Oldalak

2013. július 13., szombat

Chapter 12

Sziasztok!Végre kész vagyok ezzel a résszel is...Légyszi komizzatok, vagy szavazzatok, sokat jelentene nekem.És fel lehet iratkozni a blogra...Jó olvasást, puszi.

-Igen..készen.-vigyorogtam, mint a tejbe tök és úgy fordultam, hogy megcsókolhassam.A csók elnyúlt, a kezével a bugyim szegélyét babrálta, én meg egyre mohóbban túrtam a hajába, mikor valaki megragadta a karom.És csak úgy megrántotta, ezzel gyakorlatilag letépett Liamról.Fogaink összekoccantak, eléggé fájt, ő is feljajdult.
-Mi a...?!-csattant fel Liam.Én még nem tu
dtam megfigyelni a támadómat, mert erősen a mellkasához csapódtam-Malik igazgató úr?-hunyorított Liam.Az ütő megállt bennem.Zayn?Basszus..tényleg...nekem pasim van.Felnéztem az arcába.Dühösen méregette Liamet és egy szó nélkül elindult velem.Páran a tömegben felismerték...köszöntek, vagy elbújtak, de Zayn nem foglalkozott velük, engem rángatott ki a buliból.
-Tudtam, hogy nem engedhetlek el.-nagyon erősen szorította a karom.
-Zayn, ez fáj!!-kiabáltam.Páran felénk kapták a fejüket.
-Kussolj!Fogd be a szád, vagy én fogom be!-megrázott a karomtól fogva.
-Engedj!!Engedj!!-kiabáltam-Segítség!El akar rabolni, segístéééééég!-ordítottam, pár srác elindult felénk.
-Hé..haver...engedd el a csajt..nem akar elmenni veled.-mondta nehezen pörgő nyelvvel az egyik srác.
-Te ne szólj bele, vagy elverlek, és a földbe taposlak, mint egy férget.-mondta Zayn fenyegetően, én megszeppenve figyeltem a fiúkat, ahogy felvesznek egy botot.
-Nézd már, kis csávó kéri a verést.-röhögött az izom agy.Zayn lökött egyet rajtam, így nekiestem az autónak.Olyan részegen nem nagyon tudtam mit csinálni.
-Ülj be!-parancsolt rám.Tettem amit mond, majd az ablakra tapadva figyeltem az eseményeket.Zayn kitépte a részeg csávó kezéből a botot és eltörte az izom agy karján.A részegebbik be akart húzni egyet Zaynnek, de ő csak megragadta a kezét és visszatörte, így térdre kényszerítve a fiút.Az izom agy bemosott egy jó isteneset Zaynnek, aki elkábult.Majd még egyet kapott és földre került.Addigra a részeg srác is feltápászkodott és rúgott egyet Zayn hasába, aki össze görnyedt.A "megmentőim" röhögve mentek el, Zayn meg próbált felállni.
 Kipattantam a kocsiból, vagyis kipattantam volna könnyedén, ha nem lettem volna segg részeg, így csak sikeresen megfejeltem a kocsi tetejét.Fejemet fogva mentem oda Zaynhez és lehuppantam mellé.Átöleltem és a nyakába fúrtam az arcom.
-Ne síííírj....-motyogtam neki.
-Nem is sírok.-mondta.Tényleg nem sírt.
-Akkor sírjál...-mondtam megint és még szorosabban öleltem.
-Itt nincs szó sírásról.Te fogsz sírni mikor hazaértünk.-felállt és engem is magával húzott.Besegített a hátsó ülésre, elfektetett.Majd hazavitt.Útközben kezdett kitisztulni a fejem.Rájöttem, hogy mit követtem el.Megcsaltam Zaynt, és meg is verődött ma miattam.
 Mikor hazaértünk, Louis már aludt.
-Menj tusolj le!-parancsolt rám.Érzelem nem volt a hangjában.Én bementem a fürdőbe, letusoltam...és azon agyaltam, hogy hogyan békíthetem ki az én kedvenc igazgatómat..Fogat is mostam, hogy ne legyen kellemetlen a leheletem, majd magamra csavartam egy törülközőt.Kiléptem a fürdőből és bementem Zayn szobájába.Zayn unottan nézte a tévét, csak egy pillanatra nézett rám, majd vissza a tévére.Hűvös, nemtörődöm tekintete nagyon nem tetszett nekem.Muszáj magamra vonjam a figyelmét, hogy tudjon megbocsátani...
 Egy hirtelen jött ötletből ledobtam a törcsimet.Hagytam, hogy a földre hulljon.Zayn felém kapta a fejét, az arca hűvös maradt,de a szemével nem tud hazudni..úgy csillogtak, hogy szinte csak az világította meg az egész szobát.Lassú léptekkel közeledtem fele.Ő figyelt, de mikor odaértem, a fejét a tévé fele fordította.Bebújtam a paplan alá, mellé és hozzásimultam, egyik lábamat két lába közé tettem és a mellkasára fordultam, átkaroltam a nyakát és elkezdtem apró puszikat adni rá.A tenyerem a szívéhez közel tartottam, éreztem, hogy egyre gyorsabban ver, de az arc kifejezése nem változott.Gondoltam kicsit besegítek, finoman megharaptam a nyakát és kicsit szívni kezdtem, majd miután végeztem a folttal, megpusziltam és haladtam felfele.
-Sajnálom.-súgtam a fülébe majd megpusziltam az arcát-kérlek bocsáss meg-súgtam megint és megharaptam a fülcimpáját, mire felsóhajtott.Kezével átkarolt, végighúzta az ujját a gerincemen, majd a fenekembe markolt.
-Te aztán értesz az engeszteléshez.-mosolygott és magára húzott.
-Tudod mihez értek még nagyon?A békülős szexhez.-megcsókoltam.
-Hmmmm....ugye tudod, hogy ha mi ketten lefekszünk egymással, akkor én tulajdon képpen megrontalak?-ezen csak kacagni tudtam.
-Akkor rontsál meg.-megcsókoltam, ő fordult egyet és alulra kerültem.
 Zayn levette a felsőjét, a kezemet végigsimítottam a kidolgozott felsőtestén.Ő felsóhajtott és megcsókolt megint.Már nem volt visszaút.Akartam őt, és ő is engem.Az arca egészen közel volt az enyémhez.Engem nézett.Megemelte a jobb kezét és egy haj tincsem a fülem mögé simította.
-Tényleg nagyon szép vagy-mondta csillogó szemekkel.Éreztem, hogy az arcomat elönti a pír...de általában nem vagyok ilyen érzékeny.Megcsókolt megint és apró puszikkal hintette be az egész arcom, majd a nyakamra tért.A keze szorgalmasan vándorolt a testemen, simogatott, néha megállapodott a melleimen, maszirozni kezdte azokat, aztán még lennebb csúszott.Kicsit simogatott ott is, majd belém vezette 2 ujját.Testem megfeszült, egy apró nyögés kicsúszott a számon.Zayn megpuszilta az alsó ajkam, majd meg is csókolt, közben lassan elkezdte mozgatni bennem az ujjait.A testem a vágytól ívbe feszült, ennél többet akartam.Zayn még egy ujját belém csúsztatta és gyorsabban pumpált én csak nyögdécseltem, vártam hogy többet adjon, de nem tette.Kihúzta az ujjait és megcsókolt.
-Késő van.-suttogta a fülembe.-Aludnunk kell..-befészkelte magát mellém, én még kicsit ziháltam.A csípőmnél éreztem, hogy Zayn szerszáma rendesen keményedik.
-De....csak nem akarsz így itt hagyni...
-Vedd úgy, hogy ez a büntetésed, amiért egy csitrivel megcsaltál.-suttogta a fülembe és megcsókolt.
-Nem tetszik ez a büntetés.-mondtam morcosan, akárcsak egy gyerek.
-Hmmm...ha jó lány leszel, holnap még beszélhetünk erről.-megcsókolt, de én elfordítottam a fejem, durván megszakítva a csókot.Ő csak kuncogott a makacsságom láttán.Magunkra húzta a takarót, a fejét a vállamba fúrta, megpuszilta az arcom majd szép lassan elaludt.
 Én így, felizgatva nem tudtam aludni.Kellet egy pohár tej, vagy altató.Lassan kicsúsztam Zayn karjai közül és felvettem a pólóját.Elég hosszú volt ahhoz, hogy a seggem ne játszódjon ki.Nem is fárasztottam magam a bugyim keresésével.Kimentem a konyhába, kinyitottam a hűtő szekrény ajtaját, de nem volt tej.Mindegy, jó a tea is.A vizet odatettem melegedni, amíg a tea füvet kerestem.Épp az egyik fali szekrény felső polcán kutatgattam, amikor a villany felgyúlt.Ijedtemben kapkodni kezdtem és levertem pár dobozt, ami elég nagy zajt csapott.Hevesen dobogó szívvel fordultam meg, Louis állt az ajtóban fáradt szemekkel.
-Nincs rajtad bugyi.-mondta nemes egyszerűséggel, mire én elpirultam.
-Őő..igen, nem számítottam rá, hogy az éjjel közepén halálra ijeszt valaki.-mondtam kicsit akadozva, de megkönnyebbülve.Louis odalépett hozzám és leguggolt.Én nagyon zavarban voltam, mert tényleg nem volt rajtam bugyi és Louis épp a lábamnál motoszkált.A dobozok tartalmát pakolta vissza a helyükre.
-Tea!-nyilallt belém a felismerés.Letérdeltem Louis mellé és kivettem a kezéből egy pikket.
-Az fekete tea!Attól nem fogsz tudni aludni!-figyelmeztetett majd a kezembe adott két tea füvet-Én is kérek, de inkább igyunk mentát.-mosolygott rám.
-Oké..akkor két menta tea rendel.-komótosan nekiálltam a teának, amíg Louis visszapakolt a szekrénybe.
-Miért vagy fent ilyenkor?Holnap suli...
-Tudom...nem tudtam aludni..hamar megiszom a teám és visszafekszem.-kitöltöttem a teákat, kimentünk a nappaliba és ott iszogattunk, mígnem észrevettem, hogy a póló nem takar mindent, mikor ülök.
-Ahh remek!-csattantam fel bosszankodva és egy közeli párnát az ölembe húztam.Louis csak mosolygós arccal, ártatlan szemekkel nézett rám.
-Mi a gond?
-Már másodszor rakom ki a tanáromnak azt, amit ebben a korban senkinek sem kéne!-fortyogtam és egyben pirultam is rendesen.Ő csak kacagott.
-Nincs mit szégyellj...felnőtt ember vagyok..láttam már női mellet..sőt..akár hiszed akár..-gyilkos pillantást vetettem rá, ami belé folytatta a szót.
-Igen, de nem a diákodét..nem az enyémet.Most ha az órán rám nézel, meztelen fogok ülni előtted!               
-Hát..nem bánnám.-mosolyodott el pimaszan.-én erre csak letettem az üres teás bögrém a kávés asztalra, majd szép úriasan felálltam a kanapéról, a párnát a seggemhez szorítottam és kivonultam a szobából.Hallottam Louis visszafolytot nevetését, de nem foglalkoztam vele.Mikor beértem Zayn szobájába, félredobtam a párnát és bebújtam a helyemre.Amint a fejem a párnámhoz ért, Zayn átölelt és magához húzott.Csukott szemmel nyomott egy puszit a számra és aludtunk is.

2 megjegyzés: