Oldalak

2013. december 28., szombat

Chapter 27

Sziasztok.Tudom hogy késő van, de elhoztam a részt :D FIGYELEM!+18as részek vannak benne, kérlek csak az olvassa, akinek ez nem gond!!Oké?:D jó olvasást

Nessi szemszöge

-I-igen.A leves.Gyertek enni.-mondtam monoton hangon, közben Harryt figyeltem.Ő is engem figyelt.A zsebébe mélyesztette a telefont és nagyot nyelve bement a konyhába.Nem mondott semmit. Csak ... bement. Miért nem árul el?Mire készül?Aggódva néztem utána.
-Mi a baj kislány?Úgy nézel mintha szellemet láttál volna-kacagott felszabadultan Nate és átkarolta a vállam.
-Semmi baj.Együnk..ma még nem ettem.-tértem lassan magamhoz.
-Édesem, hisz mondtam, hogy fő, hogy egészséges legyél.
-Jól vagyok.-erőltettem egy mosolyt Nate felé.Nem túl meggyőző, de ő túl bunkó az ilyesmihez..nem vette észre.A konyhába mentünk és leültünk.Megebédeltünk.gyakran felpillantottam Harryre..sokszor rajtakaptam hogy néz..volt valami furcsa a szemében.Félelem...bizonytalanság..nem tudom.
-Áhhh.-dőlt hátra elégedetten Nate.-Ez csodás volt...jól főzöl.
-Kösz..-motyogtam-Volt időm megtanulni.-mondtam gúnyolódva, de ő ügyet sem vett a pimasz hangszínemről.
-Azt hiszem elmegyek fürödni..velem tartasz?-próbálkozott vigyorogva Nate, de csak heccelni akart.Muszáj volt visszavágnom.
-És utána elmosogatsz?-vigyorgok én is, mire csak forgatja a szemét és eltűnik a fürdőben.Ez egy remek pillanat arra, hogy Harry beszéljen.Az asztal fele néztem, oda, ahol Harry ült, de már nem volt ott.Épp slisszolt volna ki a konyhából.
-Harry!-szóltam utána.Ő megállt és lassan fordult felém.Nem nézett a szemembe-Miért nem mondtad el?Elárulhattál volna.-ő csak nyelt egyet és rám emelte tekintetét.
-Mert...rájöttem hogy...azt teszem amit a húgommal tettek.Kiragadtalak a családodtól..a barátaidtól..a szerelmedtől..hogy én boldog lehessek.De ez nem helyes.Ne haragudj.-sütötte le megint a szemét.
-Harry...-ellágyultam.A nyakába borultam könnyes szemmel.-Harry-sírtam a vállán.Nagyon megleptem ezzel a hirtelen elérzékenyüléssel.Az egyik kezét bizonytalanul a hátamra tette és simogatott-Vége van.Nemsokára eljön érted...újra vele lehetsz.
-Köszönöm..köszönöm.-hálálkodtam neki, az arcom a nyakához fúrtam és mélyen beszívtam az illatát.-Köszönöm.
-Szívesen..azt hiszem..-mondta zavartan.A nap további része csendben telt..az ajtót lestem hátha bejön Zayn, és megment...de nem történt semmi.Csak rámesteledett.Harry nem igazán volt szem előtt.Valami előadás lesz holnap a suliban és arra készül.Nate nem szerepel, ő a közönséget erősíti.Szóval vele maradtam...
-Nem megyünk lefeküdni?-fogta meg a kezem este, 9 óra körül.
-Korán van még...-húztam el a szám.
-De mást is tervezek alvás előtt.-kacsintott és felhúzott a kanapéról.Eszembe jutott az ígérete..meg fog dugni..jaj ne..nem akarom.Semmi kedvem..
-Muszáj?-suttogtam, mire ő csak egy dühös pillantást vetett rám.
-Gyere..élvezni fogod..-felhúzott az emeletre, be a szobájába.Nem tökölt sokat..rám vetette magát.Kiéhezve tépte a számat és csókolt.Nem esett jól ez a durvaság.Kicsit eltoltam magamtól az arcát.
-Lehet egy kérésem?-meglepetten nézett, mire felbátorodtam-Ha már annyira meg akarsz... kefélni.. legalább.. legyél finomabb, hogy élvezhessem.
-Jó...oké, megpróbálom.-mondta kis gondolkozás után.Kicsit elhúzódott, hogy elhúzhassa a függönyt.A villanyt leoltotta..romantikusabb hangulatot akart teremteni.Addig leültem az ágyra.Tényleg jobb, ha nem látom az arcát.Nem azért mert nem szép..igazán szép...de ő nem Zayn.
 Nate leült mellém és megfogta a kezem.
-Lazulj el..kérlek.-suttogta a fülembe.Becsuktam a szemem..Zaynre gondoltam...Őrá, csakis rá.Nem Nate csókolgatja a nyakam...Zayn csókolgat...nem Nate harapdálja a bőröm..Zayn az..
 Nate finoman meglökött az ágyon, így hátraestem.A matrac nagyon puha és rugalmas, jól esett rugózni rajta.Nate felém kerekedett, a csípőmre ült és megcsókol.Próbálom ennek a jó oldalát nézni.Nate jól néz ki..és..jól csókol.Inkább örüljek, hogy még élek és nem bántalmaztak.
 Apró csókokat lehelt az arcomra, végig a fülemtől az állam vonaláig, le a nyakamhoz, majd még lennebb.Az ingem eltépte.Melltartó nem volt rajtam..azt nem hordhattam ebben a házban.
-Hmmm..nagyon szép vagy, Nessi...nagyon szép-suttogta és az egyik kezét a mellemre tette, masszírozni kezdte.Kezdett felébredni bennem a vágy..Két ujjával megcsípte a bimbóm és húzni kezdte.Az ajkamba haraptam.Nagyon jól csinálja.A másik mellem a szájával izgatta, nem kellet sokat dolgozzon, hogy kemények legyenek.
-Látod, hogy milyen jó?-ráfújt a mellemre, mire felnyögtem.Nate felemelkedett és levette a pólóját.
-Nincs időnk több előjátékra..holnap korán kell keljek..de majd bepótoljuk, ígérem..-suttogta és leszállt rólam, levett a nadrágját, majd a boxerét.Kezébe vette a férfiasságát, ami azért  szembetűnően nagy volt.
-Állj fel és vetkőzz!-szólt rám, én meg cselekedtem.Ő leült az ágyra és figyelte, ahogy vetkőzöm, közben a férfiasságát fogta és kényeztette magát.Meztelen álltam előtte..kicsit én is beindultam, látva őt az ágyon, ahogy kényezteti magát..
-Gyere és csináld te.-mondta kiszáradt torokkal, kicsit rekedtesen.Letérdeltem a lába közé és a kezem a szerszámára tettem.Ő az arcom figyelte, a hajamba túrt és belemarkolt.Úgy éreztem magam, mint egy kurva.De mit tehetnék?Ha elvontak engem Zayntől...mégis mit tegyek?csak azt tehetem amit mondanak nekem.Más nem maradt.
 Kényeztetni kezdtem őt a kezemmel, de már nagyon kemény volt a szerszáma.
-Szopjál.-morogta Nate vadul és a hajamtól fogva a farkára lökte a fejem.Szopni kezdtem, de ő irányított.Teljes mérete a számba került, mitől fuldokolni kezdtem, de engedett a szorításból és onnantól kezdve már megint magamtól dolgoztam.Nem bírt magával, a csípőjét mozgatni kezdte.
-Óh Nessi...csináld...-morogta megint dühödten és keményen szopni kezdtem, nem kíméltem.Egyre hangosabban nyögött és hangosan kiáltotta a nevem, mikor elérte az orgazmus.A számba élvezett, én meg kicsit undorodva, de minél gyorsabban lenyeltem az ondót.Nate kiterülve feküdt.Egy kis fénnyalább sütött be az ablakból, egy kósza fénnyaláb, amit átengedett a sötétítő.Telihold lehet kint, mert nagyon világos.Megvilágítja Nate arcát és a mellkasának egy részét..gyöngyözik rajta az izzadság.A szeme csukva van.
-Nagyon jó voltál Nessi...-suttogta-Nem így akartam elmenni, de megfelel..majd máskor magamévá teszlek, de most...aludnunk kell.-feltápászkodott-feküdj le.Letusolok és jövök én is.Én csak bólintottam és befeküdtem az ágyba..a szégyentől és az undortól álomba sírtam magam.Zaynnel álmodtam..undorodva elfordul ahányszor csak megszólítom..nem csak ő..Louis is..és Peti!Ó, az én Petikém is..ő is undorodik tőlem...de nem csak ők...én is..undorodom magamtól.

Zayn szemszöge

Átköltöztettük Louis és Petit az én lakásomra.Még nem szakítottam Melivel, mert nem volt itthon mikor hazaértem.
A konyhaasztalnál ülünk:én, Louis és Peti.Tanácskozunk.
-Ki kéne terjesszük a keresési területet.A városon kívül lehet Nessi.-javasolta Peti.
-Én azt mondom, hogy valaki ismerős vihette el...ha városon kívül van, akkor kocsival vihették..idegen kocsijába nem ül be.-okoskodott Louis.
-És ha..jött egy csapat fekete ruhás ember és zsákot húzott a fejére és betuszkolta a teherautóba?-a két srác úgy nézett rám, mintha rosszat mondtam volna-Most mi van?!
-Az feltűnt volna valakinek.-forgatta a szemét Peti.Ajtó csapkodás hallatszott kintről.Megjött Meli.Az ablakhoz léptem és kikukucskáltam.
-Itt van...-Louisra néztem-Fedezz hátulról..és add a cuccait.Akaratos kiscsaj, még bezárkózik a szobámba és ott él tovább..-Louis csak vigyorogva adta át Meli bőröndjét, amibe már bepakoltuk Meli ruháit és a dolgai egy részét..amik befértek.
-Sziveeeeeeem, megjötteeeeem.-nyávogott a bejárati ajtónál.Vettem egy mély levegőt, és kimentem hozzá.
-Remek..akkor vedd a cuccaid, és mehetsz is.
-Mi?Na de mit jelentsen ez?!
-Azt, hogy szakítok veled-adtam át a bőröndöt.Az egyik kezében még ott volt a bevásárlószatyor.
-Miért?-kérdezte magas hangon.
-Mert vége...vége van..szakítok veled...
-A miatt a ribanc Nessi miatt?-vágta dühödten a falhoz a szatyrot.Bevallom, megijedtem, hátrálni kezdtem.
-Ő nem ribanc...szeretem őt.
-Óh, szereted?!Elhagyott téged.
-Talán..de szerintem...nem önszántából tette.-Meli egyre vörösebb lett.Levegő után kapkodott és fenyegetőn rázta a mutatóujját felém.
-Elmondom!Elmondom mindenkinek, hogy őt kúrogattad az igazgatói irodádban!
-Senki sem fog hinni neked!-kiabáltam rá.
-Felvételem van!-visított, és a feje elképesztően vörös lett...robbanni fog...tényleg!
-Jó!Mutasd meg a világnak!!MUTASD!Tudni fogják, hogy ő az enyém, és talán visszakaphatom végre!
-Sose fogod visszakapni!SOHA!GONDOSKODOM RÓLA!-ordította és kirontott a házból magával húzva a bőröndjét.Bágyadtan néztem utána.
-Huha...láttátok a fejét?Milyen vörös volt...-szólalt meg Peti.
-Hallotátok?azt mondta ő gondoskodik róla...ő rabolta el...-suttogta Louis.
-Nem lehet..végig velem volt..
-Felbérelt valakit, hogy ő rabolja el.-vetette fel az ötletet Peti.
 Rezegni kezdett a zsebem.Ismeretlen számtól jött egy SMS: "Kérdezd Harryt és Natet.~N"
-Vagy valakiket-mutattam meg Louiséknak is.
-Harry...Nate...tudtam!-csattant fel Louis.
-Őket említette Liam is..emlékszel?Tegnap vagy tegnap előtt..valamikor mondta, hogy ők az egyetlenek akik ilyesmire képesek a suliból.-suttogott Peti.
-Üljetek be a kocsiba..én vezetek.-mondtam és már vettem is a kocsikulcsom.
...
-Most hova mész?-kérdezte már a kocsiban űlve Louis.
-Harry házához...ő nagyon gazdag...a szülei nem foglalkoznak vele.Abba nagy házban tarthatja Nessit.
-Nem hinném.-húzta el a száját Peti-Meli az ész...nem hiszem, hogy hagyná, hogy Harrynél vagy Natenél legyen Nessi.
 Lefékeztem a kocsit.
-Akkor hol?-csattantam fel-Van jobb ötletetek?-ők összenéztek.Peti szólalt meg.
-Először is nyugodj meg..mindjárt kitéped az összes hajad!-igaza van..bizsereg a fejbőröm már-Másodszor..ma nem tehetünk semmit...holnap suli van..vasárnapi előadás..Nate és Harry ott lesznek..Meli is.Tőlük megtudjuk az igazat.
-De nem hallottátok Melit?Végezni fog vele!-mondtam elkeseredetten.
-Sötétedik-szólalt meg Louis.Ma nem tudunk mit tenni...és Meli sem.Ha igazam van, nincs ideje elmenni Nessihez, megölni, feltakarítani, elrejteni a hullát, majd hazamenni és pihenni, hogy holnap ne legyen furcsa az előadáson.Nem fogja bántani.Még nem.Menjünk haza..pihenjük.Holnap előszedjük Natet és Harryt.
 Végül nem történt más..hazamentünk és mindenki a saját szobájában a saját ágyában aludni tért...Rémálmok gyötörtek..Nessit látom egy cellában, sír, és utánam kiabál, de hiába próbálom, nem tudom megmenteni..nem megy.

2 megjegyzés:

  1. Első. Hurrá. Jajj de jo lett. Csak most sokat kell várni hogy megtudjuk mi lesz. Ajj.te lány. Mért csinálod ezt ? :-)
    Gyorsan hozd a kövi részt.
    Jobbulást. Puszi. Barbi

    VálaszTörlés
  2. IMÁÁÁÁDOM!!! Alig várom az új részt!

    VálaszTörlés