Oldalak

2013. november 8., péntek

Chapter 23

Nessi szemszöge

-Nem értem...miért vagyok én itt?-kérdeztem miközben Nate leguggolt mellém.Fekete szemei izgatottan csillogtak, nem tudtam levenni róla a tekintetem.
-Egy bizonyos személy sokat fizetett nekünk, hogy téged távol tartsunk az iskolától, a várostól és az emberektől....-kezdett bele a magyarázkodásba.
-Ki ez a személy?És mennyit fizetett?-vágtam közbe.
-Ne vágj közbe, szépségem, nehogy kedvem támadjon megütni a szép arcodat.-simogatta meg lassan az arcom a jobb kezével, majd a mutató ujját az állam alá csúsztatta és megemelte a fejem-Igazán kár lenne ezt a szépséget tönkretenni, ugye?-suttogta és egyre közelebb hajolt hozzám.Nem tetszik ez a közelség.Főleg hogy ilyen nyájas hangnemben fenyeget...Mit akar?
 A kérdésemre a válasz hamar kiderült.Nate ajkait az enyémre tapasztotta és mikor nem működtem együtt vele, két ujjával szorosan tartotta az állam és a nyelvét erőszakkal bedugta a számba.Nem tudtam elhúzódni, sem elfordítani a fejem.Kínomban nyögtem egyet, Nate meg abbahagyta a csókot.
-Ej, gyönyörűm..légy kicsit engedékenyebb velem szemben, hisz a kezemben van az életed.-simogatta meg az arcom.
-Engedj el.-csattantam fel.
-Nem engedhetünk el.-mondta Harry valahonnan a háttérből-Már csak azért sem, mert nem akarunk.-próbáltam rá nézni, hogy lássam mit matat, de Nate eltakarta őt.
-És...mit fogtok csinálni velem amíg...itt vagyok?
-Szórakozni fogunk, Nessi.-féloldalasan mosolyodott el Nate, majd lassan megnyalta az ajkát-Amióta csak megláttalak az osztályba...arra vágyom, hogy szétkúrhassalak....hogy engedelmességre tanítsalak téged.-mondta rekedtesen.Éreztem a komolyságot a hangjában.Megrémített az elszántsága.
-Kérlek engedjetek el.-suttogtam kiszáradt torokkal-Fizetek, ha kell..anyám gazdag.
-Nem elég gazdag....-lépett Nate háta mögé Harry.Nate elvette a kezét az arcomról és felállt-Kötözd ki, és vidd ki a wc-re.Addig lehozok egy kevés ételt.Vigyázz rá.-parancsolta Harrynek, aki szó nélkül felrántott a földről és lehajolt hogy kikösse a lábam.Amint a kötél lejött a lábamról, teljes erőmmel az arcába rúgtam.Harry feje hátra csuklott és elterült a földön.Kaptam a lehetőségen és maximális sebességgel rohantam az ajtó fele.Sikerült kijutnom, egy hosszú folyosón kellett végig szaladjak, hogy a lépcső aljába érjek, de már hallottam a hátam mögött Nate bosszús szitkozódását.
-Hülye kurva.-rohant utánam, és sajnos gyorsabb volt mint én, hátulról elkapott, és nekilökött a falhoz.Egész testével nekem nyomódott, a falhoz préselt.Háttal álltam neki, ő hozzám simult és nem engedett el.-Ezért büntetést kell vonjak rád...nem is én, hanem Harry.Ő sérült meg miattad.
-Nate...az istenért, ne hülyéskedjetek már!Ez egy rossz vicc!Engedjetek el.-nyöszörögtem.Nate szorítása engedett...egy röpke pillanatra azt hittem észhez tért, de nem.Csak átadta a helyet Harrynek.Harry megfogta a kezem és elrántott a faltól.A karomat fogva húzott vissza a "cellámba".Az arca véres volt kicsit a rúgásomtól, de kifejezéstelen.Amint beléptünk ő becsukta az ajtót, Natet kizárva ezzel.
-Ne már, haver, legalább hadd nézzem!-nyafogott kívülről.
-Húzz el Nate...innen átveszem.-morogta Harry, közben végig a szemembe nézett.Nyeltem egy nagyot, habár a torkom eléggé ki volt száradva az ijedtségtől.Hallottam még, Nate lépteit, ahogy távolodik.Harry is csendben hallgatózott, várta hogy becsapódjon a kijárati ajtó.Amint ez megtörtént, a figyelmét újra nekem szentelte.
-Most mit akarsz velem csinálni?-kérdeztem egy oktávval magasabb hangon a rémülettől.

Louis szemszöge

-Jaaaaj, haver nagyon király volt ahogy otthagytad Zaynt.-lelkesedett Peti kifele menet-Kellett volna adjál neki egy jobbost-boxolt a levegőbe-majd egyet ballal is-ismételte meg a mozdulatot a másik kezével-aztán egy jobb ballast-suhintott még párat a levegőbe.
-Nyugodj meg.-morogtam az orrom alatt fáradtan.
-Héj, most te hol fogsz aludni?
-Nem tudom..van kocsim.
-A kocsidban?Beteg vagy?Költözz hozzám!
-Van házad?
-Hát egy kis lakásom van..Nessivel éltünk ott...egyszobás...egyágyas, szóval ha lehet ne bújj hozzám.
-Hát abban biztos lehetsz, haver.-forgattam a szemeim-De te Nessivel aludtál?
-Igen...félre ne értsd, nem dugtunk...-kicsit megkönnyebbültem, bár semmi közöm hozzá-...csak néha.
-Néha?-nem tudtam leplezni a dühömet.
-Nyugi haver, csak néha, mikor nagyon be voltunk szívva, vagy ha Nessi szomorú volt, vagy a születés napokon, minden teliholdkor meg ilyesmi.-kacagott harsányan, kellett pár mp mire leesett, hogy csak szívat.
-Oké, értem.fogd már be.Hol fogok aludni?
-A földön.Holnap szerzek neked is ágyat, csak kell majd valaki aki elhozza.
-Ezt rám bízhatod...de egyelőre ez a legkisebb gondunk...meg kell találjuk Nessit.Mikor hazaértünk írunk egy listát, hogy ki vihette el, és miért....
-Igaz...kezdhetjük az összes exével...
-Mi?!Olyan sok volt?
-Hát..elég sok volt...és nagyrészt mind ilyen seggfejek, mint Zayn.
-Zayn nem seggfej csak...
-Csak?!Elég nagy seggfej...épp a titkárnőjét kúrogatja, miközben Nessit elrabolták.
-Oké oké..nem vitatkozom...de nekem úgy tűnt tényleg szereti őt...szereti Nessit...ez a ribanc meg eddig minden kapcsolatát tönkretette valahogy..
-Szóval Melinda is felkerül majd a listánkra?-kérdezte izgatottan Peti.
-Nem tudom....elég buta liba a csaj..majd meglátjuk.
-Buta liba?Akkor hogy sikerült szétszednie Zaynt és a többi kurváját?
-Hazugságokkal....gondolom.-vontam vállat-sokszor próbálkozott Zaynnél, de neki nem kellett.
-Hát ahhoz képest, most szépen kúrogatja.Nem is értem miért nem zavar, Zayn szerint szerelmes vagy Nessibe.
-Fogd be!-vörösödtem el-Nessi a diákom és a legjobb....volt legjobb haverom csaja.
-Ex csaja-javított ki Peti-Nem hagyom hogy ezek után újra összejöjjenek.
-Csak kerüljön haza...-motyogtam és ezzel a témát le is zártam.Elmentünk Peti házához...kicsi lakás, egy szoba, fürdő, konyha....nem nagy dolog.Peti letusolt és ágynak dőlt, de én nem tudtam aludni.Nessi járt az eszembe....az ő arcát láttam, az ő hangját hallottam, az ő illatát éreztem, bár az utóbbit lehet, hogy azért, mert a házában ücsörgök.
 Kimentem a konyhába, felgyújtottam egy asztali lámpát, amit a fürdőben találtam..bár nem tudom mit keresett ott.
 Leültem az asztalhoz, vettem egy papírt, ceruzát és írni kezdtem.Minden nevet felírtam, aki az iskolába jár és köze van Nessihez:
 Liam Payne
 Nate Badrick
 Harry Styles
 Sophia Averay
Hmmm...nem nagyon kommunikált emberekkel...Ezek közül is csak Liam barátja volt...Nate-t és Harryt egy szüneten le kellett szedjem róla, Sophiaval meg kötekedett az egyik óra elején.Minden esetre beszélgetek mindegyikkel....
 Felírtam még pár embert a listára...eszembe jutott a szőke csávó, aki a gyors étteremben dolgozik .. .Niall....nem tudom már a családnevét.És úgy lenne szép, ha felírom Zaynt is...talán ő a tettes...vagy tényleg ilyen hülye, és elhiszi, hogy Nessi elhagyta szó nélkül?
 Ki van még?Talán ennyi...ennyit ismerek én...a többihez szükségem van Petihez.
 Gondosan összehajtogattam a papírkámat és mélyen a zsebembe csúsztattam.Meg kell találnom őt...ki tudja hol lehet...vagy él-e még...Hideg berzengés járja át az egész testem...
 Kinézek az ablakon, de csak sötétség van már kint.A város ezen részén gyenge a közvilágítás, így csak a hold világít be...Helyzet iróniája, hogy épp telihold van.Vajon Nessi is észreveszi a holdat?Vajon ő gondol rám?

Nessi szemszöge

-Sssss...-csitított Harry és közelebb lépett, én meg automatikusan hátráltam-Nem foglak bántani...gyere ide, ha engedelmeskedsz, nem lesznek köztünk problémák.-nyújtotta felém a kezét-Gyere..-bátorított, de nem mentem.Nem akartam menni.Csapdába szorultam a fal és Harry közé, de akkor sem voltam képes megfogni a kezét.
-Hát jó...akkor elintézzük máshogy....-elővett egy kötelet a háta mögül.El akartam rohanni, de a lábam nem vitt.Harry megfogta a remegő kezeim és összekötötte őket a hátam mögött.
-Ne Harry....engedj el kérlek.-éreztem a meleg könnycseppjeim, ahogy végigfolynak az arcomon, le az állam hegyéig és onnan lecseppennek.
-Ne sírj Nessi...érted teszem ezt...hogy engedelmes légy.Ha jó leszel, egy idő után nem itt kell élj, hanem fent, a házban...velem és Nate-l.
-Engedjetek haza...-nyöszörögtem, közben Harry egy asztalt húzott a pince közepére, épp a lámpa alá-Mit akarsz csinálni?
-Szórakozni fogunk, baby.Most levetkőztetlek.
-Mi?-kérdeztem extra magas hangon.Harry csak odajött hozzám, és lehúzta a nadrágom.Nem tudtam mit csinálni, csak elfordítottam a fejem és becsuktam a szemem.Harry kicsit nehézkesen, de végül levetkőztetett..a melltartóm és a felsőm letépte rólam.Nem tudtam abbahagyni a pityergést, hagytam, hogy csorogjanak a könnyeim.
 Harry nem durváskodott velem.Az asztalhoz vezetett, az ölébe kapott és felfektetett.Hasra fektetett, a melleim az asztalnak nyomódtak, nagyon fájtak.A fejemhez lépett, leguggolt, hogy egyszinten legyen a fejünk.Finoman megfogta a fejem és megemelte.
-Egyenesen tartsd a fejed-előre fordította, hogy előre nézzek.Utána a hátam mögé lépett.Nem tudtam mozogni...nem mertem, mert ha megmozdulok, leesek, és eltöröm a karom, vagy a csuklóm, nem lenne túl okos mozdulat.Nem láttam, hogy mit csinál, de hallottam, hogy motoszkál.Vetkőzik.Kis idő múlva a ruhái puffannak a földön, ő meg mellém lép.Simogatni kezdi a hátam.A tarkómtól végig a gerincemen, le a fenekemhez...Ott elidőzik, simogat, tapiz, majd áttér a lábamhoz, végigsimít a combomon, a lábszáramon.
-Kikötöm a lábaid...ne mocorogj, hogy ne fájjon.-gyengéden szól hozzám, mintha tényleg érdekelné, hogy fáj-e nekem vagy sem.Megfogja a két bokám és szétteszi a lábaim, majd az asztal két különböző sarkához köti.
-Nagyon szép bőröd van..és puha..-újra végigsimít a gerincemen-Nagyon szép vagy, Nessi, kár hogy makacskodsz és pofátlankodsz...-az utolsó mondatnál éreztem a hangulat változását.Újra ideges lett.Valamit a combomra rakott, végigsimította vele a lábam belső felét.Bevallom, izgatott lettem az idegen tárgy érintésétől.
-Ez egy vibrátor..-mondta csendesen.A hangja nyugodt, fegyelmezett, közben a vibrátorral a lábam simogatta.A combom találkozásánál kicsit elidőzött, majd izgatni kezdett vele odalent.
-Ezt beléd fogom csúsztatni...majd beindítom.A büntetésed az, hogy nem élvezhetsz el...ha megteszed...megverlek.-mondta nemes egyszerűséggel, majd beindította a vibrátort.Nyöszörögnöm kellett a szavaitól.Nem élvezhetek el?Lehet ezt kontrolálni?Kicsit félretette a tárgyat és a kezével simogatta az "érzékeny" pontomat, majd az egyik ujját feldugta.
-Nahát Nessi!-meglepettség sugárzott a hangjából-Te nedves vagy...készen állsz.-motyogta, majd a vibrátort bepozicionálta és lassan kezdte belém csúsztatni, közben a másik kezével a fenekem markolta.Hangosan nyögtem az élvezettől és a fájdalomtól is.
-Igen Nessi.-suttogta Harry-Halljam, hogy élvezed.-még lassabban kezdte belém csúsztatni.Csak nyögtem a keze alatt.A szemem becsuktam és a testemre koncentráltam.Élveztem, ahogy a szexjáték teljesen betölt, élveztem ahogy Harry maszírozza a fenekem.Kicsit megforgatta bennem a játékot, mire hangos nyögéssel válaszoltam.Bekapcsolta a vibrátort, és elöntött a melegség.Fájt, feszített belülről a nagy méret, viszont élvezetes volt.Harry távolabb lépett.
-Szólj ha közeledsz...nyögd a nevem, Nessi.-suttogta a fülembe-De ne merj elélvezni!-figyelmeztetett.Hátra lépett, épp hogy láttam a szemem sarkából, ahogy csípőre tett kézzel áll, a szerszáma a hasát veri, és néz engem, ahogy kikötözve, tehetetlenül fekszek és nyögök a vibrátor hatására.Éreztem ott belül, hogy valami épülni kezd...egyre jobban élveztem és egyre több kellett nekem.Automatikusan mozgatni próbáltam a csípőm és nyögtem.
-Ne mozogj!Még elélvezel!-mordult fel Harry.
 Kis idő után éreztem, hogy kevés kell, hogy átbillenjek a vékony határon.
-Harry!Harry...-nyöszörögtem-Most....mindjárt...-nem tudtam egy épkézláb mondatot kinyögni.Harry viszont értett engem, nagyon is jól.Mellém lépett, és hirtelen kihúzta a vibrátort.Hangos nyögéssel jeleztem a nem tetszésem.Kikötözte a lábaim, azt hittem, hogy vége, de nem.Harry felült lovagló pozícióba a fenekem alá.Bepozíciónálta magát és keményen belém döfött.Hangosan nyögtem a méretétől és az élvezettől.Ő is eleresztett egy hangos nyögést.Lassan kicsúszott belőlem, majd megint belém döfött.
-Harry!-nyögtem pánikolva, éreztem, ha még egyet döf, én nem tudom visszatartani magam.
-Mondjad..mit akarsz?-kérdezte és lassan elkezdett kicsúszni belőlem-Hallani akarom...
-Harry....Harry kérlek....kérlek.-nyöszörögtem, és próbáltam mozgatni a csípőm, de csapott egy nagyot a fenekemre.Csípte a bőrömet a csapás, a csattanás vízhangzott a fülembe.Harry nem tudta türtőztetni magát, még egy erőset döfött belém, elérve nálam a teljes megsemmisülést.Miután elélveztem ő gyors tempót diktálva dugni kezdett, az egész szobában vízhangoztak a nyögéseink, aztán egyre lomhábban és mélyebben tolt belém, a végén egy hangos nyögéssel belém élvezett és a hátamra dőlt.
-Most meg kéne verjelek, amiért nem hallgattál rám...de megkegyelmezek..helyette más büntetést találok ki.-suttogta a fülembe majd megpuszilta a vállam-De most pihenj, szépségem, látom, hogy kimerült vagy.Ki kell pihend magad.-mondta és kicsúszott belőlem, leszállt rólam és kikötözött.A fáradtság és a lebegés még nem múlt el...gyengének éreztem magam, a testem gumiból volt.Harry különösen gyengéden ölelt magához, letett egy matracra és megpuszilta a homlokom.
-Már az enyém vagy...aludjál.-suttogta én meg lehunytam a szemem és elaludtam.

9 megjegyzés:

  1. OH MY F*CKIN' GOD!!!!!!!!!!!! Hát én ezt nem hiszem el!!!!!!!! Hogy birsz ilyen jól irni!? És ez a rész. Awhh.....Iszonyat sexy. Bár kicsit sajnálom Nessit. De akkor is!!!!!!!! Jujj!!! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ! Én ezt nem birom!!!! NAGYON ÜGYES VAGY!!!!!!! *--------* :3333

    VálaszTörlés
  2. Imááááádom ezt a blogooooooot!!! (Ada vagyok :D )

    VálaszTörlés
  3. Wow!*o* kibebaszott jó ez a blog! ~Laura

    VálaszTörlés
  4. Hello. Uj olvasod vagyok. Sueretem a blogodat. Uj rrsz mikorra varhatoo?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia.köszi, és valószínüleg szombatonként lesznek a részek, az iskolától függ

      Törlés
  5. <3 OMG !! I love it!!:x
    siess xoxo
    ~Lexii~

    VálaszTörlés
  6. Siess!! Imádom ezt a blogot! Kedvenc !!!

    VálaszTörlés
  7. Jól írsz meg minden.. Csak kissé butaságnak tartom ezt a történetet. Szóval Nessi egy ribi, aki lefekeszik a 1D összes tagjával. Ok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kb :DDD nem minden történet főszereplője szentike...ez nem egésszen egy romantikus történet..bevallom nem értek a romantikához, ezért írok ilyet. sajnálom, ha nem nyerte el tetszésed.az egyik barátnőm nagyon jól ír, és ő inkább ért a romantikához, itt a link ha érdekel: http://hope-fanfic1d.blogspot.hu/

      Törlés