Oldalak

2013. augusztus 1., csütörtök

Chapter 14

Bocsi hogy sokáig nem volt rész.Nehezen írtam meg ezt is, de azért remélem tetszeni fog :D Várom a komikat.

Az órák leteltek, én meg elindultam az igazgatói fele.
-Nessi!!Várj meg!-kiáltott valaki utánam.Liam.
-Szia.-mosolyogtam rá és folytattam az utam.
-Megyünk együtt haza?
-Be kell menjek az igazgatóhoz...
-Miért?
-Mert...valami papírokat kell elintézzünk.-hazudtam neki, de az arcán láttam, hogy nem veszi be.
-Nessi....én a barátod vagyok.Tudod hogy nekem mindent elmondhatsz.-állt meg a bejárati ajtónál és felém fordult.
-Igen Liam...tudom.-Bűntudatosan hajtottam le a fejem, ő egy puszival búcsúzott és elment.Bementem a titkárságra, mert onnan nyílik az igazgatói ajtaja is.A titkár nő, Meli, nem ült a helyén.Na remek.A kis ribanc már megint az én pasimnál illegeti a seggét.Kopogtam és benyitottam meg sem várva a választ.
-Ahhh.-sipákolt Meli meglepetten.-Maga meg mit keres itt?-a kanapén ült, lábai felpakolva egy párnára, szoknyája felcsúszva a nyakáig.Na jó, nem a nyakáig, de azért elég sokat mutatott.
-Hát nem magát, az biztos.-morogtam rosszkedvűen az orrom alatt.
-Kérem most távozzon, dolgom van a kisasszonnyal.-nézett rám mosolyogva Zayn a "kisasszony" szónál.Meli felfújta magát, mint egy vén pulyka és kitipegett az irodából.
-És hogy telt a napod?-kérdezte mosolyogva Zayn, miközben széttárta a karjait, hogy az ölébe fészkelhessem magam.Elmeséltem, hogy hogyan szívattam meg Louist, közben az ölébe ültem és a vállára hajtottam a fejem.
-Nem igazán tetszik, hogy Louisnak kínálod magad.-simogatta meg a hátam.
-De ezt csak azért csináltam, hogy ne legyen unalmas az óra...semmi rosszat nem tettem.
-Én tudom...Tudom, hogy semmi rosszat nem tettél.De mint igazgató, le kell hogy csesszelek.
-És te, mint a pasim, mit gondolsz?
-Hogy ezeket itt-markolta meg a melleim-csak nekem mutogathatod.
-Borzasztó vagy.-kacagtam és megcsókoltam.Ő is mosolygott.
-Akkor..?Mehetünk haza?
-Menjünk.-megcsókoltam újra és felálltam az öléből.Kimentünk, egymás mellet lépkedtünk a kocsihoz, egymáshoz sem érhettünk mivel a diákok kint voltak szüneten.Némán ültünk be a kocsiba, és egyszerre sóhajtottunk fel, mikor elhagytuk az iskola utcáját.
-Arra gondoltam, hogy ma te és Louis elmehetnétek Petihez...amíg én itthon tanulok Harryvel.
-Persze..mert fix tanulni fogtok.-szorosan tartotta a kormányt, állkapcsa megfeszült.Megálltunk a pirosnál.Még idegesebb lett.
-Szívem...te ajánlottad Harryt...és tudod, hogy utálom.....-közel hajoltam és megpusziltam.Az arcvonásai azonnal megenyhültek és elmosolyodott én meg hozzábújtam.
***
-Fiúúúk!Harry 8ra jön, légyszíves tűnjetek már el!-ordítottam Zayn szobájából.
-Miért izgulsz ennyire?Mintha randiznál ezzel a csávóval!-ordít a konyhából Louis.
-Egyáltalán nem erről van szó!-már kezdett kaparni a torkom a sok kiabálástól.
-Kussoljatok már, épp a hajamat csinálom!-hallatszódott Zayn a fürdőből.
 Felvettem a pólóm és elindultam a konyha fele, de épp akkor jött ki Zayn és összeütköztünk.Én seggre estem gond nélkül, Zayn csak hátratántorodott.Meglepettségemben csak pislogtam fel Zaynre, aki azonnal kitört a nevetésben.
-Ne nevess ott, inkább segíts feltápászkodni.-nyújtottam ki a kezem, de ő halt meg a röhögéstől.Louis felrohant a konyhából.
-Mi történt?-meglátott a földön csücsülve és elkezdett kacagni.Nagyon nem esett jól.
-Igen..nevessetek csak ki!-durciztam-A helyett hogy segítenétek felállni innen!!-térdre ereszkedtem és úgy próbáltam felállni, de egy kéz megfogta a karom és megemelt.Felnéztem a gentleman-re, Louis volt az.A szemei csillogtak, a száján mosoly terült el.Épp mondani akart valamit, amikor Zayn közénk furakodott és megcsókolt.
-Irigy disznó.-morogta Louis.
-Csak nem gondoltad hogy megosztom veled a csajom.-magához ölelt birtoklóan.
-De röhögni azt tudtál.-gúnyolódtam mire megcsókolt megint.
***
 Sikerült kilökdösnöm az ajtón a bohókás tanárom és az idióta pasim.Nemsokára jön Harry, szóval át kéne gondoljam, hogy hogyan adom le neki a "tanárommal lakom, de kussolsz" sztorit.Nem bízom meg benne, hisz nem viselkedik felnőttként, de én sem viselkedek úgy.Vagyis nem viselkedtem Peti balesete előtt.A tanárom mellett nem tudok rosszul viselkedni.Kihatna az iskolai feleltetésekre is, és azt nem akarom.
 Kis idő múlva csengettek az ajtón.Én ráérősen mentem ajtót nyitni, Harry a szokásos vigyorával fogadott.Tényleg szép a mosolya, de Louisénál senkié sem szebb.Nem értem..Louis annyira aranyos...de a tanárom.És pasim is van..aki az igazgató.Igazgatóval járni még hagyján, mert ő nem tanít, viszont az oszival furi lenne...és Louis nem táplál gyengéd érzelmeket felém.Fú kezdek nagyon megváltozni.
-Jó estét szépségem.Készen állsz egy kis tanulásra?-zökkentett ki a gondolat menetemből Harry.
-Nem vagyok a szépséged.-morogtam és beengedtem.Vidáman mosolygott rám.
-Az vagy aminek szólítalak.
-Nagy tévedésben vagy, drágám.-mondtam gúnyosan, közben elindultunk a nappali fele.
-Hmm..mikor utoljára itt voltam, Malik igazgató úr és az oszi babusgatott téged.Mit kerestél te egyáltalán itt?És mit keresel még mindig itt?-halmozott el a kérdéseivel.
-Ülj le..-sóhajtottam.
-Miért?Tervezel valamit?-kérdezte és eleresztett egy csábító mosolyt felém.
-Igen...szívességet kérek tőled.
-Okééé.-nyújtotta el a szót Harry-De a szívességek nem ingyen vannak.
-Hallgatnod kell..arról hogy én...itt élek, Louisal és Zaynnel.
-Már...tegezed is őket?
-Csak itthon.
-Itthon?tehát..itt laksz...az oszival...Tomlinsonnal...
-Igen.
-Oké..de ennek nagy ára kell hogy legyen, baby.
-Oké, baby..mit akarsz?
-Ezen még gondolkozom..de most tanuljunk!-vette elő a füzetét.
-Igazából nem érdekel a tanulás, nem ezért hívtalak...
-Úúúú..értem.Szóval....akkor miért?
-Hogy megkérjelek hallgass a lakhelyemről.Szóval haza is mehetsz...-Harry csüggedten nézett egy darabig, majd elpakolta a táskáját és félre tette.
-Ha meggondolnád magad.-adta a magyarázatot.De nem állt fel..csak ült és nézte a lapát kezeit.
-Na jó, mit akarsz?-sóhajtottam.
-Nessi....én....sajnálom...hogy kitettelek a házból haza kellett volna hozzalak...ne haragudj.-meglepődtem a bocsánat kérésén.Hát ennek van szíve?
-Oké...nem gond...hisz végül is csak kicsit hűltem meg.-gúnyolódtam.
-Sajnálom.-suttogta és lehajtott fejjel ment ki a szobából.Nem is láttam az arcát, a haja eltakarta.Én követtem őt, hogy kikísérjem.Az ajtóban megfordult-Nessi!-szólított meg megint.
-Igen?
-Tudom, hogy mit kérek cserébe a hallgatásomért.
-Na mit?-megfogta a kezem, a szemembe nézett.Közelebb lépett, én meg összeráncolt homlokkal figyeltem, hogy mit akart.Közel hajolt és megpuszilta a felső ajkam...majd az alsót is...kicsit bizonytalan volt, de megszorította a kezem, becsukta zöld, csillogó szemeit és megcsókolt.

Hagytam.És élveztem is.Harry elmosolyodott, és felnézett a szemembe.
-Még több ilyet...sok ilyet akarok.-suttogta az ajkaimba.Meg se tudtam szólalni.-Akkor jó éjt, szépségem.-megpuszilta az arcom és kilépett az ajtón.Én meg lefagyva figyeltem az ajtóból ahogy beül a kocsijába és elhajt.
-Jó éjt.-suttogtam mire én is meg tudtam szólalni.Kicsit kábultam becsuktam az ajtót, bementem a nappaliba, és összekuporodtam a kanapén.Szegény Zayn.Másodjára csalom meg.Miért nem vagyok hűséges hozzá?Zayn egy igazi férfi..izmos..erős..jól néz ki.Minden diák lány álma.Nem fogom eldobni egy gimis királyfiért.De...amiről ő nem tud...az nem fáj neki....ugye?
 A nagy gondolkozásban elaludtam.Arra ébredtem, hogy valaki megemel és felvisz az ágyba majd mellém bújik.Automatikusan felé fordultam.
-Zayn?
-Ki más?-vigyorgott és nyomott egy puszit a számra.
-Voltatok Petinél?
-Igen, és egyre jobban van...ha normális, hogy a nővérke seggével van elfoglalva.
-Igen, ez normális.-kacagtam.Zayn kicsit elkomolyodott.
-Veled is...szóval...kavartatok?Mert...tudom hogy közel álltatok egymáshoz, de...
-Jajj Zayn, ne már, hogy rá is féltékeny vagy.Nem kavartunk.Mintha a testvérem lenne.És amúgy is..mit érdekel téged, hogy régebb kivel voltam.
-Hát...én csak jobb szeretném azt hinni, hogy én leszek az első neked....-mondta és lesütötte a szemét.
-De...tudod hogy...nem így van...én már nem...nem vagyok szűz.
-Hát...ez azt jelenti, hogy még különlegesebbé kell tegyem, hogy emlékezetes legyen.
-Hmm...nem árt ha emlékezetes lesz...
-Mit szólnál, ha hétvégén elvinnélek valahova?bepótolhatjuk a randinkat is.Na?
-Hát...oké, de hova.Mindenki felfigyelne arra, ha az igazgatóval vacsorázok, vagy mozizok.
-A-a, ennél különlegesebb randit tervezek...Elviszlek valahova...A szülő városomba.Így megismerheted a szüleimet.
-A...szüleid?
-Igen!Még senkit sem mutattam be nekik, te leszel az első!-egyre izgatottabb lett, én meg egyre ijedtebb.
-Az első?-mondtam vékony hangon.
-Jaj, ne ijedj meg, nem lesz gond, én szeretlek és ők is kedvelni fognak.-Nem szóltam semmit.Csak egy szó vízhangzott a fejemben szeretlek.


2 megjegyzés: