Oldalak

2013. augusztus 17., szombat

Chapter 16

Bocsi hogy ilyen későn jön a rész, de a gépemmel gond van és elvitték megjavítani, most más gépről írok.Nagyon megörültem hogy ennyi követőm lett, és a komiknak is, köszönöm!!Ja és FIGYELEM!Ez egy +18as rész lesz csak saját felelősségre olvassátok el!

Csendben ültünk a kocsiban suli fele menet.Zayn megállt egy utcával arrébb a sulitól.Megfogta a kezem és felém hajolt, hogy megcsókoljon.
-Szüneten gyere le, baby-suttogta a fülembe.Én bólintottam és kiléptem az utcára.Amint becsuktam az ajtót Zayn tovább hajtott.Még hallottam Louist ahogy hátulról faggatózik hogy mit súgott nekem.
 Lassan sétáltam az épület fele, azon agyaltam, hogy vajon Zayn mit tervez szünetre.
-Nessi!-hallottam a hátam mögül.Megfordultam.Liam futott felém-Az előbb nem a igazgató kocsijából láttalak kiszállni?
-Nem tudom miről beszélsz.-Néztem rá ártatlan arcot vágva.
-Hát persze hogy nem.-átkarolt.
-Ma este filmezünk Niallel és a barátnőjével...
-És ezt miért mondod el nekem?
-Niall cikizett hogy nincs barátnőm...és...ideges voltam..olyankor szoktam mondani dolgokat....azt mondtam hogy nekem is van valakim...és nem hitte szóval magammal kell vinnem a filmezésre és..
-Hova akarsz kilyukadni?-sóhajtottam.
-Oda, hogy megkérnélek hogy..-vett egy mély levegőt-eljönnél velem és úgy tennél mintha a barátnőm lennél?
-.....
-.....
-.....
-Nessi...
-Mi?ja...igen....igen megteszem.Jó színésznő vagyok.-mosolyogtam rá-De ez csupán színjáték lesz.Semmi több.Csak barátok vagyunk.-ő komoly arccal bólintott.Beléptünk az osztályba, ahol a szokásos zaj fogadott minket.Az új osztályom kezdett megszokni engem, habár Liamen kívül nem nagyon tudom a nevüket.Ledobtam a táskám a padomra majd hátramentem, hogy a kabátom felakaszthassam a helyére.Ez meg is volt, fordultam meg, hogy folytassam Liam fárasztását, de valaki megállított.Ha jól emlékszem a fiú nevére, talán Nate vagy Alex..nem tudom.
-Jó reggelt Nessi!
-Jó reggelt....
-Nate.-fejezte be a mondatom mosolyogva.
-Tudtam...csak...közbeszóltál.-magyarázkodtam és próbáltam kikerülni, de újra elém lépett.
-Persze, hogy tudtad...Én vagyok az osztályfelelős, és arra gondoltam, hogy szervezhetnénk osztálykirándulást.Az oszi megkért, hogy szedjek össze egy lányt az osztályból és suli után részletesebben beszéljük meg..
-És ide miért kellek én?
-Te lehetnél a lány.-mondta olyan hangnemben, mintha egy szellemi fogyatékosnak magyarázná a napkeltét.
-Igen, gondoltam hogy ezt akarod, de miért én?
-Mert új vagy és neked is legyen részed az osztályközösségben.
-Hisz része vagyok.Nem látod?Itt állok a teremben, mint mindenki más.
-Oké, ez nem egy kérés volt, csibém, hanem felhívás.
-Óh, szóval kényszerítesz?-karbafont kézzel álltam meg előtte.
-Úgy is veheted...de én inkább megtiszteltetésnek venném a helyedben.Hisz velem dolgozhatsz-húzta ki magát.Ledöbbenve néztem végig rajta.Kusza, fekete haja félig a szemébe lógott, szemei sötétek voltak, már-már feketék, szája keskeny vonallá préselődött össze, ahogy engem figyelt.Homlokráncolva néztem a kidüllesztett mellkasát, összefonta a karját.Első látásra nem tűnt izmosnak, de most, hogy jobban végignézem a karcsú felsőtestét, rá kell hogy jöjjek igazán formában tartja magát.Mint egy nyugalomban levő oroszlán, aki bármikor vad, erős szörnnyé válhat.Sóhajtottam egyet és megadóan felemeltem kezeim.
-Jól van...holnap délután ráérek.-Nate mosolyogva bólintott és hagyott utamra menni.Leültem Liam mellé, aki nemtörődöm módon hintázott a székén.Ha ő nem szólt, én sem szóltam...a körmöm piszkálgatva vártam, hogy bejöjjön a tanár.
-Szóval Nessi.-fordult meg az előttem ülő csaj.Összerezzentem a magas, nyávogós hangjától.Nem szeretem ha gondolkozás közben megzavarnak.
-Hmm?-biccentettem felé és visszatértem a körmeimre.
-Mit akart Nate?
-Mi közöd?
-Az osztálytársad vagyok, nekem elmondhatod amit más osztálytársad mondott neked...-hátracsapta a haját.Ő lehetett az osztály dámája, mert mostanra már mindenki minket nézett, még Nate is.
-Nyugi, szívem, nem lopom el a titkos szerelmed.-mondtam mosolyogva, mire az osztály felnevetett.A lány elpirulva Nate felé lesett, aki a fiúk gyűrűjében kacagott.Gonosz vigyort eresztettem a lány fele.
-Ő nem a titkos szerelmem!Csak most jöttél, honnan tudhatnád?-védte a saját igazát.
-A hülye is látja, hogy epedezel utána.-Liam finoman megérintette a karom, hogy talán nem kéne folytassam.
-Oh!Csak Liam olyan rendesnek tűnt, nem akartam, hogy összetörd szegény pici szívét azzal, hogy Nate-el csalod.
-Hah!-horkantottam fel-Liam csak barát!
-Igen?!-keserűen felkacagott a lány-A hülye is láthatja, hogy szerelmes beléd.-utánozta az én hangom, ami az ő hangján csak javíthatott.Kihúztam magam, és Liamre néztem, hogy tagadja már le, de ő csak pirult ott magának.Hát szép!Férfi létére én kell megvédjem.
-Igen mert én olyan szerethető vagyok.-dobtam hátra a hajam nagyképűen és dőltem hátra, mint aki jól végezte dolgát.Az osztály élvezte a kis összekapást, aminek azonnal vége lett, ahogy belépett a tanár.
 Az óra hamar eltelt, élveztem Nate haverjainak csípős megjegyzéseit, amit az előttem ülő lány csak néha néha tudott kivédeni.Eljött a szünet ideje, én meg készségesen indultam az ajtó fele, ezzel Liambe folytva a szót, aki láthatólag az utóbbi viselkedését akarta megmagyarázni.Én ügyesen kerültem ki az akadályokat, azokat az osztálytársakat, akik "gratulálni" akartak, vagy viccelődni kicsit.Kevés kellet hogy az ajtóhoz érjek, Nate hangját hallottam a hátam mögül, engem szólított,  de most egyáltalán nem volt hangulatom hozzá.Sajnos pechemre megjelent a másik gyönyörűség is az ajtóban, ezzel ellátva utamat.Harry.
A menő ruhái, a kósza fürtök az arcában, a zöld csillogó szemei, az aranyos kis gödröcskék a mosolya szélén nagyon barátságosnak és sexynek tűntek, de most inkább csak idegesítő volt.
-Szia szépségem.Hogy vagy?
-Nem vagyok a szépséged.
-Ez egy új köszönési forma, vagy a kedélyállapotodat írod körbe?
-Egy szavadat sem értem.Sietnem kell.-próbáltam kikerülni.
-Nessi!-hallottam meg közvetlenül a hátam mögül Nate hangját.-Nem hallod hogy téged szólítalak?-remek.a két pasi közé szorultam, ezen a szüneten nem fogok Zayn irodájába érni...dühös lesz.
-Nem...bocs...gond van a fülemmel.
-Hmm..kár..habár senki sem tökéletes, nem igaz, Harry?-nézett Haroldra.Éreztem a hangján, hogy a cinkosa.Két semmirekellő férfi, aki a sármos kinézetükkel minden lányt térdre késztet.Én nem fogok letérdelni nekik.
-De...bár nekem úgy tűnik ez a lány megközelíti az elképzeléseinket.-morogta a mély hangján Harry.Megcsapott a kellemes parfüm illata, de nem akartam most ezt érezni.Elhajoltam tőle, de Natenek ütköztem, aki azonnal reagált.Átkarolta a derekam.
-Hoppá hoppá kislány, el ne ess, még összehorzsolod a szép, selymes bőröd.-simított végig a karomon olyan módon, ahogy a pedofil bácsik simogatják a 10 éves kislányokat.
-Eressz.-próbáltam leszedni rólam a karjait, de Nate erős.Éreztem, hogy az izmai megfeszülnek.Közben Harry is közelebb húzódott, megfogta a két karom.-Eresszetek.-mondtam kényelmetlenűl.
-Zavar a közelségem, szépségem?-búgta Harry és a keze a karomról átcsúszott a derekamra.Nate az állát a vállamra helyezte, éreztem forró lehelletét.Minden pénzemet rátenném arra, hogy most a dekoltázsomat bűvöli.Harry kuncogott, mikor újra rászóltam, hogy nem vagyok a szépsége.Forró volt a helyzet, az osztálytársaim nem segítettek, de még az a gyáva Liam sem.Ismerős hang törte meg a kis szórakozást.
-Eresszétek el!Csak nem az iskola területén akartok megerőszakolni egy lányt, fényes nappal, mindenki szeme láttára?-Louis állt az ajtóban.Harry és Nate elengedtek.
-Elnézést tanárúr.Máskor megvárjuk, hogy kiérjen a suliból, és leszálljon az éj.-vigyorgott Nate, aki alig észrevehetően megsimogatott a fenekem fölött egy kicsivel.
-Ne pimaszkodj!-mutatta meg a félelmetesebbik oldalát Louis, majd rám nézett, az arcvonásai megenyhültek.-Jól vagy?
-Igen.-morogtam az orrom alatt és kivágtattam az osztályból.Gondolkoztam azon, hogy bemegyek Zaynhez, de nem tudtam volna megmagyarázni a késésemet, és kedvem sem volt már hozzá.A női mosdó fele vettem az irányt, de valaki utánam szaladt és a vállamra tette a kezét.
-Várj...-Liam volt az.
-Hagyjál!-ráztam le magamról a kezét és idegesen felé fordultam.
-Ne haragudj!Én...tennem kellet volna valamit.
-Nem is vártam el tőled mást!Csak egy gyáva nyuszi vagy, aki önmagát sem képes megvédeni, nemhogy másokat.-tűrte a kirohanásomat.Páran megfordultak, és megbámultak.
-Nessi!Sajnálom!Ilyen vagyok!Jobbnak találom nem beleszólni a nagyok dolgába, ellentétben veled, aki, ahogy tűnik élvezi az ilyesmit.-lesütöttem  a szemem.Igaza volt.Nagyon élvezem ha beszólhatok valakinek.Liam az egyetlen, aki szóba áll velem, és nem rosszat akar, nem kéne őt is elkergetni.
-Oké...mindegy...nem haragszom csak...mindegy.-sóhajtok-menjünk vissza.Idő van.-mondtam, mikor elkezdtek csengetni.A kövi óra is gyorsan letelt.Az előttem lévő lány robbant fel mérgében, Nate meg küldte felém a csókokat és a szíveket, amit csak laza szemforgatással vagy pff-el díjaztam.Most okosabb voltam, mert szünet előtt 5 perccel kikéreztem a wc-re.Megkönnyebbülve, már már boldogan rohantam Zayn irodája fele.Meli, a titkárnő szóhoz sem jutott, én feltéptem az ajtót és bementem a kis szobába, majd becsaptam az ajtót.Zayn felállt az asztaltól, letette gondosan a szemüvegét és nagy, sietős léptekkel indult el felém.
-Hol voltál?-kérdezte szemrehányóan, és ahogy próbáltam hátrálni előle, a falnak préselődtem, ő meg gondoskodott arról, hogy ne tudjak eltávolodni onnan.
-Én...az osztályban..kicsit bajba kevertem magam, de megoldottam.-néztem rá büszkén.
-Milyen bajba?
-Kis vita, meg ilyesmi az osztálytársaimmal, de mint mondtam, megoldottam.
-Nem kellet volna késs-megcsókolt-vártalak.-durván felhúzta a pólóm és megmarkolta a mellem.
-És most mit akarsz csinálni?Megbüntetsz?-kérdeztem gúnyosan, és nem is gondoltam volna, hogy ő komolyan gondolja.
-Igen.-morogta és kezei lecsúsztak a derekamra, majd a combomra, és felkapta a lábaim.Átkaroltam a nyakát, hogy le ne dőljek, ő meg az íróasztalához vitt, közben végig a szemembe nézett.Felültetett a szélére és mindent lesepert az asztalról.Levette a pólóm, a melltartóm.Nem cicózott.Én is levettem a felsőjét, kicsit besegített, majd megcsókolt jó hosszasan, vadul, kiéhezve.
-Szeretlek-morogta és megharapta a szám, majd a gatyámba csúsztatta a kezét és ujjazni kezdett.Felnyögtem, válaszolni sem tudtam, az egyik bimbóm befalta, a kezével maszírozta a másik mellem, én meg nyögdécseltem és vonaglottam a keze alatt.Aztán, mikor már érezhetően közeledtem a csúcsra, hirtelen abbahagyta, letolta a gatyáját.A boxer gyenge anyaga nem tudta visszafogni a méretes erekcióját, megnyaltam az ajkam, ahogy látszott mennyire akar engem.Levettem a boxerét és kézbe vettem a szerszámát, elkezdtem kiverni neki, ő becsukott szemmel, hátrahajtott fejjel élvezte, apró férfias nyögések hagyták el a száját.Hirtelen leállított és szétette a lábaim.Felső testem hátra lökte, megragadott két oldalt a combomnál és közel húzott magához, majd belém erőltette, csöppet sem finoman a merevedését.Teljes méretével belém hatolt, én felsikkantottam, mikor elkezdett gyorsan és minél mélyebben dugni.Egyik kezével megmarkolta a mellem és erősen fogta, egyik karom megragadva felhúzott az asztalról, de a tempót tartotta.Eleinte csak fájt, és attól nyögtem, de a fájdalom kezdett élvezetesebb lenni, a nyögéseim kéjes nyögéssé válni, végigkarmoltam a hátát és a nyakát megharaptam, szívni kezdtem, hogy ne legyek olyan hangos, mire ős felnyögött és a vad lökései lomhábbakká, de mélyebbekké váltak.Szinte minden tolásnál érte a g pontom.
-Mindjárt elmegyek!-sikkantottam, ahogy az ujjával a csiklómat izgatta.
-Sikítsd a nevem.-búgta a fülembe és megharapta a fülcimpám, én meg szinte azonnal elélveztem, és ahogy kérte, az ő nevét sikítottam, miközben a vállába markoltam.Ennek hatására ő is elélvezett és pár levezető lökés után kicsúszott belőlem.Felemelt, a kanapéra fektetett és mellém bújt.Szorosan hozzábújtam, mindketten izzadtak és ernyedtek voltunk.Kicsit simogatott, én még kicsit reszkettem az orgazmusom után, de sikerült megnyugodnom annyira, hogy elaludjak.

2 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett, siess a kövivel *-* már várom h mik lesznek :P

    VálaszTörlés
  2. nagyon király lett siess a kövivel :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) ügyi vagy

    VálaszTörlés