Oldalak

2014. január 2., csütörtök

Chapter 28

Hello.Ez egy rövidebb rész.Holnap megyek sízni és nem tudok részt írni, bocsi.Ha a hétvégén lesz időm, még fogok kitenni egy rövidet.Jó olvasást.

Nessi szemszöge

Reggel Nate karjai közt ébredtem.Csipogott a telefonja.Felé nyúltam, hogy lezárjam.Nate rácsapott a kezemre.
-Miben mesterkedsz?-morogta.
-Csak lezárnám az ébresztőt.-húztam vissza a kezem.Nate felült és lezárta a telóját, majd felém hajolt és megcsókolt.Nem volt kellemes, de elfogadható.Több ideje nem volt rám, készültek az ünnepségre.Korán mentek a suliba...volt időm kitakarítani és főzni.

Zayn szemszöge

Másnap korán keltünk hogy ne késsünk az ünnepségről.Nagyon be voltam pörögve..ma újra láthatom Őt!Ha kell lekötözöm Harryéket a székre és megkínozom őket, csak beszéljenek.
-Ti bementek és kihozzátok őket.-összegezte a tervet Peti-Kint várok a kocsiban..elvisszük őket kocsikázni...útközben elmondják hova kell menjünk.-Louisal bólintottunk, majd felvettük a zakónkat.Beálltam a tükör elé.A reménykedés nagyot javított a külsőmön.Nem volt sok időm csodálni magam.Beültünk a kocsiba és elmentünk a suliba.Már szép kis tömeg gyűlt össze, de én csak két személyre öszpontosítottam.
-Talán még nincsenek itt-nyújtotta a nyakát Louis-Menj ki, figyeld ha megérkeznek, és csengess meg.
 Én csak tettem amit mondott.Nem kellett sokat várjak, behajtott egy fekete BMW és Nate szállt ki a volán mögül.Az anyósülés felől meg-micsoda meglepetés-Harry.Azonnal hívtam Louis.Fel se vette, rohant is a bejárat felől.Megvártam hogy elérjen hozzám, közben összeakadt a tekintetem Petiével, aki a kék Volvómban ült.Intettem a fejemmel, hogy jöjjön közelebb a kocsival, ő megértette.
 Louisal Nateék felé rohantunk, még nem tűnt fel nekik, csak mikor meglöktem Natet és ő nekiesett a Volvómnak, ami épp akkor érkezett oda.
-Héj, ember, mi bajod?!
-Mi bajom?Mi bajom?-dühödten behúztam egyet neki.Közben Louis elkapta Harryt és benyomta a kocsiba.
-Zayn!-csattant fel Louis, mire vettem a lapot és benyomtam Natet is, aki még kicsit kábult volt.Gyorsan megkerültem a kocsit és beültem az anyósülésbe.Peti bekapcsolta a gyerekzárakat és lehalkította a rádiót.Beyonce énekelte a Single Ladies slágerét.
-Haver, kapcsold már ki, ne buzuljál.-szólt rá Louis.
-Ne már, ez olyan jó szám-vigyorgott Peti és elkezdte  is énekelni-"All the single ladies, all the single ladies All the single ladies Now put your hands up"-közben riszálta a seggét.
-Ne már Peti, komolyodj el, épp elrabolunk két csávót, tökre hülyének fognak nézni-boxoltam vállon mire felnevetett.
-Jó na, bocsi.-kikapcsolta a rádiót és elhajtott a kocsival...most már kettesben...vagyis..5ösben maradtunk a két csalóval.Megkezdődött a kikérdezés.

9 megjegyzés:

  1. Neee mAr. Direkt kinzol? Jol esik? Jajj de kivancsi vagyok. Remelem hozod hetvegen a redzt es vegre megtalaljak nessit. Imadlak te csaj. Nagyon jo lett a resz. Csak igy tovabb.
    Jo sízést.
    Hamar hozd a remenyekkel teli kovi reszt.
    Puszi barby :-D

    VálaszTörlés
  2. Köszi :D A sízés jó volt, bár az utolsó köröknél annyira el voltam fáradva h odakentem magam :P

    VálaszTörlés
  3. Imááááádom! Tényleg kicsit rövid! Nagyon várom a kövit! :)

    VálaszTörlés
  4. Szia egy díj amit megérdemelsz: http://felhokfelettharommeterrel.blogspot.hu/
    Barbara voltam

    VálaszTörlés
  5. Szupii, írj hamar mert imádom: Kinga

    VálaszTörlés
  6. Helló új rész mikor lesz ??

    VálaszTörlés
  7. Brühühű.
    Új részt akarok. Imádlak felüdülés a blogodat olvasni. Végre nem egy sablonos love story hanem egy izgalmas szuper sztori. Kíváncsi vagyok hogy Zayn elmondja e hogy megcsalta
    hogy Nessi hogyan fog reagálni.
    Siess.
    Ölel egy hűséges olvasó: Rea

    VálaszTörlés
  8. Mikor lesz már új rész! :( :'( Már nagyon várom! Nagyon jó a blog.. Pls, folytasd! :)

    VálaszTörlés