Oldalak

2013. november 24., vasárnap

Chapter 24

Louis szemszöge

Egész éjjel nem aludtam, csak Nessin gondolkoztam és forgolódtam az ágyban.Megszokott hogy mellettem alszik valaki, de az mér kevésbé, hogy egy nagyon hangosan horkoló pasi.
 Peti be nem fogta a száját éjjel.Aludt, de mégis sikerült túlhorkolnia a gondolataimat.Egy órát sikerült szunnyadnom, azt is csak azért, mert az agyam már kikapcsolt annyira, hogy ne tudjak gondolkozni semmin.
 Peti ébresztett, nem túl kellemes módon.
-Szivecskéééém.-suttogott a fülembe-Kelj fel, drágám, az izmos, szexy hasadra süt a naaaaap-mondta eltorzított, buzis hangon.
-Fogd be Peti, vagy elköltözök.
-Jaj ne, csak azt ne!Ne hagyj el!Ki az a ribanc, he?!-folytatta a játékát.
-Petii!!!-morogtam már idegesen.
-Peti?szóval így hívják őt is?Miért nem gondoltál a gyerekeinkre?!Mit fogok mondani nekik?Jaj drágáim, apátok elhagyott egy jobb Petiért?!Ez már váló ok!Én ezt nem bírom!Válni akarok.-kezdett el csapkodni egy párnával.Eddig bírtam, kitört belőlem a nevetés.
-Oké oké hagyd abba, nem csaltalak meg, csak hagyd abba!-kacagtam, és elvettem a kezéből a párnát.
-Oh, tudtam, tudtam, hogy szeretsz-rebegtette nőiesen a pilláit, mire csak forgattam a szemem.
-Mára elég volt a buzulásból...mennem kell dolgozni...te meg..
-Mennem kell szerezni neked egy ágyat-vigyorog és feltápászkodott, megropogtatta a csontjait.
-Jó ötlet..
-De ha ennyire szeretnél velem aludni..akkor...az én ágyamba mindig van hely számodra-kacsintott és dobott egy csókot-Igazán jó volt veled, egyszer megismételhetnénk.-váltott át megint buziba.
-Jéééézusom Peti, ha ezt megemlíted bárki előtt, én téged nem ismerlek többet!
-Miért, szégyellsz a barátaid előtt?-kacagott-Stip stop enyém a fürdő!-rohant be a mosdóba, mint egy nagy gyerek.
-Nem vagyok meleg!-ordítottam utána.
-Tagadd csak baby, de az éjjel történtek magukért beszélnek!!-kiáltott ki.
-De nem történt semmi!
-Oh, ez most megsértett!-ribogott buzisan, majd pár másodperc csend után egyszerre nevettünk fel.
 Reggeli tevékenységek után busszal mentem suliba, Petinek adtam a kocsit, hogy tudja az ágyat hazahozni vele.Az első órám Nessi osztályával volt.Nehéz volt a helyére néznem...túl üres volt...Liam is gyakran pillantott oda.Talán sejti, hogy valami gond van...vagy talán tudja is...Minden esetre egy próbát megér.Megkértem, hogy maradjon bent órák után.Ugyanezt kértem Nate-től és Haroldtól is.
 A tanáriban semmi sem változott.A tanárok készültek órákra, megbeszélték a rossz diákok csínyeit és büntetésüket, csak én voltam az, aki a lehető legtávolabbi sarokba húzódtam be, és magányosan bámultam ki az ablakon.Rossz ötlet volt.Megláttam Zaynt, ahogy Melindával kézenfogva jönnek a suli fele.Zayn arca nem volt valami vidám, sötét karikák voltak a szeme alatt..Sírt?Innen úgy tűnik, de nehéz megállapítani, hisz Zaynt sosem láttam sírni.A haja fésületlenül meredezett a fején, a ruhái sem simultak tökéletesen a testére, csak úgy magára rángatta őket.Jézusom, miket gondolok, talán túl sok időt töltök Homi-Petivel.
 Melinda-Zaynnel ellentétben-Nagyon elégedettnek látszott.Szorongatta Zayn kezét, csacsogott és ide oda ráncigálta.Kibírhatatlan nőszemély.El sem hiszem, hogy lefeküdtem vele.
....
-Tanár úr!Tomlinson tanárúr....ébredjen!-rázogatta meg valaki finoman a karom.Elaludtam az ablakpárkányon.Liam ébresztgetett és aggódva nézett.
-Ébren vagyok.-mondtam rekedtes hangon és megköszörültem a torkom.
-Jól érzi magát?
-Nem..vagyis igen...
-Miről akart beszélni velünk?-szólalt meg Nate.
-Nessiről és a kirándulásról.
-Nessiről?-kérdezett visszameglepeten Harry-Mi van Nessivel?
-Eltűnt már 2 napja.Egyikőtök sem látta?-alaposan végignéztem a bandán.Liamet szintén sokkolta a hír, egy szót sem tudott kinyögni, teljesen elsápadt.Harry a szemöldökét magasan felhúzta meglepettségében, Nate meg ráncolta a homlokát.
-Nem.Miért kérdi tőlünk?
-Mert ti ketten-intettem Harry és Nate felé-Összetűzésbe keveredtetek a lánnyal.
-És én?-kérdezte kicsit rekedt hangon Liam.
-Te vagy a legjobb barátja, tudtommal.Nem tudod hova mehetett, vagy mi történt vele?
-Nem.-mondta a három srác egyszerre.
-Értem...Nate, te maradj még, ti ketten elmehettek-legyintettem az ajtó fele és elővettem a  laptopom.Liam és Harry kimentek a teremből, Nate leült egy székre.
-Engem gyanúsít?-kérdezte felszegett ággal.Meglepett ez a kérdés, lemondtam arról hogy tudnak bármit is Nessi eltűnéséről.
-Nem, Nate...miből gondolod?-de ha már így rákérdezett, fennmarad még a listámon.
-Én...nem, semmi.-zárta le a témát-Miért kellett maradjak?
-A kirándulás miatt.
-Jaa...-esett le neki.
-A kirándulás nem maradhat el..de nekem dolgom van, így rád bízom az egész dolog megszervezését.Hívhatsz segítőket, ha egyedül nem megy.A döntés a tiéd.
-Értem...köszönöm.-leadtam neki a linkeket, hogy hol lenne jó egy kirándulás, aztán hazaküldtem.
Fáradtan dobtam magam le a székre.Elmerengve néztem ki az ablakon, természetesen Nessire gondoltam.Megintcsak megszakították az önfanyargatásom.
-Tanárúr...mi történt Nessivel?-Liam állt a hátam mögött-Mindent mondjon el, meg akarom találni.-jelentette ki ellenmondást nem tűrően.

Nessi szemszöge

Nehezen tértem magamhoz, valami különleges illatra...Finom tükörtojás, pirítos kenyér és tea.Nyami.A hasam megkordult, pedig még ki se nyitottam a szemem.Autómatikusan az illat irányába fordítottam a fejem és kinyitottam a szemem.Jól sejtettem.Nem messze az arcomtól egy kicsi székre ki volt téve egy tál, rajta különféle finomságok.Annyira éhes voltam, hogy nem is néztem körül, csak a kajára vetettem magam.
 Csak miután már elpusztítottam a tál tartalmát, akkor vettem észre, hogy Harry csillogó szemekkel figyel kicsit távolabb tőlem.Furcsa mód elszégyelltem magam, az arcom a fülem hegyéig elvörösödött.
-Nincs miért szégyenkezz...sokat aludtál és kifárasztottalak, normális hogy éhes vagy-állt fel a székéről és közelebb lépet, leguggolt mellém-szeretnéd, hogy hozzak még ételt?Frissen finomabb lesz-simogatta meg az arcom.Nem tudtam ellenállni, és magamba folytani a bűnös vágyaim.
-Igen, kérek még.-motyogtam.
-Egy pillanat és hozom.Aztán megbeszéljük mik lesznek a továbbiakban, és mik a szabályok.-vette az üres tányért és kiment.Hallottam ahogy kattan a zár.Véletlenül sem hagyna magamra nyitott ajtóval...
 Kicsit körülnéztem.A múltkor sötét volt, alig láttam, de most fel van kapcsolva a villany.E mellett még az is feltűnt, hogy nem vagyok összekötözve...A kezem és a lábam még elég használhatatlan, el vannak gémberedve a végtagjaim, ha akarnék se tudnék felállni.
 De mit akarhatnak tőlem Harryék?Mert azért nem tartanak olyan lehetetlen körülmények között...ételt, italt  kapok...kedvesen beszél velem, ha én is...matracon aludhattam és be voltam takarva valamilyen pokróccal...gondoskodik rólam.Megölne?Ha ez lenne a célja, akkor nem bánna "jól" velem.Szexjáttékként használ?Talán igen.Hisz ételt kapok...aludhatok kényelmesen...azért, hogy legyen energiám, ha újra kanos lesz?
 Valószínüleg ez a helyes válasz.De még mindig nem értem miért én?Mit is mondott Nate?Hogy valaki fizetett nekik.Szóval nem az ő tervük volt, ugye?De azért szépen kihasználják a lehetőséget, mondhatom!
 Mennyi esélye van annak, hogy elengednek?-tettem fel magamnak a költői kérdést-Nem sok.Mert elárulhatom bárkinek, hogy mit tettek...mert senki sem tudja hol vagyok, senki sem tud megmenteni...
 Felmerül egy újabb kérdés:Keres-e valaki egyáltalán?Hiányzom én bárkinek is?Zaynnek?Talán Zayn keres...tudom hogy szeret, és nem hagyja annyiban...meg fog keresni..meg fog találni...lesz még nap, hogy együtt leszünk, hogy szorosan a karjaiba zár, és nem enged el soha..Hiányzik..Az illata, az izmos karjai, ahogy biztonságot adnak amikor megölel..a csókja, ami elfeledteti velem, hogy milyen szar világban élünk..Hiányzik, de tudom, hogy keres..nem adja fel.Szeret engem, legalább annyira mint én őt.
Lépteket hallottam...Harry közeledik.Lelkileg felkészültem a legrosszabbra, de Zayn arca ott lebegett előttem.Túl kell éljem...hogy vele lehessek újra.Megteszem amiket kérnek tőlem...ha cserébe újra láthatom Őt!
-Szeretlek, Zayn..-motyogtam magamnak fennhangon.Nem hagyom fel a reményt.
_________________________________________________________________________________

Hello!Remélem tetszett a rész!Milyen volt az 1Dday, ti néztétek?Én nem tudtam végignézni, de amennyit láttam belőle, imádtam :D.Még egyszer köszi a komikat, és a szavazatokat, sokat jelentenek nekem!

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó rész lett! Várom a következőt! Remélem hamar lesz :P ~Ada

    VálaszTörlés
  2. Állati jó és hamar a kövit. Én végig néztem és aszaltam egy sort

    VálaszTörlés
  3. Jó lett nagyon:3

    VálaszTörlés