-bólintottam.Hirtelen felém hajolt és arcon puszilt.
-Ne késs...-kacagott és bement a kapun.Én még álltam ott kicsit elgondolkozva, kipirult arccal, majd lassan hazasétáltam.A férfiak a kanapén voltak elterülve, Zayn aludt, Louis tévézett és sörözött.Jó férfi módjára a keze félig a gatyában volt, de nem igazán zavartatta magát.
-Szia.-köszöntem.
-Hé asszony!-bökött felém a fejével-Kész az ebéd?
-Hogy legyen kész, most jöttem.-háborodtam fel-Nézzenek oda!Alig jövök meg, te már ugrasz a torkomnak, hogy hol a kaja?!Nem is örülsz nekem?!-viccelődtem.Louis felpattant, odarohant hozzám, átölelt, megpörgetett és ledőlt a kanapéra, úgy, hogy alulra kerültem.Kacagtam egy jót, mert csikizett.Nyomott egy nagy nyálas cuppanóst az arcomra.
-Hogy ne örülnék neked?-kacagott és megint megpuszilt.
-Csak el ne élvezz a barátnőmre.-morogta Zayn a rekedtes hangján.Louis elkomolyodott és elhúzódott tőlem, de Zayn azonnal átvette a helyét.
-Végre megjöttél szerelmem!Kezdtem éhen halni..-vigyorgott.Bevágtam az áldurcim.
-Persze, mert csak főzni vagyok jó.-morogtam.
-Dehogy...-megcsókolt-Dugni is jó vagy.-kacagott.Én csak forgattam a szemeim és hagytam, hogy csókolgasson.
-Hmm...akkor most elmegyek főzni aztán a másikról is lehet szó.-kacsintottam.Zayn adott a számra egy utolsó csókot, majd elengedett.
 Ebéd és mosogatás után beültem Zayn ölébe.
-Ma átmehetek egyik osztálytársamhoz?Ott is aludnék....-túrtam a hajába.
-Persze baby.-megcsókolt.
-Kihez mész?Nem tudtam hogy ennyire közel állsz hozzájuk.-kérdezte Louis.Vetettem felé egy gyilkos pillantást, amit nem értett.
-Hát...öhm...Liamhez.
-Mii?-csattant fel Zayn.-Na Liamhez nem mész.
-Ne már...Kérlek!
-Liam az a buzigyerek, akivel láttalak csókolózni?-láttam rajta, hogy egyre idegesebb.
-Hát..ha buzi, akkor nem számít..ugye?
-Nem mehetsz, és kész!
-Gyere na..kérlek....csak van amit adhatok cserébe..-morogtam és megharaptam a fülét.Láttam hogy kezd megtörni a jég.
-Az a srác....téged csókolgatott...
-Részeg volt-búgtam a fülébe-és én józanul nem hagynám.
-Tudom de..
-Megbízhatsz bennem...-megcsókoltam-És arra gondoltam....hogy tarthatnánk pár ilyen szünetet a suliban..
-Milyen szünetet?-vigyorodott el.
-Amilyet ma is tartottunk....
-Hmmm....tetszik az ötlet...-morogta és megcsókolt.
-Oké, akkor most megyek pakolni...-felpattantam az öléből és a szobába mentem.
***
Gyalog mentem Liamhez, és megpróbáltam nem késni...Csengettem, szinte azonnal kinyitották, de nem Liam volt..és nem is Niall.Egy lány volt, platinaszőke haj, barna szem, két akkora mell, hogy üti ki a szemeim.
-Öhm szija...-köszöntem.A csaj csak pökhendin végigmért.
-Te vagy Liam csaja?-kérdezte mintha a szarról beszélt volna.
-Igen.....én vagyok-húztam ki magam.-Tudom hogy szeretnél a helyemben lenni, de túl nagy helyet foglalsz..-céloztam a hájas seggére és beléptem.A csaj épp beszólni készült, mikor megjelent Liam.
-Nessi!!!-átkarolt és megcsókolt.Váratlanul ért a csók, de viszonoztam.
-Ááá, megjöttél te is.-jött a mosolygós kis manó.
-Szia Niall.Én megmentőm.-mondtam enyhén flörtölve vele.Niall szélesebben mosolygott és megölelt.
-Szívem, ez meg miről beszélt?-kérdezte nagymellű nyávogva.Liam átkarolt.
-Ez?-kérdezte felháborodva, de Niall elkezdte magyarázni a libának, hogy mire értettem.Liam elhúzott onnan, és egy szobába vitt.
-Azt hittem nem jössz el.-mondja amint becsukta maga mögött az ajtót.
-De hát megígértem...-mondtam meglepődve.
-Ha te azt tudnád, hogy hányan ígértek meg dolgokat...de csak a levegőbe beszéltek.
-Mindegy, én itt vagyok...hogy hívják a libát?
-Asszem Lola vagy..Lulu..de kérte hogy Barbienak szólítsuk.
-Én Boobsnak fogom szólítani.-morogtam, mire felnevetett és visszamentünk hozzájuk.Ők már el voltak helyezkedve a plazmatévé előtt.Liam ügyelt arra, hogy ne Boobs mellé üljek.Niall és Liam közé kerültem.A film borzalmasan unalmas volt..néha Liamhez hajoltam egy-egy csókért, olyankor Boobs rögtön letámadta Niallt..mikor már ott voltak, hogy mindjárt dugni fognak, Liam a fülembe súgta, hogy vonuljunk el.Felmentünk a szobájába.
-Elmegyek tusolni, adsz törülközőt?-fordultam Liamhez.
-Szégyenled magad a pasid előtt?-pimaszkodott.Sosem tűrtem ha velem pimaszkodnak, én vagyok az aki pimaszkodhat.
-Nem!-vágtam rá és elkezdtem vetkőzni.Nem állított meg és nem is fordult el.Végignézte, ahogy meztelenre vetkőzök.Az ágyékára szegeztem a tekintetem...a macinaci nem nagyon tartotta vissza a merevedését.Végül bementem a fürdőbe, nem hagyhatom, hogy megdugjon a legjobb barátom...főleg hogy pasim van...szegényt nem csalhatom meg megint....de mi számít megcsalásnak?
 Elgondolkozva álltam be a tus alá, a forró víz égette a bőröm, arcom kipirosodott, de minden percét élveztem.Behunytam a szemem és csak hagytam, hogy a képzeletem magával ragadjon.Liam arcát láttam, aki zavartan, pirultan mosolyog, miközben vetkőzöm, közben a szemembe néz, csak a szemembe.
 Húsz perce is állhattam a tus alatt, mire úgy döntöttem, hogy Liamnek is hagyok kis meleg vizet.Kiszálltam, nyúltam volna a törülközőért, de nem volt a helyén...az egész fürdőszobában egy törülköző sem volt.A ruháim is kint hagytam...Meztelen kell kimenjek.
 Résnyire nyitottam az ajtót, kidugtam a fejem.Liam háttal volt nekem, egy szál boxerben, épp a tévét kapcsolgatta.
-Liam....
-Igen?-kérdezte és megfordult.
-Itt nincs törülköző...
-Oh...megfeledkeztem róla...de törülköző csak lent van...és hát...Niallék..tudod..-kínos csend telepedett a szobára, így meghalhattam, hogy lent mit művelnek.Boobs épp sikította Niall nevét és hallottam ahogy az ágy a falnak csapódott Niall minden egyes lökésénél.Liamre kaptam a tekintetem, aki elszégyellte magát, valószínü a gondolatai miatt.Pimaszan elmosolyodtam.
-Akkor meztelen kell aludjak.-mondtam tettetett sajnálkozással a hangomban és kiléptem a fürdőből.Liam próbált nem végigmérni látványosan, de nem sikerült neki.A vékony anyagú boxer nem tartotta vissza Liam merevedését.Gondolom a lentről jövő hangok és a kilátás megtette a hatását.
-I-igen....-nyögte ki, de még mindig a melleim bámulta.
-Te akarsz tusolni?
-Már....megvolt.-mondta elhaló hangon.Én az ágy fele vettem az irányt és befeküdtem.Nem takaróztam be, mert még vizes volt a testem, nem akartam, hogy minden vizes legyen.Liam kikerekedett szemekkel figyelt és bemászott mellém.Ahogy feküdt, a merevedése akkora volt, hogy már szúrta a szememet.
-Jézusom Liam, tartsd kordában a kobrádat, mindjárt átszúrja a boxered.Liam fülig vörösödött, tetszett hogy ilyen...szégyenlős.
-Bocs...de..te csináltad ezt.
-Én?-kuncogtam.Nem tudtam megállni, hogy ne érjek hozzá.Felültem és lassan felé nyúltam.Liam elkapta a kezem.Meglepődve néztem rá.Hirtelen hátralökött, közben felém kerekedett.
-Tulajdon képpen...meg kéne köszönjem neked, hogy eljöttél ide, és eljátszottad, hogy a barátnőm vagy..-morogta.Eltűnt a szeméből a szégyenlőség.
-Igen?-húztam fel az egyik szemöldököm.Ő bólogatott és hosszasan az ajkaimra tapasztotta a puha ajkait.Vártam, hogy csókoljon meg rendesen, de nem tett semmit.Türelmetlenül nyaltam meg az ajkát és mikor nem válaszolt, nyelvemmel szétfeszítettem az ajkait és megkerestem az övét.Kuncogott és viszonozta a csókom.
-Mindent megkapsz amit akarsz, hmm?
-Fiatal vagyok..mindent akarok...-morogtam és a hajába túrtam.Ő elmosolyodott és megpuszilta a szám alatt, majd haladt lefele.Nedves puszikat hagyott maga után, és mielőtt a lábam közé ért volna, megsimogatott ott.
 Kezeit a lábszáramtól lassan húzta fel érintése égetett, mikor a combjaimhoz ért szétfeszítette őket és a fejét a lábam közé dugta.Nyalni kezdett.

Egyik kezemmel megmarkoltam a paplant, másikkal a hajába túrtam.
-L-liam!-nyöszörögtem.
-Mmm.-morogta és nem húzódott el.A keze erősen markolta a combom, egyik kezével felnyúlt és megmarkolta a mellem.Teljesen nedves lettem tőle, ő nem hagyta abba, hirtelen feldugta két ujját.Felnyögtem és pumpálni kezdett.
-Tetszik?-suttogta és még egy ujját csatlakoztatta és gyorsabban pumpált.
-Igen..igen!-nyögtem-Csináld...Liam!-a szájával is csatlakozott, nem tudtam kontrolálni a testem, ívbe feszült a hátam, megemeltem a  fenekem.-Liam!-sikítottam, mert a gyönyör kezdte elönteni a testem.Nem hagyta abba, kegyetlenül tolta belém a következő ujját, szájával a csiklómat izgatta, én meg elvesztettem az agyam.
-Liam!Liam!LIAM!-sikítottam a nevét, majd egy hangos nyögéssel Liam ujjai köré élveztem.Liam lenyalta az ujjait és még pár pillanatig nyalt, amíg én lassan magamhoz tértem.
-Olyan finom vagy.-kúszott fel hozzám és nyomott egy puszit az arcomra.Még simogatott lent, néha becsúsztatta egy ujját, de több akcióra nem voltam képes.Ásítottam egy nagyot.Ő lenyúlt, felhúzta ránk a pokrózot és leoltotta a villanyt.
-Jó éjt Liam..-suttogtam az utolsó lehelletemmel, a választ már nem is hallottam, mély álomba szenderettem.

4 megjegyzés:

  1. Azta q*rva *o* köviiiiiiiiii, siesssssss :*

    VálaszTörlés
  2. ÁÁÁÁÁH :D Ez kikúrt jóóóóóóó!!! :D *-* ~Ada

    VálaszTörlés
  3. jesszus ez kegyetlen jóó! :D siess a következővel!!! :D

    VálaszTörlés
  4. annnnyyiiiraa jooo *-* tegnap éjszaka olvastam és elküldtem barátnőmnek és ő is elolvasta, nagyon tetszik mindkettőnknek:D :) Reméelm mi hamarabb hozod a kövit..(:

    VálaszTörlés