Oldalak

2013. december 20., péntek

Chapter 26

Harry lassan fordította felém a fejét, párat pislogott.
-A halott húgom?-kérdezte vissza Harry-Az én húgocskám él.-mondta mint egy kisgyerek és lassan simogatni kezdte az arcát, ahol megütöttem.Egyre biztosabb voltam abban hogy ez a gyerek nem normális.Talán anyuka és apuka testvérek voltak?-szólalt meg a gonoszkodó énem, de megint megsajnáltam a kis fürtöst.Leseggelt a földre.-A húgom...a húgom!-sírni kezdett, mint egy kisbaba, én meg elképedve álltam előtte és néztem-Nem halt meg...nem halhatott meg.-zokogott, az arcát a kezei közé temette.
 Itt a remek lehetőség, Nessi...menekülj..rohanj, fuss!-ez határozottan a józan ész hangja lehetett.De mikor hallgattam én utoljára a józan eszemre?Lenéztem Harryre, de nem Harryt láttam, csak egy szerencsétlen, összezavart, összetört kisfiút, aki már nem tudta mi a valóság és mi a fikció.
 Hallottam róla, hogy ha tragédia történik az emberrel, vagy azzal a személlyel aki igazán közel áll hozzá, az ember belül összetör, és megbolondul..depressziós lesz, vagy bolond.
 Volt bennem annyi jóindulat és szánalom, hogy a saját bőröm menekítése helyett leguggoltam Harryhez, és felé nyújtottam az izgalomtól és kicsit a félelemtől reszkető kezem.
-Harry...-szólítottam meg halkan, és a kezem a vállára tettem, kicsit megszorítottam-Mi történt?Mi történt a húgoddal?-nem kaptam választ csak zokogott.Jó, akkor kérdek könnyebbet-Hogy hívták őt?
-Gemma....-mondta elcsukló hangon Harry és elvette a kezeit az arcától, felnézett rám nagy, könnyes szemeivel-Az ikertestvérem volt.
-Gyere, mesélj többet róla-felsegítettem a földről, és a közeli nappalihoz vittem, leültünk a kanapéra.Harry rám volt támaszkodva, ha akartam volna sem tudtam elmenni, de egyelőre azzal voltam elfoglalva hogy Harryben tartsam a lelket.Nem lesz könnyű feladat.

*hónapok múlva*

Louis szemszöge

 Hetek...hónapok teltek el azóta, hogy Nessi eltűnt.A rendőrök már nem keresik..soha nem is keresték igazán.A kirándulásra nem mentem el...nagy csalódást okoztam sok diáknak, ki is rúgtak ezért az iskolából.A tanárok megszavazták, még Zayn is ellenem volt.Petivel élek még mindig a régi házában, egyre fanyarabbul érzem magam.Régi barátaim-Zaynt is beleértve-hozzám sem szólnak, ha meglátnak az úton.A diákjaim mutogatnak, sutyorognak, ha észrevesznek.
 Az életem romokban van, az egyetlen dolog ami éltet, az Nessi.Meg kell találjam.Valahol...ki tudja hol...még rosszabb körülmények között élhet..ha még él.
 A keresést nem hagytam fel.A város minden eldugott részét megnéztem, még a föld alatt is jártam, csak hogy megtaláljam, de nem volt ott.Peti szerint ha az elrabló elég okos, nem is rejtené a városba, hanem elvinné jó messze.Szóval semmire se jutottunk.
 Peti fizetéséből élünk..bár még sosem láttam dolgozni, viszont pénze az van...néha Nessi anyja, Lily is ad pénzt, de semmit nem költök belőle.Nem érzem helyesnek.Ő is segít keresni..mindjárt többször van nálunk, mint otthon.Peti szerint sosem érdekelte Nessi, talán most jött rá, hogy fontos neki a lánya.
 A mai nap is át fog jönni.Mindig megiszik egy-két csésze teát, szóval ma vásárlás nap van.Én vagyok a soros.A bevásárló listám gondosan összehajtogattam és betettem a zsebembe.Nincs sok minden rajta, hisz pénzünk sincs sok, de azért a biztonság kedvéért leírtam.A kocsimat eladtam, mikor kipenderítettek az iskolából, mert úgysincs rá szükségem.Gyalog indultam a bevásárló központba.

Zayn szemszöge

A tükör előtt állok.A hajamat próbálom eligazítani, de nem megy.Mostanában semmi sem sikerül.Amióta Nessi elment..mintha egy részem meghalt volna.Talán ha megérteném, hogy miért hagyott el...hogy miért lépett le mellőlem.Mindig is jól bántam vele...mindig is őszintén szerettem és vigyáztam rá..Miért hagyott el?
 Louis beleőrült ebbe..tudtam, hogy szerelmes belé, de ennyire...Mint egy elmebeteg, ragaszkodik ahhoz, hogy Nessit elrabolták.Elvesztette az állását, eladta a kocsiját, már nem is ápolja magát, szörnyen fest.
 Lelkileg én is így nézek ki.De kívül nem.Nem szabad, hisz igazgató vagyok.Muszáj makulátlan legyek.
-Szívem, menj már ki az üzletbe, vegyél ételt!-rikácsol lentről Meli.Utálom őt...utálom, idegesít, az agyamra megy, legszívesebben lenyomnék a torkán két tonna benzinnel áztatott papírt és meggyújtanám a végét.Miért nem hagyom el?Nem lehet...védenem kell a hírnevem..sokan gondolták, hogy közöm van Nessihez, a rendőrök is kikérdeztek, muszáj ezt a gondolatot elhessegessem az agyukból.
-Jól van..írj egy listát!-ordítottam le a szobámból és megkötöttem a nyakkendőm.Felhúztam a cipőm is és lementem hozzá.Melinda ideadta a listát, én meg menekültem ki az ajtón.
-Nem kapok csókot?-kérdezte az irritáló hangján.
-Nem!-vágtam rá és már a kocsiban is ültem.Hamar a bevásárló központba értem.Lassan sétáltam végig a sorokon..minél lassabban, hogy ne keljen hazamennem.Nem messze tőlem megláttam egy férfit..időbe telt mire felismertem.Louis!Mi lett veled, régi barátom, Louis!Ledöbbenve figyelem, ahogy hajigálja be az olcsó szarokat a kosarába.Mindig is utálta a szar kaját.Remek szakács, tudja, hogy a jó ételhez jó hozzávaló kell.Még nem vett észre, csak a rövidke ficuját böngészte.Menjek oda?Ne....utál engem...de hiányzik..a testvérem!A legjobb barátom...Ez az őrült, lepukkant ember..miattam ilyen.Mert hagytam, hogy elmenjen...hagytam, hogy tönkretegye magát.Jóvá kell tegyem.
-Louis!-szólitottam meg.Felém kapta a fejét.Odamentem hozzá-Louis...mi történt veled?
-Kirúgtál.Rémlik?-morogta az orra alatt és zsebre vágta a listáját.
-Igen...de nem volt más választásom...
-Nem volt más választásom-gúnyolódott-Hagyj békén, Malik.-csak akkor szólított Maliknak, ha dühös volt.
-Louis..hadd tegyem jóvá...visszajöhetsz tanítani...visszakapod az állásod, csak ne legyen fontosabb a furcsa...képzelgéseid mint a diákok tanítása.
-Nem képzelgés!Nessi eltűnt..nem elment.
-Persze...Louis..gondolj bele..csinált már ilyet!
-De pár hét múlva hazatért...és sosem tűnt el egyedül, mindig Petivel volt.-sóhajtottam egy nagyot.Jó úton haladok, ha azt akarom, hogy sose szóljon hozzám.Jobb ha engedek neki.
-Oké..oké...talán.De akkor sincs mit tegyünk, a rendőrök elintézik.
-A rendőrök már rég nem keresik őt.És te ezzel megelégedsz?Látszik mennyire szeretted..máris a titkárnőd kúrod.-undorodva nézett rám..úgy, ahogy én is szoktam a tükörbe nézni magamra.
-Louis...ezt te nem értem.
-Biztosan.-morogta és elindult a sorok közé, én meg tartottam vele a lépést.
-Louis kérlek..hallgass meg.Visszakapod az állásod..költözz vissza hozzám...felőlem még Peti is jöhet.De ne hagyd így el magad...olyan régóta ismerjük egymást, nem hagyhatom.
-Egy feltétellel....-mondta rövid gondolkozás után.
-Na mi az?-csillantak fel a szemeim a reménytől.
-Szakíts Melindával..és segítened kell megtalálni Nessit.
-Jó!-vágtam rá azonnal.Remélem nem bánom meg a döntésem.Louis elmosolyodott..most először látom őszintén mosolyogni hónapok óta, és ekkor már tudtam, hogy biztos nem fogom megbánni.

Nessi szemszöge

Két hónap telt el.Már nem harcolok Harry és Nate ellen.Feladtam a reményt, hogy bárki is keres.De nem olyan rossz az életem.Azon kívül, hogy hiányzik Zayn...néha annyira, hogy sírok...azon kívül nincs bajom.Harry és Nate nem nyúltak hozzám.Kaptam egy verést egy hónapja, mikor megpróbáltam megszökni, azóta az ajtó és minden ablak be van zárva, esélyem sincs kilógni.
Már nem a pincében tartanak.A ház bármely pontjába szabadon elmehetek.Főzni szoktam, takarítani, olvasni, tévézni...internet közelébe nem engednek.Egy vezetékes telefon sem működik.Hétvégeken Harry és Nate a házban tartózkodnak, hétköznap csak délután jön be vagy Harry vagy Nate, sosem mindkettő.
A kettő közül Harry az, akivel jobban megértjük egymást.Már annyira a bizalmába férkőztem, hogy elmondta a húga, Gemma történetét.Elrabolták a lányt már 2 kerek éve és azóta nem látta.A képekből és történetekből ítélve nagyon közel álltak egymástól.Harry azért vállalta el, hogy elrabol, mert nagyon emlékeztettem Gemmára...azt akarta, hogy visszakapja a testvérét.De beérte velem is.
Szombat van, ma fognak hazajönni a srácok.Valami különlegeset sütöttem...sült csirkét mártással, és többféle körítéssel.Már megterítettem, a fiúk hamarosan itt lesznek.Épp amint tudatosult ez bennem, már hallottam is a kocsit lefékezni a ház előtt.Elindultam az ajtó fele, hogy köszöntsem őket, mikor megláttam Harry telefonját a kanapé alól kikandikálni.Itt hagyta?Direkt hagyta itt?Nem volt időm ezen gondolkozni.felkaptam a telefont, és tettem amit tennem kellet.Írtam Zaynnek.Szerencsére a számát kívülről tudom.Kevés idő állt a rendelkezésemre, nem írhattam egy regény.
"Kérdezd Harryt és Natet.~N"
Ennyire volt időm.Már nyílt az ajtó, mikor lezártam a  telefont és becsúsztattam a kanapé alá.Időm sem volt Kitörölni az SMSt.
-Nessi!-hallottam meg Nate hangját.Odamentem az ajtóhoz.
-Sziasztok.-adtam nekik egy-egy puszit.Amióta nem bántanak egész közel kerültünk egymáshoz.
-Hmmm..jó illatok vannak.Mit készített a kedvenc feleségem?-ugratott Harry, mikor arcon pusziltam.
-Fogalmam sincs mit készített a feleséged, de én sült csirkét készítettem.Már kész van, szóval mossatok kezet.-Nate elgondolkozva figyelt, miközben vette le a kabátját.
-Túl jól bánunk veled.A filmekben az elrabló mindig megkínozza, megdugja, majd megöli az áldozatát...-a vér is megfagyott az ereimben.Harry vállon boxolta Natet.
-Fogd be!-szólt rá.Nate elvigyorodott és közelebb lépett, a fülembe súgott.
-Ne aggódj.Nem foglak megölni...de ma az enyém leszel...benned akarok lenni..érezni akarlak...az enyém leszel.-búgta és megpuszilta az arcom.Mind a ketten a fürdő felé vették az irányt.
 Bennem vegyes érzelmek kavarogtak.Nate engem akar..ma este...engem....most mit tegyek?Nincs hova bújjak.Bementem a konyhába, rendezgettem a cuccokat.Mikor már 5 perc is eltelt, a fiúk után indultam, a nappaliban voltak.
-Fiúk, ki fog hűlni a leve..-torkomon akadt a szó.Nate a televíziót kapcsolgatta, Harry a telefonját kereste és meg is kapta a kanapé alatt.Láttam, hogy pötyög rajta.
-Mármint a leves?-szólalt meg Nate, de én csak ijedten néztem Harryre.Felpillantott rám, az arca egészen sápadt volt.Éreztem, hogy a szívem kiugrik a helyéből.Végem van.
___________________________________________________________________________________

Hello!Bocsi a hosszú késésért, de valahogy ez a rész is megszületett :) vakációóóóó van :D Nemsokára jön az angyal, az újév!Alig várom.Ti merre buliztok újévkor?Én még nem tudom, az is lehet hogy kimegyek valahova a városba, vagy itthon kuksolok, mint általában szoktam :) Komizzatok légyszi, vagy Tetszik-eljetek(vagy ha nem tetszett a rész, akkor tudassátok velem) .A blog job oldalán van egy fb-s kép, ha arra kattoltok, a blog csoportja jelenik meg, lépjetek be :D

9 megjegyzés:

  1. K*rva jó! Siess a kövivel

    VálaszTörlés
  2. Oh My F*ckin' God!!!! Ez Irtó Jóóó!!!!!!!!!!!!!!!! KÖÖVVIIIIT!!!!!!!!!!!!! *-----------* :33 És amugy Boldog Karácsonyt mindenkinek! :)

    VálaszTörlés
  3. Ne itt hagyd már abba!!!!! :D Nagyon jó rész!!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jo. Remelem a vakacio alatt megtalajak nessit. Siess resszel. Amugy hany reszesre tervezed? Kerlek valaszol. Es uj reszt is hozz.
    Puszika barbi k.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia :) lesznek részek, talán több is, attól függ, hogy mennyit leszek sízni.és pontosan nem tudom hogy hány részes lesz a blog, nem fogom a végtelenségig húzni.még van pár ötlet a tarsolyomban.

      Törlés
  5. Szia mikor lesz uj rész.?
    Dina xx

    VálaszTörlés
  6. kérleeek is hogy rakd ki maaa:333

    VálaszTörlés
  7. Szia. Nem raktaf ki a részt. Majdnem elbőgtem magam. Pedig este mindenkit ugy zavartam el a géptől.
    Ma már lesz rész ugye?!
    Ha igen mikor???
    Pusszi barbi.

    VálaszTörlés