Oldalak

2013. június 19., szerda

Chapter 10

Halilhóóóó.Hoztam egy rövidke részt, mert pénteken utazunk el és nem tudom mikor lesz időm irni.De hétfőn már jövünk is haza...szóval olyan kedd..szerda körül jön a kövi.Jó olvasást és légyszi komizzatok, vagy szavazzatok a bejegyzés alján :D

Mikor megébredtem Zayn ölelt.Mozgást hallottam lentről.Talán Louis ért haza..Épp kimásznék az ágyból mikor Zayn elkapja a derekam és visszahúz.
-Hova mész?Nem végeztem veled.-mondta fenyegető hangon és megharapta a nyakam.
-De én végeztem veled!-csattantam fel és ellöktem magamtól.Ez feldühitette.
-Nem te döntesz.Hanem én.-mondta és a két kezem a fejem fölé szorította egy kézzel.
-Szállj le rólam, Zayn!-csattantam fel, de ő a kezével a bugyimba nyúlt.Bevillant valami...Louis nem tudhat a kapcsolatunkról...de ő hazajött...szóval Zayn nem csinálhat semmit.Úgy döntöttem jó ötlet ebbe a ténybe kapaszkodni, mielőtt még Zayn megujjaz.-Itthon van Louis.-Zayn kelletlenül kihúzta a kezét a bugyimból és mondta h ezt még bepótoljuk...
-Ne vegyél rá mérget.-morogtam az orrom alatt és lerohantam a konyhába.Azaz hogy lerohantam volna, elpanaszolni Louisnak hogy Zayn meg akar dugni, de Zayn elkapott.
-Ha elmondod Louisnak..ha csak utalsz is rá...-ez tud olvasni a gondolataimban?-...tudnod kell, hogy olyan büntetést kapsz tőlem, hogy egy hétig nem kelsz fel az ágyból.-mormogta félelmetesen vészjósló hangon a fülembe.Adott egy puszit az arcomra és elengedett.Én már kevésbé lelkesen, de lementem a konyhába, ahol Louis épp egy tányér levest eszegetett.
-Szia.-leültem szembe vele.
-Szia.Hogy vagy?
-Jól...Ma nem látogatjuk meg Petit?
-De...ha akarsz elmehetünk, de még nincs magánál.
-Oké..de én azért elmennék hozzá.-Zayn is leérkezett.
-Hova megyünk?-kérdezte és tett ki levest nekem is.
-Kórházba Petihez-mondta Louis és kanalazott tovább.Zayn rám nézett.Elmosolyodott.Annyira ellenállhatatlan volt, elfelejtettem, hogy milyen bunkó volt velem.Csak oda akartam menni hozzá, és megölelni..hozzábújni.De Louis miatt nem lehetett.Így csak én is mosolyogtam neki.Louis háta mögött volt és kacsintott egyet, majd intette, hogy kövessem.Én jó asszonyhoz illően mentem utána.
 Mikor már Louis láthatáron kívül volt, előbbre rohantam, hogy utol érjem és megfogtam a kezét.Ő összekulcsolta az ujjaink.Behúzott a szobájába.
-Ne haragudj hogy úgy bántam veled.-mondta halkan és magához húzott.
-Nem haragszom.-mondtam mosolyogva és megcsókoltam.Hosszúra sikeredett a csók, közben a hajam cirógatta és a derekamon tartotta az egyik karját.
-Néha...ilyen vagyok...olyankor próbálj észhez téríteni...ha ez lehetséges.-kivette a haj gumit a hajamból és beletúrt..majd elkezdte az ujjaival fésülni és igazgatni.Megfogta az arcom, és a szemembe nézett.-Gyönyörű vagy.Nem akarlak elveszíteni.
-Nem fogsz.-suttogtam az ajkaiba, majd kicsit hátraléptem.Ő rám mosolygott és még egyszer megsimogatta az arcom.
-Légy jó...ne hamiskodj Louisal.
-Úgy ismersz te engem?-kacagtam és kiléptem a szobából.Bementem az én szobámba, vagyis ahol Louisal aludtunk.Louis épp boxerben volt.A szemem azonnal a mellkas tetkójára tapadt.Ugyanaz a késztetés támadt fel bennem, mint reggel.Csak meg akarom érinteni...Észrevette, hogy a tetkóját nézem.
-Tetszik?-mosolygott rossz fiúsan és közelebb jött.Én távolodni akartam tőle, hisz most jöttem ki Zayn szobájából.Falnak ütköztem, ő meg nagyon közel került hozzám.-Érintsd meg.-suttogta az izgalomtól kicsit rekedtes hangon.Én elbűvölten néztem Louis szemébe majd vissza a tetkóra.Megérintettem...az ujjammal végighúztam lassan a körvonalat.Visszanéztem Louis arcára.Becsukott szemmel állt.Közelebb hajoltam a tetkóhoz.Megpusziltam.Louis hátrahajtotta a fejét és nyögött egyet halkan.Ez észhez térített.
 Azonnal elhúzódtam tőle.Ő is észhez tért..hátrább tántorodott, majd felvette a pólóját.Szó nélkül öltözködött, én elpirultam.
-Nincsenek ruháim..haza kéne menjek értük.
-Tényleg...útközben beugrunk hozzád és te bepakolsz, jó?
-Okés...-sóhajtottam-Vajon Peti megébredt már?
-Nem tudom..lehet.De így nem jöhetsz ki.-fogta meg két ujjával a saját felsőjét amit rám adott.-Elugrok és veszek neked egy szép ruhát...és cipőt..meg fehérneműt is-mosolygott csábítóan.
-Nem szükséges..odaadom a lakáskulcsom és hozol otthonról.
-Nem....ragaszkodom hozzá...várj meg...fél óra és jövök.-fogta a kocsi kulcsokat és elrohant.Amint kilépett az ajtón Louis, Zayn már mellettem is termett.
-Végre elment.-mondta és megfogta a kezem.-Na most mit csináljunk?
-Hmmm..nem tudom...van fél óránk...az alatt semmit nem lehet csinálni.
-Oh, dehogy nem-kacagott és hátralökött az ágyon.-Gyere cica játszani-mormogta a fülembe.Rögtön tudtam, hogy most a rossz, szex mániás Zaynnel van dolgom.

3 megjegyzés:

  1. Júúúúj :D Ez... tetszetős! Hamar hozd a kövi részt! :) Puszi :*

    VálaszTörlés
  2. ahhjjj meddig húzod még ezt a dolgot? XD siess a kövivel!

    VálaszTörlés