Oldalak

2013. június 16., vasárnap

Chapter 9

Bocsika a késésért megint.Most zárnak le mindenből, beindult az élet a suliban.De nyáron rendszeresen fogom hozni a részeket.Légyszi komoizzatok...köszi :D

Louis szemszöge

-Harry?Mi az istent keresel itt?!
-Nessihez jöttem!Mi történt vele?-kérdezte és hívás nélkül bejött.
-Beteg...mi meg vigyázunk rá.-jelentette ki Zayn és Harry elé állt, hogy ne mehessen tovább.
-Aha...persze...mit csináltak vele?!És mióta vigyáz egy diákra az igazgató úr vagy az osztály főnöke?Hmm??Mit tettek?Hívjam a rendőrséget, ők majd kiderítik?-fenyegetőzött.Zayn begurult...gyakran csinál hülyeségeket.Elkapta Harry karját és megrázta.
-Ébredj fel köjök!Nem a te dolgod!Húzz el innen!
-Nessi nélkül nem!-ordította és ellökte magától Zaynt-Hol van?!-makacskodott-Mit tettek?
-Semmit..semmit nem tettünk..egyszerűen csak...lázas.
-Persze!Akkor miért maguk vigyáznak rá?!Miért nincs kórházban?!Vagy az anyjánál?
-Mert csak ránk számíthat.-mondtam higgadtan.Zayn dühös volt még.
-Kis hülye!-mondta Harrynek és elindult a szobám fele, ahol Nessi aludt.
-Minek nevezet?!-csattant fel Harry és nekiszökött Zaynnek.Zayn forrófejű...nem tűri meg a mitugrászokat.Behúzott egyet Harrynek, én próbáltam szétválasztani őket.De nem sikerült.

Nessi szemszöge

Zajt hallottam.Megébredtem..csörömpölés, meg dulakodás hallatszik kintről.Nem tetszik ez nekem.
-Hagyjátok abba!-ordítja kintről valaki..ismerős hang.
-Louis?-kérdeztem fennhangon..de mintha nem is én beszéltem volna.Megköszörültem a torkom és felkeltem az ágyból.Kitántorogtam a szobából.Lementem a lépcsőn és lent az előtérben megláttam a zaj forrását.Zayn és Harry verekedtek, Louis meg...hol egyiket, hol másikat próbálta csillapítani.
-Mi folyik itt?-kérdeztem tátott szájjal.A verekedés megállt.Lefagytak úgy ahogy voltak.Louis szólalt meg előbb.
-Menj, bújj vissza...meg fogsz fázni.-elindult felém, de nem foglalkoztam vele.Elhajoltam tőle, hogy lássam Harryéket.
-Mit keresel itt, Harry?
-Téged...mi történt veled?Bántottak?-kérdezte aggódóan.
-Nem...csak meghűltem...miattad...mert magamra hagytál az éjjel...emlékszel, seggfej?-csak halkan tudtam beszélni, így nem olyan szemrehányó a hangom...de Harryt szíven ütötte.
-Én...én csak...te akartál elmenni.-dadogott.
-Milyen lovagias.-morogta Zayn és elkapta Harry karját, kiráncigálta a házból.Harry hagyta magát.Louis átkarolt.
-Hogy vagy?-kérdezte és a fejét a nyakamba fúrta.
-Hogy van Peti?
-Ő....jobban...de te hogy vagy?
-Én is jobban...fürödhetek?-mocskosnak és izzadtnak éreztem magam.
-Persze.-mondta Zayn, és Louist elküldte a fürdőbe rendet rakni és fürdő vizet készíteni.Ketten maradtunk.Megfogta a kezem és a nappaliba húzott.Leült, majd az ölébe ültetett.
-Jobban vagy?-kérdezte miközben a nyakam puszilgatta.
-Igen...szerintem már nincs lázam...
-Gyakran vagy beteg?-megharapott egy helyen.Nehezen tudtam koncentrálni.
-Nem..ritkán..de akkor nagyon.-mondtam akadozva és a hajába túrtam.Felmordult, megemelte a fejét és megcsókolt.Mikor elhúzódott újra a nyakamra tapadt, de nem harapott.Apró puszikat hagyott maga után.
-Amíg Peti fel nem épül, nálunk fogsz lakni...Senki sem tudhatja meg...és...Louis sem tudhatja, hogy együtt vagyunk.-suttogta a fülembe.
-Oh...oké.-lecsúsztatott finoman az öléből és a karom is levette a nyakáról.
-Louis ritkán van itthon...amikor ő csajozik...mi együtt lehetünk.-mondta egy hamiskás fél mosollyal az arcán.Én erőltettem egy mosolyt az arcomra, ekkor megjelent Louis, hogy kész a fürdő víz.Én bevonultam a fürdőbe.Jól esett elmerülni az enyhén forró vízbe.Sóhajtottam is egy nagyot, és nyakig becsúsztam a víz alá.Az izmaim elernyedtek, és jobban is éreztem magam.Volt egy ember nagyságú tükör a káddal szemben.Felfedeztem egy lilás foltot a nyakamnál..biztos Zayn csinálta.Ezt hiába dörzsölöm, nem fog lejönni.De most ez sem érdekelt...becsuktam a szemem, a fejem hátradőltöttem és csak lebegtem a semmiben.El is szundíthattam, mert arra eszméltem fel, hogy valaki az ajtót döngeti.
-Nessiiii....nem hideg a víz?Késő van, ki kéne szálljál.
-Jól van, megyek már-odritottam ki bosszankodva és kelletlenül kiszálltam a kádból.Leengedtem a vizet, megtörölköztem, és egy nagyobb törülközőt magamra csavartam.Nem akartam a mocskos ruháim visszavenni.Ahhoz túl tisztának éreztem magam.Kiléptem a fürdőből, Louis állt előttem.Nagy szemekkel mért végig.
-Nincs valami ruha amit kölcsön tudnátok adni?-kérdeztem, de nem reagált.-Louis.....LOUIS!-felcsaptam az állát, mert enyhén tátva volt.
-Őőő...bocs mi?
-Adjál ruhát....-csattantam fel türelmetlenül.Ő zavarában azt sem tudta merre menjen, előbb bement e konyhába, onnan hamar kifordult és a szobájába vette az irányt.Én követtem.Kivett egy boxert és egy nagy pólót.
-Ezek jók lesznek?
-Estére meg felelnek..köszi.-téptem ki a kezéből és ledobtam őket az ágyra.Ő a szekrényének támaszkodva figyelt.Én megálltam és néztem őt.-Kimennél?
-Őő..Ja persze..igen..ki...-és vörös fejjel távozott.Én nyugodtan beálltam egy tükör elé, a törülközőt ledobtam magamról.Megnyújtóztattam magam...a magas láztól az izmaim is elgémberedtek.Miután ezzel is meg voltam, felvettem a boxert és a pólót.A hajam kontyba kötöttem és megemeltem a paplant, majd bekúsztam alája.Kis idő után valaki kopogott.
-Bejöhetek?-Louis volt az.
-Igen...-Mikor belépett már pizsiben volt.
-Veled alszom-jelentette ki és bebújt az ágy másik felére.
-Oké...-nem kommentáltam, csak befordultam.Szinte azonnal elaludtam.
 Louis meztelen mellkasán ébredtem.A keze a fenekemen pihent, ez kezd lassan szokássá válni.A másik keze a derekamon volt.Lassan vette a levegőt, még aludt.A mellkasán felfedeztem egy tetkót.Nem tudom eddig hogy nem tűnt fel...Nagyon csábító volt....erős késztetést éreztem arra, hogy az ujjammal végigsimítsam.Felnéztem Louis arcára...mosolyogva aludt.Akkor nem bánja, ha egy kicsit...tapizom.
 A mutatóujjam az írás elé tettem, nagyon finoman, nehogy megébredjen..majd lassan, puhán végighúztam a kacskaringókon, és egy képzeletbeli pontot is tettem a végére.
-Mit csinálsz?-összerezzentem Louis reggeli rekedt hangjától.
-Semmit!-vágtam rá azonnal és magam alá akartam húzni a kezem, de elkapta.
-Még.-csak ennyit mondott és az írás elé vezette a kezem.Felnéztem az arcára, ő engem nézett.Visszapillantottam a tetkóra.És újra végigsimítottam..csak lassabban.Louis sóhajtott és köröket rajzolt a hátamon.Mikor végeztem, felnéztem az arcára.Ő becsukott szemmel, mosolyogva élvezte, ahogy rajzolgattam az ujjammal a mellkasán.De vége volt.Többet nem csináltam.
-Éhes vagyok.-felültem.
-Ma én kell suliba menjek...de szerintem te maradj és pihenj.-mondta és kimászott alólam.
-Egyedül hagytok?-kérdeztem kicsit kétségbe esetten.Kinéztem az ablakon, elég sötét volt...esett az eső.
-Nem.-jelent meg Zayn az ajtóban.-Maradok veled.-álmosnak tűnt.Odajött hozzám és bemászott az ágyba.
-Remek...akkor ma csak én dolgozom.-morgolódott Louis.Elment készülni.Én csak fáradt voltam és aludni akartam..nem pihentem ki magam.Zayn engem figyelt, várta, hogy Louis elhordja magát, ami meg is történt.Zayn közelebb húzott magához és megcsókolt.
-Miért kell te vele aludj?-kérdezte a rekedtes hangján.
-Nem én döntöttem így.
-Tudom..-mondta és rám feküdt.A lábaim szét tette, hogy közel férkőzzön.-Szar úgy aludni, hogy tudom, te a másik szobában alszol egy másik férfival.-mondta és felhúzta a pólóm, egészen a nyakamig.Nem számítottam rá, hogy ilyen rámenős az igazgató úr.Elkezdte puszilgatni a mellkasom, egyre közeledett a mellemig.
-Zayn...-kicsit kellemetlenül éreztem magam.Nem reagált.-Zayn.-mondtam kicsit hangosabban.
-Sssss kicsi lány.-a számra tette két ujját.-Most meg kéne vigasztalj.-mondta és mohón maszirozni kezdte a melleim.-De mivel nem vagy olyan állapotban hogy bármit is tegyél...én elintézem.-mosolygott elbűvölőn, és felhúzta magát, hogy megcsókoljon.
-Ne most Zayn..várd meg, hogy meggyógyuljak.-nyöszörögtem.Bevallom, kicsit megijedtem a szemében lapuló nyugodtságtól.
-De kívánlak, Nessi...nem tudok várni.-mondta és szájával rácuppant az egyik mellemre.Én csak csukott szemmel tűrtem...féltem tőle.Nem számítottam erre.Szerencsémre ne durvult nagyon.Néha megharapott, de kis idő után visszahúzta a pólóm a helyére és végigsimított rajta, majd egy sóhaj kíséretében visszafeküdt mellém.
-El sem tudod képzelni, milyen jól el fogunk mi szórakozni együtt.-mondta elégedetten és simogatta a hajam.Én vágtam egy fintort felé, majd befordultam.Mibe keveredtem már megint?

4 megjegyzés:

  1. Hohohoho perverzül a story muhahaha!annyira jóóóó*-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ahh köszi :D a komizók száma leapadt és már azt hittem h nem tetszik nektek xd

      Törlés
  2. Omg..:)gonoooooosz vagy nas azt hittem megtossza xD jo tudom perverz vagyok .nagyon jo lett siess a kovivel nasssgyon gyorsan:P

    VálaszTörlés
  3. nagyon jóóóóó *-* gyorsan kövit ;)

    VálaszTörlés