Oldalak

2013. augusztus 8., csütörtök

Chapter 15

Rövidre sikeredett a rész, de remélem tetszeni fog :D

Aránylag hamar elaludtunk.Másnap reggel Zayn karjaiban ébredtem, ami megnyugtatott.Ma már nem is tudnék nélküle ébredni.Az órára pillantottam, és rájöttem, hogy el fogok késni.Zayn karja a nyakamnál volt, úgy ölelt mint egy plüsmacit.Megsimogattam a bicepszét, és annyira tetszett, hogy nem hagytam abba.Néha nyomkodtam is, markolásztam.
-Zayn...szívem, ébredj...-suttogtam.Morgott egyet és szorosabban ölelt.Simogattam tovább a könyökétől a válláig, ahol hozzáértem libabőrös lett.Elmosolyodtam ezen, de nem hagyhattam, hogy elkéssünk-Gyere na, Zayn, ébredezz.
-Bárcsak mindig így költenél.
-Úgy költelek, és addig amíg akarod...de te sem akarsz elkésni, ugye?
-De igen...én vagyok az igazgató...
-És hagyod, hogy én késsek?-simogattam tovább, egy aprót sóhajtott és kinyitotta a szemét.
-Nem...persze hogy nem.
-Akkor ébredj, baby.-megkapaszkodtam az ágy támlájába, felhúztam magam, megnyaltam a száját és megcsókoltam.Zayn belemosolygott a csókunkba.

-Annyira édesek ezek a csókok.-csillogtak a szemeit-Még kérek.
-A-a, csók csak a jófiúknak jár!
-Akkor nekilátok a reggelinek..-megcsókolt és kimászott az ágyból.Felhúzott egy nadrágot és lement a konyhába.Én addig elrendeztem a fürdőszobát. és kimentem a szobába öltözni.Kopogtak az ajtón.
-Igeeen?-kérdeztem miközben a melltartóim közt turkáltam.Azt hittem, hogy Zayn jön, és ő már látott meztelen..habár...Louis is, de neki akkor sem szabadna.Louis nyitott be, bedugta a fejét.-Héé fordulj el!-csattantam fel.Sóhajtott és belépett, majd elfordult.
-Te mondtad hogy jöhetek.
-Nem, én csak azt mondtam hogy "Igeeen?" és ez azt jelenti hogy igen és nem azt hogy bejöhetsz.
-Igen?
-Igen, látod, te is tudod ezt.-sóhajtott egyet.
-Fárasztó vagy.
-Fárasztó?Honnan veszed ezt?Fárasztó az ember edzéskor vagy ágy tornában lehet, Louis, nincs honnan tudd hogy mennyire vagyok fárasztó.
-Ó, hallgass már-dobott megy egy párnával.
-Inkább mondd, hogy miért jöttél.-vettem fel a ruhámat magamra.
-Kész a reggeli...és a tea.
-Tea?Én kávézni szoktam reggel.
-Nem egészséges ilyen fiatalon kávézni.Mikor én olyan idős voltam mint te, rá se nézhettem a kávéra.
-Abban az időben kávé sem volt, ne hazudj.-kacagtam a saját lökött kis viccemen.
-Ha-ha-ha.Milyen vicces valaki.Nem is vagyok olyan idős.És amúgy is Zayn idősebb mint én.
-Szexy ha egy férfi idősebb és tapasztaltabb...de te nem tartozol ebbe a kategóriába.-szivattam.
-Óh igen?Meglátjuk majd órán mit mondasz..és amúgy meg...tartozom neked!
-Tartozol?Mivel?-lepődtem meg.
-Ezzel!-hirtelen nekem ugrott, felkapott és elkezdett rohanni velem.
-ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ tegyél lee!!Zayn segíts!!!-visítottam, mint egy malac disznóöléskor.
-Háháhá!!A vén tapasztalt pasid most nem tud segíteni!!Mu ha ha ha haaaa-kacagott gonoszan, kirontott a hátsó kertbe és bedobott a tavacskába.Térden mászva tudtam kikászálódni a vízből, Louis a parton kacagott.Köpködtem ki a mocskot és a leveleket a számból és dühösen morogtam.
-Ezt még...megbánod.-mondtam dühösen.
-Persze...-mondta hitetlenül és elindult befele-jobb ha sietsz, Zayn itt fog hagyni.-miután kicsavartam magamat, berohantam szárítkozni és átöltözni.Zayn dugta be az orrát.
-Kész vagy?el fogunk késni.-nem válaszoltam, hátat fordítottam neki.Van pofája ide jönni és sürgetni, miután hagyta, hogy Louis bedobjon a vízbe.-Szivem...hozzád beszélek.
-Gyalog megyek.-morogtam.
-Gyalog?Már miért jönnél gyalog?-lépett be a szobába.Nem válaszoltam.Háttal voltam neki, elkezdtem vetkőzni, hogy megszabaduljak a vizes fehérneműtől is.A hajam legalább már száraz.-Haragszol rám?-lépett közelebb mikor már teljesen meztelen voltam.Vettem volna fel a melltartóm, de nem hagyta.Közelebb lépett, teljesen hozzám simúlt.Az állát a vállamra tette és kezeivel a derekamnál átkarolt.
-Nem....
-Tudom hogy haragszol, mert általában nem vagy ilyen..-nem válaszoltam.-Miért haragszol rám?-suttogta és elkezdte simogatni a hasam, egyik kezével lefele, másikkal felfele haladt.-Hmm?Nem mondd el nekem?-búgta a fülembe, közben lent elkezdett simogatni, a másik kezével is célba ért, maszirozni kezdte a mellem.Makacs módon szorítottam össze a szám.-Mondd el...-utasított és 2 ujját belém vezette.Hangos sóhajjal eresztettem ki a levegőt és hátrahajtottam a fejem, a vállára.-Addig nem csinálok semmit amíg nem mondod el, hogy miért vagy durcás..-képes volt megállni ott.Én már totál nedves lettem, két ujját mozdulatlanul hagyta bennem.Próbáltam tartani magam, de nem tudtam nyöszörögtem és mocorogtam kicsit.-Nem nem, addig nem kapsz semmit amíg nem adsz valamit.
-Már én sem emlékszem.
-Ó, az elég kár, elkezdte kihúzni az ujjait.
-Oké oké.Pipa vagyok, mert hagytad hogy a hülye Louis bedobjon a vízbe!!
-Ohh...hát, sajnálom, szívem...többet nem hagyom, hogy Louis ilyet tegyen.Van mód rá, hogy kiengeszteljelek.
-Lenne egy pár...-mocorogtam megint.
-Mondjuk ha így csinálok, úgy jó lesz?-lassan elkezdett pumpálni.
-Aha, az úgy jó..-sóhajtottam.
-Hmmm.-folytatta kicsit gyorsabban.
-Gyertek már!!El fogunk késni, mit tököltök ott fent?!-hallatszódott Louis hangja a bejárati ajtóból.
-Mennünk kell...szüneten gyere le és befejezzük.-mormogta Zayn a fülembe és fenekembe markolt, majd kiment a szobából.Én kicsit kábult fejjel öltöztem fel, és igazítottam el a hajam, utána mehettünk is a suliba.

3 megjegyzés: